تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۳
کد مطلب : ۴۳۱۸۳۹
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد؛

اشد مجازات در انتظار برهم‌زنندگان امنیت شهر چرام

۱
۰
اشد مجازات در انتظار برهم‌زنندگان امنیت شهر چرام
کبنا ؛معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همین زودی موعد واخواهی از پرونده نزاع دسته جمعی گذشته، تمام شده و مردم مطمئن باشند احکام قاطع و مستدلی صادر و با برهم زنندگان امنیت، با اشد مجازات، برخورد خواهد شد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز سه شنبه (19 اسفندماه) حسب دستور رئیس کل دادگستری استان، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری جهت پیگیری مشکلات و مسائل پیش آماده در شهرستان چرام با مسئولان امنیتی و انتظامی این شهرستان دیدار و سپس جلسه فوق العاده پیشگیری از وقوع جرم این شهرستان به ریاست وی برگزار شد.
سید عیسی حسنی معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در دیدار با امام جمعه این شهرستان اظهار کرد: اقناع مردم از طریق رسانه‌های و فضای مجازی، مبنی بر رسیدگی قاطع  و به موقع و برخورد با شرکت کنندگان در نزاع دسته جمعی و برهم زنندگان امنیت شهرستان لازم و ضروری است.
معاون قضایی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم این شهرستان با اشاره به لزوم امنیت پایدار در شهرستان تصریح کرد: باید گشت‌های نیروهای انتظامی و بسیج به صورتی باشد که مجرمین نتوانند بی‌محابا در شهر جولان دهند.
حسنی ترسیم پروتکل امنیتی برای شهرستان را ضروری عنوان کرد و افزود: با توجه به انتخابات پیش رو باید تدابیر لازم برای برخورد با برهم زنندگان امنیت و آرامش اندیشیده شود.
این مقام قضائی با اشاره به ضمانت برخی ریش سفیدان از متهمین و مجرمین در گذشته و اقدام دوباره این مجرمین علیه امنیت و آرامش شهروندان اظهار داشت: مصلحین و ریش سفیدان تا زمانی معتمد و مورد احترام هستند که، در راستای ایجاد آرامش و امنیت شهر و اجرای قانون تلاش کنند نه اینکه خود عامل تشنج در شهرستان باشند.
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به درخواست برخی حاضرین در جلسه مبنی بر رسیدگی سریع به پرونده‌ها، گفت: رسیدگی قضایی تابع آیین دادرسی خاص است که عدم رعایت این قانون، باعث نقض احکام صادره در مرجع بالاتر است.
وی با اظهار این که یکی از عوامل اطاله دادرسی را عدم دستگیری متهمین می‌باشد، افزود: در یکی از پرونده‌های نزاع دسته جمعی در این شهرستان، که متهمین زیادی هم داشته، واخواهی متهمین از رأی صادره غیابی باعث اطاله دادرسی شده است، که به همین زودی موعد واخواهی تمام شده و مردم مطمئن باشند احکام قاطع و مستدلی صادر خواهد شد.
این مقام قضائی تشکیل قرارگاه مبارزه با هنجار شکنان و اراذل و اوباش در شهرستان را ضروری عنوان کرد و افزود: نیروهای امنیتی و انتظامی باید امنیت و آرامش لازم را در شهر تأمین کنند.
حسنی تصریح کرد: نصب دوربین مدار بسته و ایجاد کانکس نیروی انتظامی در مرکز شهر را در کمیته امنیتی استان پیگیری خواهم کرد.
امام جمعه شهرستان اظهار کرد: برخورد قاطع و قضایی و صدور احکام سنگین و تأثیر گذار یکی مهمترین عوامل بازدارنده در ایجاد امنیت در شهرستان چرام است
احمدی پور رئیس دادگستری شهرستان چرام نیز در این نشست اظهار کرد: لزوم پیشگیری از وقوع جرم، ارائه راهکارهای پیشگیرانه وضعی، فرهنگی و اجتماعی است.
وی افزود: پیگیری وضعی یعنی حضور به موقع و محسوس و نامحسوس نیروی انتظامی در شهر است و باید فرصت‌های وقوع جرم از مجرمین گرفته شود.
احمدی پور در پایان گفت: علاوه بر پیشگیری‌های قضایی و صدور احکام بازدارنده، باید پیشگیری‌های امنیتی و انتظامی افزایش یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما

حرف حساب
Iran, Islamic Republic of
"صلحین و ریش سفیدان تا زمانی معتمد و مورد احترام هستند که، در راستای ایجاد آرامش و امنیت شهر و اجرای قانون تلاش کنند نه اینکه خود عامل تشنج در شهرستان باشند."

بسیاری از این به اصطلاح ریش سفیدان از این جوانان به عنوان ابزار منافع و قدرتنمایی سو استفاده می کنند. در خفا تحریک و تشویق می کنند و جلوی مردم و محاکم ریاکارانه تقیبح و خواستار بخشش !
بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

همه مردمان عالم، اجماع دارند بر این نکته که فرهنگ اهمیتی حیثیتی و حیاتی برای نوع بشر ...
رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

زیباکلام با اشاره به اینکه اصول‌گرایان به دنبال این هستند، که بتوانند نامزد خود را با ...
(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

مدیر کل بخش حمل و نقل و نجات پلیس دبی گفته که افزایش سوپراسپرت‌های پرقدرت این بخش به ...
1