تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۴۳۱۶۰۶
کبنا خبر می دهد؛

درخشش کهگیلویه و بویراحمدی ها در ورزش قهرمانی

۰
درخشش کهگیلویه و بویراحمدی ها در ورزش قهرمانی
کبنا ؛
دو بانوی هندبالیست کهگیلویه وبویراحمدی به اردوی تیم ملی بانوان کشور دعوت شدند، تیم قایقرانی باشگاه دلفین یاسوج در رده مردان و زنان موفق به کسب مقام های قهرمانی شدند، بانوان کهگیلویه وبویراحمدی در رشته تیراندازی موفق به کسب مدال شدند، همچنین نایب رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی کهگیلویه وبویراحمد از کسب مقام بانوان رزمی کار در رقابت های رزمی آهنگ فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی کشور خبر داد.
دعوت دو بانوی هندبالیست کهگیلویه وبویراحمدی به اردوی تیم ملی بانوان کشور
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، پارسایی رئیس هیات هندبال کهگیلویه وبویراحمد از دعوت دو بانوی هندبالیست کهگیلویه وبویراحمد به اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان بانوان کشور خبر داد.
مصطفی پارسایی ،رئیس هیات هندبال کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر اظهار داشت: اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان بانوان کشور از تاریخ 17 تا 20 اسفندماه به میزبانی تهران برگزار می شود.
پارسایی،رئیس هیات هندبال استان از دعوت دو بانوی هم استانی به این اردو خبر و افزود: مریم حسینی و یلدا تقی زاده دو بانوی نوجوان استان از سوی فدراسیون هندبال کشور به این اردو دعوت شدند.
رئیس هیات هندبال استان کهگیلویه وبویراحمد هدف از برگزاری این اردو را اعزام تیم هندبال بانوان نوجوان کشور به رقابتهای آسیایی عنوان و ضمن آرزوی موفقیت برای مریم حسینی و یلدا تقی زاده در این اردو ،تصریح کرد:35 بازیکن بهمراه سه کادر اجرایی در این اردو حضور دارند.
تیم قایقرانی بانوان باشگاه دلفین یاسوج ،نایب قهرمان لیگ برتر قایقرانی کشور شد
تیم قایقرانی بانوان باشگاه دلفین یاسوج ،نایب قهرمان لیگ برتر قایقرانی کشور شد
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، تیم قایقرانی باشگاه دلفین یاسوج به مقام نایب قهرمانی مسابقات لیگ برتر قایقرانی بانوان کشور دست یافت.
در جریان رقابتهای قایقرانی لیگ برتر اسلالوم بانوان کشور که به میزبانی استان تهران در محل دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران و با حضور 7 تیم برگزار شد ،تیم باشگاه قایقرانی دلفین استان بعد از تیم آوای شهرکرد به مقام نایب قهرمانی این رقابتها دست یافت.
در این مسابقات که با شرکت تیم های دختران پیشتاز ،مکران چابهار ،تجهیزات ورزشی سپاهان یک ،تجهیزات سپاهان دو ،مقاومت البرز ،دلفین یاسوج و آوای شهرکرد برگزار شد ،تیم آوای شهرکرد با 67 امتیاز قهرمان شد ،باشگاه دلفین یاسوج با 63امتیاز دوم شد و مقاومت البرز با کسب 57 امتیاز در جایگاه سوم این مسابقات قرار گرفت .
اسامی تیم قایقرانی بانوان باشگاه دلفین یاسوج در این مسابقات را ،یاسمن سلطانی،دنیا محمدی ،ملیکا سماکی،محدثه حسن پورو ارشین رضا نژاد تشکیل دادند.
مربی تیم بر عهده فریبا فیاض ،سر مربی تیم اسفندیار شیر محمدی و سرپرست تیم بر عهده سید احمد گنجی رئیس هیات قایقرانی استان بود.
رقابتهای لیگ برتر قایقرانی اسلالوم مردان و بانوان کشور روزهای 11 و 12 اسفندماه در تهران برگزار شد و در بخش مردان تیم باشگاه دلفین یاسوج به مقام قهرمانی رسید.
تیم دلفین یاسوج قهرمان لیگ برتر قایقرانی مردان کشورشد .
تیم قایقرانی دلفین یاسوج قهرمان لیگ برتر کشور شد
به گزارش کبنا نیوز، حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت: تیم دلفین یاسوج قهرمان لیگ برتر قایقرانی مردان کشورشد .
آرمان حاتمی ،مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر اظهار داشت: لیگ برتر قایقرانی اسلالوم مردان کشور به میزبانی تهران در محل دریاچه آزادی تهران برگزار شد .
