تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۴۳۱۹۲۵
کبنا خبر می دهد؛

واکنش عادل به انتخاب بهترین گزارشگر سال

۰
واکنش عادل به انتخاب بهترین گزارشگر سال
کبنا ؛
تهیه‌کننده برنامه فوتبال 120 امشب یکی از چهره‌های برگزیده دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم‌های ورزشی بود.
به گزارش کبنا نیوز ورزش سه نوشت: در مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی، جایزه بهترین برنامه ورزشی سال تلویزیون طبق نظرسنجی مردم به برنامه «فوتبال 120» رسید که از شبکه ورزش سیما در حال پخش است؛ با اعلام این جایزه، عادل فردوسی‌پور به عنوان تهیه‌کننده برنامه فوتبال 120 روی سن رفت و پس از خوش و بش با اعضای هیات داوران، تابلوی خوش‌نویسی را به رسم یادبود دریافت کرد.
فردوسی‌پور پس از آن در سخنانی از کوتاه از لطف مردم تشکر کرد و گفت: خوشحالم که این جایزه را از مردم عزیز گرفتم و قدردان مردم هستم؛ تهیه‌کننده برنامه فوتبال 120 در هنگام خروج از محل اختتامیه جشنواره، در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" از کسب جایزه امشب ابراز خوشحالی کرد و آن را به همکاران خود در برنامه فوتبال 120 هدیه کرد.
واکنش عادل به انتخاب بهترین گزارشگر سال
عادل فردوسی‌پور که دو سال و یک روز از آخرین اجرای او در برنامه فوتبال 90 می‌گذرد و قریب به دو سال است که در صدا و سیما گزارشگری مسابقه فوتبال نداشته و در این مدت تنها فینال لیگ قهرمانان آسیا را در صفحه اینستاگرامی AFC گزارش کرده، در واکنش به اهدای جایزه بهترین گزارشگر سال به محمدرضا احمدی، ترجیح داد به سکوت خود ادامه دهد و در پاسخ به سوال خبرنگار ما گفت: نو کامنت!
امشب و در این جشنواره، محمدرضا احمدی به عنوان بهترین گزارشگر سال انتخاب شد؛ احمدی پس از انتخاب، از مدیران ورزشی سیما انتقادات تندی را داشت و از آن‌ها گلایه کرد که چرا گزارشگران جوان و بی‌رزومه در عرصه گزارشگری فوتبال تلویزیون حضور دارند. احمدی که سابقه همکاری با عادل فردوسی‌پور در برنامه 2018 (ویژه برنامه جام جهانی روسیه) را دارد، با اشاره با حضور فردوسی‌پور در این مراسم گفت: خوشحالم که عادل فردوسی پور را دوباره دیدم و جایش خیلی خالی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

همه مردمان عالم، اجماع دارند بر این نکته که فرهنگ اهمیتی حیثیتی و حیاتی برای نوع بشر ...
رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

زیباکلام با اشاره به اینکه اصول‌گرایان به دنبال این هستند، که بتوانند نامزد خود را با ...
(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

مدیر کل بخش حمل و نقل و نجات پلیس دبی گفته که افزایش سوپراسپرت‌های پرقدرت این بخش به ...
1