تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۶
کد مطلب : ۴۳۱۳۳۰
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛

بستر برگزاری انتخابات سالم و حداکثری در کهگیلویه و بویراحمد مهیا است

۰
بستر برگزاری انتخابات سالم و حداکثری در کهگیلویه و بویراحمد مهیا است
کبنا ؛معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این آخرین انتخابات در دولت تدبیر و امید است، گفت: بستر برگزاری انتخابات سالم و حداکثری در این استان مهیا است.
به گزارش کبنا، احد جمالی در نشست اعضای ستاد انتخابات استان، اظهار داشت: منافع نظام و خواسته مردم در انتخابات ۱۴۰۰ برای مجریان و مجموعه دست اندرکاران انتخابات به عنوان اصل اساسی بسیار حائز اهمیت است.
معاون سیاسی استاندار، عنوان کرد: در انتخابات ۱۴۰۰، همزمان در استان انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت را داریم.
وی تاکید کرد: سلامت و مشارکت مردم در انتخابات دو اصل اساسی است.
جمالی زمان برگزاری سیزدهمین  انتخابات ریاست جمهوری را ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ اعلام کرد و افزود: به حول و قوه الهی نشان خواهیم داد علیرغم شیوع کرونا، وجود تحریم ها و مشکلات و با توجه به تجربیات برگزاری انتخابات گذشته انتخاباتی پرشور و سالم برگزار خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه این انتخابات حساسیت خاص خود را دارد، بیان کرد: آموزش مجموعه دست اندرکاران و مجریان در دستور کار قراردارد و اطلاع رسانی های لازم انجام می شود.
جمالی همچنین به درک بالای که مردم عزیز استان دارند اشاره کرد و گفت: به طور قطع شاهد برگزاری انتخاباتی پر شور، سالم و با نشاط خواهیم بود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، تصریح کرد: برنامه زمانبندی مراحل انتخابات ۱۴۰۰ اعلام شده است و براساس این برنامه، کارها به خوبی در استان به پیش می رود.
وی با بیان اینکه ما به عنوان مجریان و مجموعه عوامل برگزاری انتخابات نسبت به اینکه چه دولتی روی کار می آید بی طرف هستیم، گفت: اصل منافع انقلاب، نظام و خواست مردم است.
جمالی تاکید کرد: حضور در انتخابات دشمن را مایوس می کند.
مجید احمدی، مدیرکل سیاسی استانداری و دبیرستاد انتخابات استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در ابتدای این نشست گزارشی از برنامه زمانبندی انتخابات و اقدامات انجام شده در رابطه با انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ استان ارائه کرد.
گفتنی است همچنین در این نشست مسئولین کمیته های ستاد انتخابات استان گزارشی از آخرین وضعیت فعالیت های کاری خود را ارائه دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما

نفوذ سرمایه‌داری در برخی روحانیون و مداحان

نفوذ سرمایه‌داری در برخی روحانیون و مداحان

 یکی از دغدغه‌های موجود در قشر مذهبی جامعه، روایت‌های بعضا نادرست از مسائل دینی است. ...
زلزله سی‌سخت و پهنه گسله کازرون

زلزله سی‌سخت و پهنه گسله کازرون

زلزله در زمانی رخ داده است که دمای هوا در شهر سی‌سخت در شب به حدود هفت درجه زیر صفر و ...
انجماد معاملات در بورس نامتقارن

انجماد معاملات در بورس نامتقارن

بورس‌بازان برای هفتمین روز کاری با دامنه نوسان نامتقارن دست‌وپنجه نرم کردند. جدالی که ...
1