تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۹
کد مطلب : ۴۳۱۱۰۱
گلایه تند قرارگاه مبارزه با مفاسد از تیم برنامه‌ریز دیدار ریاست قوه‌ی قضائیه با نخبگان و اقشار؛

محرومیت موثرین و عهده‌داران مبارزه با فساد از دیدار قاضی‌القضات

۳
۰
محرومیت موثرین و عهده‌داران مبارزه با فساد از دیدار قاضی‌القضات
کبنا ؛قرارگاه مردمی مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری استان کهگیلویه و بویراحمد، از تیم برنامه‌ریز دیدار ریاست قوه‌ی قضائیه با نخبگان و اقشار مختلف مردم بیانیه‌ای را صادر کرد.
به گزارش کبنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
سحرم دولت بیدار به بالین آمد
 گفت برخیز که آن خسرو شیرین آمد
 سید عزیز حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی خوش آمدید
 شما که خبر آمدنت امید آفرین است و حضورت تحقق امیدها خواهد بود امیدوارم نتیجه سفر پرخیرت به این استان در لابلای ساختارهای سیاسی ، بروکراسی اداری و اضلاع قدرت گم نشود و مردم بی پناه سقاوه، کارگران آواره کارخانه قند یاسوج، خانواده های کسبه جمعه بازار، کشاورزان روستاهای اشکفت شیری، آبرزی و ده جلیل در حوضه آبریز خیراباد گچساران و متقاضیان مسکن مهر دهدشت تا در استان تشریف دارید نتیجه ی حضور دلگرم کننده حضرتتان را درک و دریافت نمایند. 
و امیدوارم سفر شما اتمام حجتی باشد برای پایان زمین خواری ها، کوه خواری ها و چشمه خواری هایی که در روز روشن یا توسط ادارات و نهادها به نام تعاونی مسکن یا توسط برخی مدیران و مرفهین استان و خارج از استان در ایجاد خانه باغ های اطراف شهرهای استان خصوصاً یاسوج و شهر زلزله‌زده سی سخت انجام می شود.
خوش آمدی سید عزیز
 تا قبل از قرار گرفتن جناب عالی در راس عدلیه نظام اسلامی همواره برخی انتقادات و ایرادات جدی به رویکردها و عملکردهای قوه قضاییه در بین عام و خاص وجود داشت و ما هم خود را مدافع قوه می دانستیم و انتقاد ها و ایرادات را از روی عناد می‌دانستیم اما با حضور جنابعالی در این جایگاه باید اعتراف کنیم که به تعبیری، "خود غلط بود آنچه می پنداشتیم" چرا که آنگاه که طبری ها به مسلخ عدالت سپرده شدند متوجه شدیم که "تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها"
 اکنون کورسوی امید مردم در ایران اسلامی به شما دوخته شده است و از این جهت است که حضور شما امیدآفرینِ مستضعفین و بیم آفرین مستکبرین داخلی است.
 فرزندانِ جوان و انقلابی رهبر عزیزتر از جانمان با حکم آتش به اختیاریِ ولی خود و البته با هدایت بزرگانی همچون جناب آقای دکتر زاکانی و دکتر گودرزی مدتی است که به طور رسمی اقدام به تشکیل قرارگاهی تحت عنوان "مبارزه با مفاسد اقتصادی" در این استان نمودند. البته پایه‌گذاران این قرارگاه جوانان و دانشجویانی هستند که از سال ۱۳۹۳ با محوریت بسیج دانشجویی استان مطالبه گری دقیق و بدون ملاحظه و محافظه کاری را در استان آغاز کردند.
 جناب آقای رئیسی بزرگوار
