تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۴۳۰۸۰۵
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

کرونای انگلیسی در کهگیلویه و بویراحمد داشته‌ایم؟

۱
۲
کرونای انگلیسی در کهگیلویه و بویراحمد داشته‌ایم؟
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تاکنون رفتار غیرعادی و موردی از کرونای انگلیسی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد مشاهده نشده است.
به گزارش کبنا، پرویز یزدان‌پناه  افزود: امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم استان و پرهیز از شرکت در تجمعات تحت هر عنوانی شاهد کرونای انگلیسی در استان نباشیم.
وی اظهارکرد: هم اکنون ۱۳۵ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که ۳۵ نفر از این تعداد کرونای قطعی ۹ نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوت کرونایی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد به ثبت رسید که با این یک مورد تعداد فوتی‌های کرونایی در این استان به ۴۳۳ نفر رسید.
یزدان‌پناه تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۴ هزار و ۱۰۰ نفر بیمار کرونایی معادل ۹۰ درصد مبتلایان به کرونا بهبود پیدا کردند.
وی ادامه داد: امروز ۷۰۴ نمونه در استان داشته‌ایم که ۹ درصد از این موارد مثبت بوده و عمده موارد مثبت مربوط به شهرستانهای بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و بهمئی بودند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: سه شهرستان بویراحمد، کهگیلویه و گچساران از وضعیت زرد تغییر رنگ دادند و هم اکنون در وضعیت نارنجی کرونایی می‌باشند و شهرستان‌های دنا، باشت، چرام، لنده، بهمئی و مارگون که در وضعیت آبی کرونایی بودند هم اکنون در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.
یزدان‌پناه تاکید کرد: به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد توصیه می‌کنم که از عادی نگاری کرونایی بپرهیزند، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، در تجمعات تحت هر عنوانی و دورهمی‌ها شرکت نکنند، ماسک بزنند و فاصله فیزیکی را رعایت کند.
وی اظهارکرد: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی برخی شهرهای استان خوزستان مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از مسافرت به این استان خودداری کنند و همچنین مردم مناطق سردسیری استان از سفر به شهرستان‌های گرمسیری بپرهیزند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
عجله نکنید این ویروس هم ازطریق بیمارانی که به قصد عمل دماغ می آیندگچساران وازین طریق پخش میشه
آقای دکتر کمی شهامت وشجاعت به خرج بدین این اعمال زیبایی بینی را در مراکزدرمانی گچساران شهیدرجایی،بی بی حکیمه وکلنیک مهرتعطیل کنید خداراخوش میادپزشکان این گروه هیچ عمل درمانی انجام نمی دهند فقط وفقط زیبایی بینی میگین نه،بیایین آماربگیرین ببینیددرسته یانه.
تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

ورود ارز ناشی از صادرات نفت و گاز و میعانات گازی و محصولات پتروشیمی، نزدیکترین و کوتاه‌ترین ...
بزرگواری: کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد متخصص برنامه و بودجه‌ریزی لازم است

بزرگواری: کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد متخصص برنامه و بودجه‌ریزی لازم است

نماینده اسبق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: «کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد ...
رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

سید ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه، در آیین تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر جمهوری ...
1