حاتمی افزود:در این مسابقات که با شرکت تیم های آوای شهرکرد،سپاهان،مقاومت البرز،شهرداری مراغه و دلفین یاسوج در چهار رشته ،کایاک یک نفره،کانو یک نفره،تیمی امدادی و دوئل تک نفره برگزار شد ،تیم قایقرانی دلفین یاسوج با کسب ۷۰ امتیاز به مقام قهرمانی رسید ، مقاومت البرز با ۶۵ امتیاز دوم شد ، آوای شهرکرد با 57 امتیاز ،سپاهان با 50 و شهرداری مراغه با 29 امتیاز مکانهای سوم تا پنجم این مسابقات را کسب کردند.
درخشش بانوان تیراندازی کهگیلویه وبویراحمد در رقابتهای قهرمانی کشور
طاهری رئیس هیات تیراندازی استان کهگیلویه وبویراحمد از درخشش بانوان استان در رقابتهای قهرمانی کشور خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز، طاهری رئیس هیات تیراندازی استان کهگیلویه وبویراحمد از درخشش بانوان استان در رقابتهای قهرمانی کشور خبر داد.
اشــکان طاهری، رئیس هیات تیراندازی استان با بیان این خبر اظهار داشت: رقابتهای تیراندازی آنلاین قهرمانی کشور در بخش بانوان به میزبانی تهران برگزار شد.
طاهری ،رئیس هیات تیراندازی کهگیلویه وبویراحمد افزود: در این دوره از مسابقات که با حضور بانوان تیرانداز سراسر کشور به میزبانی هیات تیراندازی استان تهران به صورت انلاین برگزار شد، سه تیرانداز بانوی هم استانی مقام های اول و سوم را کسب کردند.
رئیس هیات تیراندازی استان از کسب مقام های اول و سوم بانوان تیرانداز استان در این رقابتها خبر و تصریح کرد: ساناز شادی خواه در رده سنی نوجوانان با کسب 94 امتیاز مقام اول را کسب کرد.در رده سنی جوانان و بزرگسالان سمانه توانا با کسب 182 امتیاز و مریم عوض پور با کسب 191 امتیاز مقام سوم این دوره از مسابقات برای استان کسب کردند.
این موفقیت را به بانوان تیرانداز و هیات تیراندازی استان تبریک عرض می کنیم.
یک نشان طلا و ۴ برنز ره آورد بانوان استان در رقابت‌های رزم آهنگ بانوان کشور
یک نشان طلا و ۴ برنز ره آورد بانوان استان در رقابت‌های رزم آهنگ بانوان کشور
نایب رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی کهگیلویه وبویراحمد از کسب پنج مقام انفرادی توسط تیم بزرگسالان استان در رقابت های رزمی آهنگ فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی کشور خبر داد .
نایب رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی کهگیلویه وبویراحمد از کسب پنج مقام انفرادی توسط تیم بزرگسالان استان در رقابت های رزمی آهنگ فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی کشور خبر داد .
معصومه پراور، نایب رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزشی استان گفت :مسابقات رزم آهنگ فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی کشور در رده سنی بزرگسالان به صورت فضای مجازی برگزار و تیم بانوان استان به یک مقام اولی و چهار مقام سومی این دوره از مسابقات دست یافت .
پراور نایب رئیس هیات کونگفو و هنرهای رزمی استان در خصوص نتایج انفرادی این مسابقات افزود:
در رشته فرم دو (من توما ) سعیده محمدی مقام اول را کسب کرد. در فرم ۴ (هوت توی توما) این مسابقات معصومه محمدی به نشان طلا و مقام اول دست یافت .در فرم 5 (کیو توما یانا) شبنم نیک نژاد بعد از ورزشکارانی از اصفهان و تهران به مقام سوم رسید .در رزم آهنگ نانچیکو میترا نجات نژاد سوم شد و در رزم آهنگ فرم ابداعی زهرا افشوم از کهگیلویه و بویراحمد سوم شد .
در قسمت تیمی این مسابقات ، کهگیلویه و بویراحمد بعد از تیم‌های خراسان رضوی ،فارس و اصفهان به مقام چهارم تیمی مسابقات دست یافت .مربیان بانوان رزمی کار در این دوره مسابقات بر عهده موسوی و رضایی بود.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

مدیر کل بخش حمل و نقل و نجات پلیس دبی گفته که افزایش سوپراسپرت‌های پرقدرت این بخش به ...
(تصاویر) مسجدی که ۹۹ گنبد دارد

(تصاویر) مسجدی که ۹۹ گنبد دارد

مسجدی با ۹۹ گنبد در شهر ماکاسار مرکز استان سولاوسی جنوبی اندونزی واقع شده است که با طراحی ...
خاطره بد بورس از دخالت

خاطره بد بورس از دخالت

ریزش‌های اخیر بورس باعث شده که طرح تحقیق و تفحص از بازار سرمایه در دستور کار مجلس قرار ...
1