تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۳
کد مطلب : ۴۳۰۶۴۷
مدیر ارشد مالی شرکت توئیتر؛

توییتر ترامپ برای همیشه تعلیق شد

۰
توییتر ترامپ برای همیشه تعلیق شد
کبنا ؛ «نِد سِگال»، مدیر ارشد مالی شرکت توئیتر در مصاحبه‌ای با شبکه «سی‌ان‌بی‌سی» گفت که تعلیق حساب کاربری «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در این شبکه اجتماعی همیشگی است، حتی اگر وی در سال ۲۰۲۴ بار دیگر نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شود.
به نوشته وبگاه شبکه خبری «هیل»، سگال در پاسخ به این پرسش که آیا حساب کاربری ترامپ در توئیتر با باز‌گشت وی به عرصه سیاست باز‌گردانده می‌شود، گفت: «سیاست کاری ما اینگونه است؛ هنگامی که شما از این شبکه اجتماعی حذف می‌شوید، شما واقعاً حذف شده‌اید چه شما گزارشگر، مدیر مالی یا مقام دولتی سابق یا فعلی باشید.»
وی افزود: «سیاست‌های ما برای کسب اطمینان از این موضوع طراحی شده که افراد دست به تحریک خشونت نزنند و اگر فردی این کار را انجام دهد، ما مجبور خواهیم بود آنها را از این شبکه حذف کنیم و سیاست‌های ما به این افراد اجازه نمی‌دهد که باز‌گردند.»
در هفته‌های منتهی به انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، پیام‌های توئیتری ترامپ که به موضوعات مختلفی از جمله اد‌عا‌ها در خصوص این انتخابات می‌پرداخت، موجب شد که شبکه اجتماعی توئیتر بر پیام‌های وی برچسب بزند.
این جدال تا زمان انتخابات و بعد از آن نیز ادامه پیدا تا سرانجام شبکه اجتماعی توییتر در تاریخ ۲۰ دی ماه، به این بهانه که توییت‌های ترامپ مروج خشونت در این کشور هستند، حساب او را در فاصله حدود ده روز به پایان دوره ریاستش، برای همیشه تعلیق کرد.
توییتر در توضیح دلیل تعلیق حساب کاربری ترامپ، نگرانی از ترویج خشونت بیشتر توسط توییت‌های ترامپ را دلیل این اقدام خود اعلام کرده است.
ششم ژانویه (۱۷ دی ماه) بود که در هنگام بر‌گزاری جلسه مشترک کنگره آمریکا برای تأیید نهایی پیروزی «جو بایدن» در انتخابات ریاست جمهوری، عده‌ای از هواداران ترامپ که در مقابل این ساختمان تجمع کرده بودند، به داخل آن یورش بردند.
بعد از این حادثه بسیاری از مقام‌های آمریکایی ترامپ را به تحریک هوادارانش متهم کردند و بسیاری از شبکه‌های اجتماعی دیگر حساب‌های کاربری وی را به همین دلیل، مسدود کردند.
توییتر ترامپ را بیش از ۸۸ میلیون و هفتصد هزار نفر از سرتاسر جهان پیگیری می‌کردند و این شبکه اجتماعی یکی از مهمترین ابزارهای وی برای ارسال پیام به مخاطبانش بوده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

ورود ارز ناشی از صادرات نفت و گاز و میعانات گازی و محصولات پتروشیمی، نزدیکترین و کوتاه‌ترین ...
بزرگواری: کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد متخصص برنامه و بودجه‌ریزی لازم است

بزرگواری: کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد متخصص برنامه و بودجه‌ریزی لازم است

نماینده اسبق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: «کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد ...
رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

سید ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه، در آیین تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر جمهوری ...
1