تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۱۰
کد مطلب : ۴۳۱۸۰۸
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

روند افزایشی کرونا در کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است / مرگ 454 نفر

۰
روند افزایشی کرونا در کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است / مرگ 454 نفر
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان این‌که روند افزایشی تعداد موارد بستری شده در کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است، از افزایش شمار قربانیان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد به ۴۵۴ نفر خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد به ۴۵۴ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار ۹۰ و ۸۹ ساله مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد که دارای بیماری زمینه‌ای نیز بودند جان خود را از دست دادند.
پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۱۷۰ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد بستری بوده که از این تعداد ۵۰ نفر مبتلای قطعی و ۱۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
یزدان پناه روند افزایشی تعداد موارد بستری شده در استان را نگران کننده دانست و اضافه کرد: متاسفانه با وجود این روند افزایشی تعداد مبتلایان در کهگیلویه و بویراحمد احتمال تغییر رنگ برخی شهرستان‌های استان به رنگ قرمز پیش بینی می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد را تاکنون ۲۵ هزار ۳۲۰ نفر اعلام کرد و گفت: برای پیشگیری از بیماری کرونا و حفظ سلامتی رعایت دستور المل‌های بهداشتی الزامی است.
یزدان پناه افزود: برخی شهروندان با عادی انگاری بیماری کرونا، بی توجهی به دستور العمل‌های بهداشتی و جدی نگرفتن مصوبات ستاد کرونا سلامت خود و دیگران و همچنین نیرو‌های درمان درگیر این بیماری در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را به خطر می‌اندازند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

همه مردمان عالم، اجماع دارند بر این نکته که فرهنگ اهمیتی حیثیتی و حیاتی برای نوع بشر ...
رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

زیباکلام با اشاره به اینکه اصول‌گرایان به دنبال این هستند، که بتوانند نامزد خود را با ...
(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

مدیر کل بخش حمل و نقل و نجات پلیس دبی گفته که افزایش سوپراسپرت‌های پرقدرت این بخش به ...
1