تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۳
کد مطلب : ۴۳۱۹۷۱
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد

تغییر وضعیت کرونایی در شهرستان‌های بویراحمد و گچساران/سیر صعودی کرونا در دنای زلزله زده

۱
۰
جولان کرونا در دنای زلزله زده / تغییر قیافه کرونا در بویراحمد و گچساران
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شهرستان گچساران و یاسوج به ترتیب به قرمز و نارنجی تغییر وضعیت داده‌اند و با توجه به سیر صعودی موارد مثبت در شهرستان زلزله زده دنا انتظار می‌رود که در طی روزهای آینده تغییر وضعیت از زرد به نارنجی رخ دهد.
به گزارش کبنا، «پرویز یزدان پناه» روز (شنبه ۲۳ اسفند ماه 99) در نشست ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونای استان افزود: هم اکنون ۱۵۹ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۵۱ نفر مبتلای قطعی و ۱۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
وی تصریح کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۲۵ هزار و ۶۵۷ مورد گزارش شده است.
   
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: از ۷۵۸ جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود ۱۳ درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، دنا و گچساران می‌باشند.
دکتر یزدان پناه تاکید کرد: شهرستان گچساران و یاسوج به ترتیب به قرمز و نارنجی تغییر وضعیت داده‌اند و با توجه به سیر صعودی موارد مثبت در شهرستان دنا انتظار می‌رود که در طی روزهای آینده تغییر وضعیت از زرد نارنجی رخ دهد.
وی بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن چهار شنبه سوری و نیز افزایش بی رویه شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان، از مردم شریف استان خواهیم می‌کنیم از هرگونه تجمع و رفتار مخاطره آمیز در این شب خودداری نمایند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به خستگی کادر بهداشت و درمان استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: حوزه بهداشت و درمان به اندازه کافی درگیر بار سنگین کرونا هستند و مردم نباید بر این فشار بیفزایند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقای یزدانپناه سی سخت رو واکسینه کنید بهترین موقعیت هست بخاطر زلزله این کار انجام بشه قطعا اگر شما پیشنهاد بدین در سطح کلان هم با درخواست شما موافقت میشه.
بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

همه مردمان عالم، اجماع دارند بر این نکته که فرهنگ اهمیتی حیثیتی و حیاتی برای نوع بشر ...
رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

زیباکلام با اشاره به اینکه اصول‌گرایان به دنبال این هستند، که بتوانند نامزد خود را با ...
(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

مدیر کل بخش حمل و نقل و نجات پلیس دبی گفته که افزایش سوپراسپرت‌های پرقدرت این بخش به ...
1