 آن موقعی که دانشجویان مطالبه گری را شروع کردند، مطالبه گری بالاترین جرم یک جوان بود ولی ایستادگی شد تا اینکه بزرگترین پروژه های اقتصادی این استان به دست آنان و البته به همت برخی از قضات انقلابی و مدیران دستگاه قضایی سابق و حال استان الحمدلله تا حدود زیادی به ثمر نشست که باز امید داریم سفر شما پایان دهنده و تمام کننده باشد و بار دیگر شاهد ظهور کلید واژه های حقوقی برای معطل کردن مردم نباشیم از جمله در پرونده های پتروشیمی سقاوه و کارخانه قند یاسوج.
 سید عزیز! بررسی‌های ما نشان می‌دهد بزرگترین فساد ها در این استان به ترتیب اولویت عبارتند از 
۱. زمین خواری؛
 کهگیلویه و بویراحمد، خصوصاً شهر یاسوج و شهر سی سخت، بهشت زمین خواران است و درد بی درمان و خانمان‌سوز آنجاست که ادارات و نهادهای متولیِ زمین اعم از شهرداری، شوراهای شهر، منابع طبیعی، محیط زیست و برخی از مدیران در همه دولت‌ها در این استان خود عامل این وضع موجود هستند. تا جایی که برخی از کارمندان این گونه ادارات و نهادها در اپلیکیشن دیوار هکتارها زمین منابع طبیعی را که به نام خود کرده‌اند برای فروش به نمایش گذاشتند. 
می توانید از منابع طبیعی، محیط زیست و اداره آب منطقه‌ای بپرسیدکه با کدام منطق علمی و طبیعی و زیست محیطی ۸۰ هکتار سرزمین بکر زبان بسته را به بهانه پتروشیمی در سقاوه واگذار کردید؟
 از شهرداری ها و ادارات خدمات رسان سوال شود چگونه است که تعداد قابل توجهی از مردم در طرح‌های هادی خود شهرداری یا بنیاد مسکن در سروک و جاهای دیگر هنوز از خدمات استاندارد برق و گاز محروم هستند اما خانه باغ های مرفهین و افراد خاص در اطراف و اکناف یاسوج و سراسر چشمه نباتی یاسوج و اطراف سی سخت و گچساران و ... صاحب تمام امتیازات و خدمات در زمین های بدون سند و بدون پروانه اند 
و قص علی هذا ...
 از گردشگری استان سوال کنید و ببینید چه بلایی بر سر طبیعت استان آورده است و آن هم توسط افراد خاص، بدون حتی یک ریال درآمد گردشگری!
 فقط به نام گردشگری هم طبیعت اشغال شده هم تسهیلات بالا گرفته شده و هم فقط افراد خاص که وابستگی‌های سببی ، نسبی و حزبی با مدیران داشته‌اند صاحب شده اند. در پارک جنگلی یاسوج، منطقه سی سخت و خهکلون نمونه‌های مصداقیست.
۲. رانت اداری در استان بیداد می‌کند چه در واگذاری‌ها، چه در عزل و نصب‌ها ، چه در استخدام‌ها و چه در تسهیلات عمومی، وام و غیره .....
و این دولت و آن دولت هم ندارد.
  با توجه به بافت قومی و قبیله ای استان، متاسفانه همواره آحاد مردم از خیلی از خدمات نظام محروم هستند و بخش های دیگر که حاکم بودند و هستند، برخوردارند. لذا امروز تمام هم و غم و طوایف استان این است که یکی از آنها در جایی از استان مدیر شود تا شاید چاره‌ای شود وگرنه امکان دیده شدن وجود ندارد و این مصیبت همه ادارات و نهادهای استان را شامل می‌شود و ما  به شخصه استثنایی نمی‌بینم و تاکنون در استان در دستگاه قضایی برخورد بازدارنده‌ای با این موضوع نشده است.
 ۳.  بیکاری جوانان؛ که البته با کمال تاسف این بیکاری هم عادلانه نیست؛ این بیکاری جوانان فقط شامل کسانی است  که کسی را در سیستم اداری استان به عنوان پارتی ندارند وگرنه شامل همه هم نمی شود.
و خلاصه سید عزیز از شما توقع داریم که این موارد را ریشه‌ای در این استان پیگیری و اجرا شود؛
۱. پایان دادن به زمین خواری ها و قطع دست زمین‌خواران
۲. محاکمه عاملان زمین خواری و عزل مدیرانی که در این موضوع دخیل بودند.
