تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۴۳۱۹۸۹
در گفت‌وگو با کبنا تشریح شد

تابش: اختصاص 420 میلیارد تومان اعتبار به شهر زلزله زده سی‌سخت / آواربرداری از 200 واحد مسکونی / ارسال 3000 تن میلگرد و آهن آلات به سی‌سخت

۰
تابش: اختصاص 420 میلیارد تومان اعتبار به شهر زلزله زده سی‌سخت / آواربرداری از 200 واحد مسکونی / ارسال 3000 تن میلگرد و آهن آلات به سی‌سخت
کبنا ؛رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: 420 میلیارد تومان برای احداث و تعمیر منازل زلزله زده شهر سی‌سخت اعتبار اختصاص داده شده است.
علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن کشور صبح امروز ( یکشنبه 24 اسفند ماه 99) بعد از سفرش به شهر زلزله زده سی‌سخت، در گفت‌وگو با کبنا، اظهار داشت: 29 بهمن‌ماه زمین لرزه‌ای به بزرگی 5.6 ربشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین و در فاصله ۱۱ کیلومتری شهر سی سخت به وقوع پیوست که ما بلافاصله تیم‌های خود را در شهر زلزله زده سی‌سخت مستقر و شروع به خدمات رسانی کردیم و همچنان بیش از روزهای گذشته بر فعالیت خود افزوده‌ایم.
وی با بیان اینکه مردم ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی ایران هستند، اظهار داشت: بنیاد مسکن کشور همواره در کنار مردم بوده و برای آبادانی و توسعه جای جای میهن اسلامی ایران کوشیده است.
رئیس بنیاد مسکن کشور در ادامه افزود: با توجه به ارزیابی‌های صورت‌گرفته برای ۱۲۶۰ واحد احداثی شامل؛ 680 واحد شهری و 580 واحد روستایی، 2900 واحد تعمیری و به 2300 واحد معیشتی، نسبت به اخذ مصوبه در ۵ اسفند از هئیت دولت اقدام گردید.
وی گفت: مبلغ تسهیلات مصوب احداثی تعمیری و معیشتی ۲۷۰ میلیارد تومان، مبلغ بلاعوض مصوب احداثی، تعمیری و معیشتی و اسکان موقت ۱۳۰ میلیارد تومان، اعتبار عمرانی مصوب ۲۰ میلیارد تومان و مجموع اعتبارات استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث شهر زلزله زده سی‌سخت ۴۲۰ میلیارد تومان  است.
تابش در ادامه گفت: تاکنون و در مدت زمان کمتر از یک ماه از وقوع حادثه تقریباً برای کلیه واحدهای احداثی و تعمیری تشکیل پرونده انجام شده است و نیمی از واحدهای احداثی شهری جهت صدور پروانه به شهرداری معرفی شدند.
رئبس بنیاد مسکن کشور گفت: 1000 تن میلگرد و ۱۰۰ تن سیمان جهت توزیع به منطقه حمل شده است که تا ابتدای سال میزان میلگرد و آهن آلات به ۳ هزار تن می‌رسد.
تابش در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: برای ۵۰۰ واحد احداثی و ۴۰۰ واحد تعمیری مبلغ ۸ میلیارد تومان بلاعوض پرداخت شده، تعداد ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات جهت انجام آواربرداری فعال می‌باشد که تاکنون عملیات آواربرداری ۲۰۰ واحد انجام شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

همه مردمان عالم، اجماع دارند بر این نکته که فرهنگ اهمیتی حیثیتی و حیاتی برای نوع بشر ...
رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

زیباکلام با اشاره به اینکه اصول‌گرایان به دنبال این هستند، که بتوانند نامزد خود را با ...
(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

مدیر کل بخش حمل و نقل و نجات پلیس دبی گفته که افزایش سوپراسپرت‌های پرقدرت این بخش به ...
1