تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۴۳۱۳۱۲
فرماندار الیگودرز ؛

برف راه ارتباطی۳۷۲ روستای الیگودرز را بست

۰
برف راه ارتباطی۳۷۲ روستای الیگودرز را بست
کبنا ؛بارش سنگین برف از شب گذشته (چهارشنبه ششم اسفند) تاکنون در شهرستان الیگودرز استان لرستان ادامه دارد و موجب بسته شدن راه ارتباطی ۳۷۲ روستا با مرکز این شهرستان شده است.
به گزارش کبنا به نقل از همشهری آنلاین، بارش برف در الیگودرز باعث قطع راه‌های روستایی این شهرستان شده است به طوری که اکنون در بخش ززوماهرو، گردنه گله بادوش به کیگوران، گردنه شاهرود مسیر پیرامام به گلی چاس بسته است.  با مسدود شدن گردنه گله بادوش راه ارتباطی ۱۴۷ روستا با مرکز شهرستان و  گردنه شاهرود مسیر پیرامام به گلی چاس راه روستایی ۲۰ روستا با مرکز بخش مسدود است.
همچنین با مسدود شدن گردنه آبشار در بخش ذلقی راه ارتباطی ۱۰۲ روستا این بخش با مرکز شهرستان  و گردنه چال شیر مسیر امامزاده راه روستایی ۵۰ روستا با مرکز بخش بسته شده و در حال حاضر برق و سیستم مخابراتی این بخش بر اثر ریزش برف قطع شده است. در بخش بربرود شرقی نیز گردنه فرسش مسدود شده و راه روستایی ۳۳ روستا در این بخش نیز با مرکز شهرستان قطع شده است.
ماشاالله نعمتی، فرماندار الیگودرز در این باره گفت: باوجود انسداد راه‌های روستایی، راه‌های اصلی شهرستان توسط عوامل راهداری در حال بازگشایی است و تلاش عوامل راهداری با چندین گروه مختلف برای بازگشایی گردنه ها و محورهای روستایی ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

نفوذ سرمایه‌داری در برخی روحانیون و مداحان

نفوذ سرمایه‌داری در برخی روحانیون و مداحان

 یکی از دغدغه‌های موجود در قشر مذهبی جامعه، روایت‌های بعضا نادرست از مسائل دینی است. ...
زلزله سی‌سخت و پهنه گسله کازرون

زلزله سی‌سخت و پهنه گسله کازرون

زلزله در زمانی رخ داده است که دمای هوا در شهر سی‌سخت در شب به حدود هفت درجه زیر صفر و ...
انجماد معاملات در بورس نامتقارن

انجماد معاملات در بورس نامتقارن

بورس‌بازان برای هفتمین روز کاری با دامنه نوسان نامتقارن دست‌وپنجه نرم کردند. جدالی که ...
1