۳.محاکمه عاملان فروش کارخانه قند که مدیران بانک تجارت هستند و متعجبیم که چرا کسی از بانک تجارت سوال نمی کند؟ همانانی که این سرمایه را به حراج گذاشته و همینطور طلبکارانه هم ایستاده‌اند.
۴. این کارخانه غارت شده است عامل غارت محاکمه شود
 ۵. کارگران با حکم دستگاه قضایی از ۱۲۰ خانه خود در کارخانه قند محروم شدند دستور دهید همین دستگاه قضایی آن ۱۲۰ خانه را تخلیه کند. چطور کارگران را به زور قاضی و قوه قهریه انداختند بیرون اما الان آن اراده نیست.
 آیا قوه قهریه نظام فقط بر سر کارگران و مستضعفین و طبقه فقیر است اعمال می شود؟
۶. دستور دهید فنس های دور زمین سقاوه برچیده شود و با ماموران خاطی که علیه مردم و زنان در آن روز ؛ گاز  اشک آور زدند و ان مادر باردار را بر زمین انداختند، برخورد شود.
۷. دستور دهید حکم محکومیت مردم بی پنا سقاوه که دو نفرشان هم فوت شده‌اند در دادگاه مارگون بازنگری شود. مردم آن روز فقط معترض تصرف زمین هایشان بودند نه چیز دیگری!
۸. دستور دهید زمین های خیر آباد سفلی در شهرستان گچساران که از سال ۵۱ تاکنون مورد مناقشه بین سه روستاست، حل و فصل شود تا منجر به قتل نشود و از آنجایی که برخی از مسئولان گچساران ذینفع هستند اجازه نمی دهند حدود این روستاها مشخص شود تا راحت تر زمین‌خواری نمایند.
۹. دستور دهید برای ۹۵۰ خانواده دستفروش جمعه بازار یاسوج، شهرداری یاسوج فکری اساسی بکند و آنها را به دست یک سرمایه دار رانتی دیگر نسپارند.
و در پایان لازم به ذکر است در دیدار نخبگان و اقشار با جنابعالی، برای دانشجویان بسیجی و تشکل های انقلابی، مسئول  ستاد امر به معروف و دبیرش 
قرارگاه مبارزه با مفاسد استان و مسئولش، جریان مردمی عدالتخوه و دبیرش،نماینده ۹۵۰ خانوار جمعه بازار یاسوج و سایر مجموعه های عهده دار مبارزه با فساد و رانت کارت دعوت صادر نشد و این گلایه برای تیم هماهنگ کننده این دیدار تا ابد وجود دارد و این خود حدیثی است بر انحصار طلبی و ویژه خواهی در این استان که رجا واثق داریم شخصیت بلند جنابعالی در این دیدار ها محصور نخواهد شد .
 و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

قرارگاه مردمی مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری
استان کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

منم
Iran, Islamic Republic of
ادم خندش میگیره بخدا
آقای ف
Iran, Islamic Republic of
تا آقای (ف) برنامه ریز جبهه فرهنگی انقلاب و آستان قدس است همچنان بدبینی و مشکلات در اوج است
Iran, Islamic Republic of
حرف عموم مردم بویر احمد رازدند
نفوذ سرمایه‌داری در برخی روحانیون و مداحان

نفوذ سرمایه‌داری در برخی روحانیون و مداحان

 یکی از دغدغه‌های موجود در قشر مذهبی جامعه، روایت‌های بعضا نادرست از مسائل دینی است. ...
زلزله سی‌سخت و پهنه گسله کازرون

زلزله سی‌سخت و پهنه گسله کازرون

زلزله در زمانی رخ داده است که دمای هوا در شهر سی‌سخت در شب به حدود هفت درجه زیر صفر و ...
انجماد معاملات در بورس نامتقارن

انجماد معاملات در بورس نامتقارن

بورس‌بازان برای هفتمین روز کاری با دامنه نوسان نامتقارن دست‌وپنجه نرم کردند. جدالی که ...
1