تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب : ۴۳۱۴۵۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

کرونای انگلیسی به کهگیلویه و بویراحمد رسید / فوت 449 نفر کهگیلویه و بویراحمدی بر اثر کرونا

۱
کرونای انگلیسی به کهگیلویه و بویراحمد رسید / فوت 449 نفر کهگیلویه و بویراحمدی بر اثر کرونا
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی 24 ساعت گذشته یک بیمار مبتلا به کووید 19 جان خود را از دست داد و شمار جانباختگان استان به 449 نفر رسیده است.
 به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون 135 بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 38 نفر مبتلای قطعی و 8 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
 وی اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 24925 مورد گزارش شده است.
 وی اضافه کرد: از 928 نمونه نمونه دریافت شده که حدود 9 درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در کهگیلویه، گچساران، بویراحمد و بهمئی و بقیه در سایر شهرستان‌های استان هستند.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به شناسایی اولین بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در استان، خاطر نشان کرد: یکی از هم استانی‌ها که ۳۴ ساله بود در تاریخ ۹۹/۱۱/۴ با تشخیص بیماری غیرکرونایی در اهواز بستری و در تاریخ ۹۹/۱۱/۱۸ با رضایت شخصی از بیمارستان ترخیص و به خانه‌اش در دهدشت مراجعه می‌نماید و تا ۹۹/۱۱/۲۴ در منزل تحت درمان بوده است.
 وی ابراز داشت: این بیمار در روز ۹۹/۱۱/۲۵ به بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت مراجعه و باتشخیص کرونا و درگیری ریوی بستری می‌شود. بدلیل وخامت اوضاع در تاریخ ۹۹/۱۱/۲۹ به بیمارستان شهید جلیل انتقال داده می‌شود و روز ۹۹/۱۲/۸ در بخش مراقبت‌های ویژه فوت می‌نماید.

   

یزدانپناه اضافه کرد: با شک به کرونای انگلیسی نمونه مرحوم به تهران فرستاده شد که جواب نمونه مثبت بود. وضعیت کرونایی استان در یک شرایط شکننده و ناپایدار قرار گرفته است که در صورت عدم رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات تبعات خطرناکی در پیش روی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد است.
 وی نسبت به پرهیز از عادی‌انگاری شیوع کرونا و احتمال بازگشت موج جدید بیماری هشدار داد و گفت: سیر صعودی کنونی اگر ادامه یابد، موج جدید شیوع کرونا در استان آغاز می‌شود و در ایام قبل از عید به اوج خواهد رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما

خاطره بد بورس از دخالت

خاطره بد بورس از دخالت

ریزش‌های اخیر بورس باعث شده که طرح تحقیق و تفحص از بازار سرمایه در دستور کار مجلس قرار ...
علی کریمی از خودی‌ها بنالد یا کت‌و‌شلواری‌ها؟

علی کریمی از خودی‌ها بنالد یا کت‌و‌شلواری‌ها؟

‌انتخابات فدراسیون فوتبال ایران فردا یکشنبه برگزار می‌شود تا تکلیف جانشین مهدی تاج، رئیس ...
بایدن نقاب برداشت / بازی جدید آمریکا

بایدن نقاب برداشت / بازی جدید آمریکا

همزمان با اقدام جدید آمریکا در ارائه قطعنامه پیشنهادی ضد ایرانی به شورای حکام ، ایران ...
1