تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۴۳۰۴۵۳
شهردار دوگنبدان خبر داد؛

افتتاح و کلنگ زنی 15 پروژه شهرداری دوگنبدان در دهه فجر

۱
۰
افتتاح و کلنگ زنی 15 پروژه شهرداری دوگنبدان در دهه فجر
کبنا ؛
شهردار دوگنبدان از افتتاح و کلنگ زنی 15 پروژه شهری با اعتبار 580 میلیارد ریال در دهه فجر خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، روز شنبه 18 بهمن ماه، شهردار دوگنبدان اظهار کرد: در ادامه فعالیت های عمرانی شهرداری دوگنبدان، 9 پروژه آماده بهره برداری و 6 پروژه کلنگ زنی پیش رو داریم که در دهه مبارک فجر رونمایی خواهند شد.
ایجاد عدالت اجتماعی در فضای سبز
مسعود ظفری با بیان اینکه در محله رادک  8 هزار و 750 متر فضای سبز احداث شد اظهار کرد: این محله پیش از این هیچ فضای سبز و پارکی نداشت، فضای سبز در حد صفر بوده است.
ظفری اظهار کرد: با هدف ایجاد عدالت عمومی و برخوراری مردم محروم این منطقه از فضای سبز، در این محله 4 نقطه پارک و بوستان با اعتبار 9 میلیارد و 600 میلیون ریال، همگی از اعتبارات داخلی شهرداری احداث شد.
ظفری افزود: پارک محله ای بزرگمهر به متراژ 3 هزار متر، پارک سلامت به متراژ 4 هزار متر، فضای سبز بزرگمهر 12 به متراژ 250 متر، پارک شهیدعوضپور به متراژ 1500 متر، 4 پروژه ای است که در دهه فجر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
ظفری گفت: افتتاح پارک شهیدرجایی، جنب چهارراه فرمانداری به سمت بیمارستان شهیدرجایی با متراژ 4 هزار متر مربع و با اعتبار 9 میلیارد و 10 میلیون ریال، همچنین افتتاح بوستان محله ای شهرک معلم با متراژ 2 هزار متر و اعتبار 5 میلیارد و 10 میلیون ریال را خواهیم داشت.
ظفری گفت: از 4 سال گذشته و از شروع به کار خود، 47 نقطه ی بدون استفاده و در معرض سوءاستفاده در شهرستان برای احداث بوستان و پارک پیش بینی کردیم، که تاکنون بیش از 30 نقطه تبدیل به پارک و بوستان شده اند.
وی اظهار کرد: پارک محله ای شهیدان محرابی با اعتبار 24 میلیارد ریال، با متراژ 1000 متر، جنب مجتمع شهید تاجگردون در دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد.
ظفری با بیان اینکه یکی از مشکلات عمرانی در شهرستان یکسان نبودن سطح پیاده رو ها در تمام نقاط شهری بوده، افزود: افتتاح پیاده روی خیابان رزمندگان را در چند روز آینده خواهیم داشت، همچنین همسان سازی و یکسان سازی پیاده روهای شهر را در دست کار داریم که 28 میلیارد ریال که اعتبار آن از درآمد داخلی شهرداری و درآمد عمرانی ملی خواهد بود.
نهضت معبر سازی در گچساران
ظفری با اشاره به اینکه در نهضت معبرسازی 16 معبر و بلوار پیش بینی کردیم که تاکنون احداث 12 معبر محقق شده است، افزود: در دهه فجر 2 بلوار زیر بار ترافیک خواهند رفت.
ظفری گفت:معایب توپوگرافی خطی شهرستان گچساران بیشتر از مزایای آن است که در همین خصوص، برای خروج مناطق از بن بست و کاهش بار ترافیک بلوار سی دستگاه را از بیمارستان نرگسی تا بهشت زهرا پیش بینی کرده ایم، یک فاز این بلوار 16 کیلومتری، به طول 5 کیلومتر در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسید، 3 کیلومتر آن نیز از بنیاد شهید تا ابتدای جاده روستای دیل شروع به کار کرده است. 1 کیلومتر آن نیز افتتاح خواهد شد. اعتبار این پروژه 110 میلیارد ریال است.
ظفری گفت: این بلوار معارضاتی داشته است، همچنین یک قطعه 6 متری از تپه محله طالقانی جهت احاث این بلوار برداشته شد. 
شهردار دوگنبدان گفت: 1 کیلومتر و 700 متر بلوار شهید پناه پوری نیز افتتاح خواهد شد و این پروژه تکمیل و به اتمام خواهد رسید.
ظفری گفت: تکمیل بلوار شهید تاجگردون به طول 3 کیلومتر از خیابان 11 شمالی کارکنان دولت تا هتل پاسارگاد، با وجود معارضاتی که داشته است، افتتاح و جهت استفاده ی مردم روستای چهاربیشه به بهره برداری خواهد رسید.
ظفری گفت: کلنگ زنی پیاده رو سازی در محله رادک، اجرای درختکاری، تامین روشنایی با اعتبار 18 میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.
وی بیان کرد: ۳دستگاه اتوبوس از رده خارج شده واحد اتوبوسرانی با اعتبار ۴۳میلیاردریال نوسازی و‌ در ایام دهه فجر به چرخه ناوگان حمل و نقل شهری اضافه خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت جناب ظفری تشکر از زحمات شبانه روزه شما
تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

ورود ارز ناشی از صادرات نفت و گاز و میعانات گازی و محصولات پتروشیمی، نزدیکترین و کوتاه‌ترین ...
بزرگواری: کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد متخصص برنامه و بودجه‌ریزی لازم است

بزرگواری: کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد متخصص برنامه و بودجه‌ریزی لازم است

نماینده اسبق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: «کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد ...
رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

سید ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه، در آیین تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر جمهوری ...
1