تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۴۰
کد مطلب : ۴۳۱۲۶۲
آخرین خبرها از زلزله سی‌سخت؛

پایان عملیات هلال احمر در دنا / توزیع 3856 چادر / مشکل تجهیزات در مراکز بهداشتی استان / رادیولوژی سی‌سخت متعلق به ۳۰ سال پیش است

۱
۰
پایان عملیات هلال احمر در دنا / توزیع 3856 چادر / مشکل تجهیزات در مراکز بهداشتی استان / رادیولوژی سی‌سخت متعلق به ۳۰ سال پیش است
کبنا ؛مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از توزیع بیش از ۳ هزار باب چادر میان زلزله‌زدگان سی‌سخت خبر داد.
 به گزارش کبنا، امان‌الله جهانبین عصر روز سه شنبه ( 5 اسفند ماه 99) در نشستی که با حضور اعضای کمیسیون عمران مجلس برگزار شد، گفت: در همان لحظات اولیه وقوع زلزله ۵.۶ ریشتری سی‌سخت به محل اعزام شدیم، به استان هم آماده باش کامل دادیم و با سازمان جمعیت هلال احمر هماهنگی صورت گرفت.
 
 مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اسکان اضطراری را در دو سایت راه‌اندازی کردیم اما استقبالی صورت نگرفت و روز بعد در جلسه بحران توزیع چادر و اقلام امدادی مصوب شد.
 وی با بیان اینکه تاکنون ۳ هزار و ۸۵۶ باب چادر در اختیار مردم و روستائیان قرار گرفت، افزود: ۹۴۵ تخته پتو، ۲ هزار و ۲۰۰ مورد بسته ۷۲ ساعته و ۲۴۰ دستگاه وسیله گرمایشی قرار دادیم. 
این مسئول بیان کرد: پایان بحث اسکان اضطراری و توزیع اقلام اعلام شده، البته لکه‌گیری انجام و اگر مشکلی بود خدمات‌رسانی می‌کنیم.
 در ادامه پرویز یزدان‌پناه گفت: مصدومین زلزله ۶۷ نفر بوده که برخی سرپایی مداوا شدند و ۳ نفر تحت عمل قرار گرفتند، ضمن اینکه دارو و مواد مورد نیاز برای منطقه فرستادیم. ۶۵ هزار ماسک در میان خانوارها توزیع شد.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به لحاظ بهداشت و درمان مشکلی نبوده اما مشکل تجهیزاتی در کل مراکزی بهداشتی استان وجود دارد. رادیولوژی سی‌سخت متعلق به ۳۰ سال پیش است.
  

 وی به آخرین امار کرونا پرداخت و گفت: هم‌اکنون ۱۴۰ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۳۶ نفر کرونایی قطعی و ۱۳ بیمار در بخش ویژه بستری هستند بهبود یافتگان کرونا در استان ۹۰ درصد است، طی ۴۸ ساعت گذشته فوتی نداشتیم.
 وی با بیان اینکه به دلیل همجواری با خوزستان احتمال ورود کرونا را دادیم، افزود: از دیروز تاکنون افزایش تست‌ها را دادیم.
 در ادامه حسین جنتی مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در حال حاضر اکیپ‌های بنیاد مسکن در منطقه زلزله‌زده هستند، گفت: ۴ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی به دلیل زلزله دچار خسارت شدند.
 وی بیان کرد: بنیاد مسکن در سریعترین زمان، ستاد بازسازی تشکیل داد با توجه به بحث کرونا ۴ ستاد فرعی در دنا مستقر و تشکیل پرونده در ستاد فرعی انجام شده تاکنون ۵۰۰ پرونده تشکیل شده و شماره حساب ۱۵۰ نفر برای پرداخت تسهیلات اخذ شده، ضمن اینکه برای هر واحد شهری ۱۸۵ میلیون و مناطق روستایی ۱۶۵ میلیون در نظر گرفته شده است که پرداخت شود.
  
 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای واحدهای تعمیری ۳۰ میلیون تسهیلات با ۱۵ میلیون بلاعوض پرداخت می‌شود، ضمن اینکه برنامه‌ریزی بنیاد مسکن این است که تا پایان فروردین واحدهای تعمیری به پایان برسد، کار احداث واحدهای احداثی هم پایان دولت به اتمام می‌رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اينهايي كه ماسكشون مياد پايين بند ماسك را يك گره بزنند كار سختي نيست ماسكي كه بياد پايين فايده ندارد
نفوذ سرمایه‌داری در برخی روحانیون و مداحان

نفوذ سرمایه‌داری در برخی روحانیون و مداحان

 یکی از دغدغه‌های موجود در قشر مذهبی جامعه، روایت‌های بعضا نادرست از مسائل دینی است. ...
زلزله سی‌سخت و پهنه گسله کازرون

زلزله سی‌سخت و پهنه گسله کازرون

زلزله در زمانی رخ داده است که دمای هوا در شهر سی‌سخت در شب به حدود هفت درجه زیر صفر و ...
انجماد معاملات در بورس نامتقارن

انجماد معاملات در بورس نامتقارن

بورس‌بازان برای هفتمین روز کاری با دامنه نوسان نامتقارن دست‌وپنجه نرم کردند. جدالی که ...
1