تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب : ۴۳۰۵۱۲
با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد:

فناوران برتر سال ۹۹ کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

۲
۱
فناوران برتر سال ۹۹ کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند
کبنا ؛آیین تجلیل از فناوران برتر صبح یکشنبه (19 بهمن ماه 99) با حضور مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد و روسای دانشگاه‌ها در سالن شماره یک استانداری  برگزار شد.
به گزارش کبنا، سید شمس الدین هاشمی رئیس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این آئین از انتخاب فناوران مستقر در این پارک به عنوان فناور اول و دوم سال ۹۹ کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار داشت: هر سال در آذرماه سال و همزمان با هفته پژوهش فراخوان معرفی فناور برتر سال استان کهگیلویه و بویراحمد به دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی ارسال می‌شود و شاخص‌های معرفی فناور برتر نیز اعلام می‌شود.
 وی ادامه داد: فناوران برتر بر اساس شاخص‌هایی از جمله صادرات، تحصیلات فناور ارتباط آن با فناوری، نقش فناور در حل مشکلات و یا رفع نیازهای جامعه، نقش آفرینی مؤثر فناور در کارآفرینی و اشتغال، میزان تقاضا برای محصول از بازار هدف، سطح آمادگی فناوری و میزان پیچیدگی داوری می‌شوند.
 هاشمی اضافه کرد: سازگاری با محیط زیست و رعایت الزامات زیست محیطی، کسب استانداردها و مجوزهای لازم، بررسی افتخارات مرتبط با فناوری، بازگشت سرمایه، مستند سازی وبیزنس پلن از دیگر شاخص‌های مؤثر در انتخاب فناور برتر است ضمن آنکه متقاضیان نباید در ۵ سال گذشته در این جشنواره عنوانی کسب کرده باشد.
 وی گفت: ۲ فناور برتر از دانشگاه‌ها و پارک و مراکز رشد و یک فناور نیز از میان دستگاه‌های اجرایی انتخاب می‌شوند که امسال دستگاه‌های اجرایی متقاضی شرکت در این جشنواره نداشتند و در نتیجه امسال تنها ۲ فناور برتر معرفی می‌شود.
   
 رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: امسال یاسر بی نیاز با «محصول محرک رشد ریشه گیاه»، امین حسین پور با محصول «دنبال کننده خورشیدی»، ناهید شاکری با «داروی سنگ کلیه»، مهرداد جعفری با «اپلیکشن وی»، بابک گلستانی با «آب شیرین کن مغناطیسی» و مجید الهی با فناوری «پیشرانی محرک وسایل نقلیه هواسوز» متقاضی حضور در این جشنواره بودند.
 وی ادامه داد داوری این جشنواره با حضور هشت عضو کمیته فناوری استان انجام شد و در نهایت مهرداد جعفری با اپلیکیشن مسیریاب سخنگوی (way) فناور برتر استان در سال ۹۹ شد.
 وی اضافه کرد: این اپلیکیشن یک و نیم میلیون کاربر دارد و در سال گذشته بر اساس گزارش بازار رشد هزار درصدی داشته است.
 وی یادآوری کرد: در حوزه مسیریابی شرکتهای شاخص و قدرتمندی حضور دارند اما تیم جوان همکاران جعفری با کمترین امکانات توانسته‌اند در این حوزه جایگاه قابل قبولی را در کشور به خود اختصاص دهند.
 رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ناهید شاکری با کپسول گیاهی درمان سنگ‌های کلیوی کوچکتر از ۱۰ میلیمتر نیز به عنوان فناور دوم سال ۹۹ کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.
 سال گذشته نیز دو فناور برتر استان از پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما

م.امینی
Iran, Islamic Republic of
بنازم ککا مهرداد رو
Iran, Islamic Republic of
مهرداد اسم برنامه رو از وی چت گرفتی؟
تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

ورود ارز ناشی از صادرات نفت و گاز و میعانات گازی و محصولات پتروشیمی، نزدیکترین و کوتاه‌ترین ...
بزرگواری: کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد متخصص برنامه و بودجه‌ریزی لازم است

بزرگواری: کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد متخصص برنامه و بودجه‌ریزی لازم است

نماینده اسبق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: «کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد ...
رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

سید ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه، در آیین تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر جمهوری ...
1