تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب : ۴۳۰۳۷۲
نشست خبری رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با اصحاب رسانه برگزار شد

پرهیزگاری: اولویت استاندار کهگیلویه و بویراحمد مشکلات کارگران کارخانه قند است یا تغییر آنی فرمانداران؟! / اولویت مسئول جمهوری اسلامی باید مردم باشد / سرافکندگی مسئولان در سروک

۱۵
۱
پرهیزگاری: اولویت استاندار کهگیلویه و بویراحمد مشکلات کارگران کارخانه قند است یا تغییر آنی فرمانداران؟! / اولویت مسئول جمهوری اسلامی باید مردم باشد / سرافکندگی مسئولان در سروک
کبنا ؛رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولویت او مسئولان جمهوری اسلامی باید مردم باشد و این مطالبه اصلی بسیج دانشجویی است.
به گزارش کبنا، سید مسعود پرهیزگار قبل از ظهر امروز ( چهارشنبه 15 بهمن‌ماه 99) در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات بسیج دانشجویی برگزار شد، ضمن تبریک روز زن و میلاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، و دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران ثمره‌ای بعد از ۱۴۰۰ سال از انقلاب نبی مکرم اسلام (ص) است و ما شاهد ظهور و بروز تمدن و حکومت اسلامی بعد سال‌ها در ایران هستیم.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد افزود: بسیج دانشجویی، دانشجویانی از دل مردم و از جنس مردم در کنار مردم و برای کمک به مردم هستند.
وی اضافه کرد: ما دانشجویان بسیجی اعتقاد داریم یکی از ارکان مهم انقلاب اسلامی مردم هستند و اساساً انقلاب از سه رکن رهبری، مکتب و مردم تشکیل شده است. در انقلاب صدر اسلام به دلیل کنار رفتن رکن سوم یعنی مردم بعد از مقطعی حکومت از دست ائمه خارج شد و وجه برتری انقلاب ایران نسبت ۱۴۰۰ سال پیش همراهی و همگامی مردم است. همانطور که امام خمینی (ره) فرمود مردمی که در کنار ما هستند شاید در صدر اسلام وجود نداشتند.
وی افزود: اعتقاد ما این است که  برای حفظ این انقلاب و نظام باید مردم حفظ شوند و مردم پای این انقلاب بمانند و دیدیم که مردم تا به امروز  به نحو احسن پای این انقلاب ماندند در گرانی‌ها، در آشوب‌ها و در جنگ ماندند و همیشه در صحنه‌های مختلف نظام اسلامی را یاری کردند. و اگر نا اهلی در جمهوری اسلامی قدرت گرفت این مردم هستند که اجازه نخواهند داد  که کیان انقلاب اسلامی به حاشیه برود و مردم پای انقلابشان هستند چون برای آن خون دادند.
سید مسعود پرهیزگار رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خلاصه‌ای از فعالیت‌های بسیج دانشجویی را تشریح کرد و اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین بخش‌های بسیج بخش مطالبه گری و گفتمان سازی ست بخشی که فریادگر صدای مردم و همراه و همگام مردم است. یکی از مهم‌ترین پروژه‌های مطالبه گری در بسیج دانشجویی، بحث حقوق کارگری کارخانه قند یاسوج را داریم و دوستان در این مسیر هزینه دادند و هزینه خواهیم داد و باور داریم، هزینه دادن برای مردم همان گام برداشتن در مسیر انقلاب است. در این پروژه به نتایجی رسیدیم اما نتیجه‌ی مطلوب ما نیست و ما در این مورد از مسئولین گله مندیم که چطور با وجود مشکلات کارگرها و خانواده‌هایشان به راحتی سر بر بالین می‌گزارند. شاید تلاش‌هایی صورت گرفته باشد. اما تلاش مطلوب و مورد نظر انقلاب اسلامی نیست. تلاش باید شبانه روزی و برای حل مشکل مردم باشد و حل مشکل مردم واجب‌تر از سیاسی بازی ست.
پرهیزگار به تغییر فرمانداران استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: تغییر فرماندار در دقیقه ۹۰ چه تعبیری می‌تواند داشته باشد. مسئولیت استاندار واجب‌تر است یا حل مشکلات کارخانه قند؟ حل مشکلات کارخانه آرد مهم‌تر است یا تغییر آنی همه‌ی فرمانداران؟ بحث ما اولویت بندی در امور هست و  اولویت اول مسئول جمهوری اسلامی باید مردم باشد و این صدا و فریاد بسیج دانشجویی است.
وی تصریح کرد: مطلوب ما مسئولی است که شب خواب نرود. تا زمانی که مشکلات کارخانه قند و آرد یاسوج، پتروشیمی سقاوه و زمین‌های سروک حل نشود، مطالبه‌گری بسیج دانشجویی ادامه دارد. بالای 20 سال از سفر مقام معظم رهبری به استان کهگیلویه و بویراحمد می‌گذرد اما شاهدیم که ۲۰۰ قطعه‌ای که قرار بود به مستضعفان برسد هنوز به دست مستضعفین نرسیده واین باعث سرافکندگی مسئولین استان کهگیلویه و بویراحمد است. در کنار زمین‌های سروک ما شاهد زمین خواری، رودخانه خواری، کوه خواری، دشت خواری و قبرستان خواری هستیم.
پرهیزگار افزود: این فساد از یک سوء و از سوی دیگر این مسئولین نمی‌توانند، مشکلات مردم را حل کنند. و این دوگانگی برای دانشجوی بسیجی غیرقابل قبول است.
رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد به اقدامات جهادی دانشجویان بسیجی گریزی زد و گفت: از آغاز کرونا با وجود بسته بودن دانشگاه‌ها، با تلاش‌های شبانه روزی و راه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و تا زمانی که مشکل کمبود ماسک برطرف نشد. دانشجوهای بسیجی در کنار مردم بودند.
وی گفت: دربحث معیشت؛ شروع به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بالغ بر ۳۰ هزار بسته بین مردم کردیم. از سوی دیگر با توجه به سخنان مقام معظم رهبری و تاکید معظم له بر کمک مؤمنانه، طرح همسفره با همسایه یا به اصطلاح لری «کاسه بهره» را شروع کردیم. این طرح به این شکل است که مغازه‌ها، میوه فروشی‌ها، نانواها و قصابی‌ها را در حدود ۳۰ نقطه مشخص می‌کنیم و مردم افراد نیازمند را به این مغازه‌ها معرفی می‌کنند و خود مردم تا جایی که بتوانند کمک مالی می‌کنند. افراد نیازمند در هنگام خرید پول خیلی کمتری پرداخت می‌کنند.
رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در همین ایام کرونا، دانشجویان در تولید محتوای آموزشی برای دانش آموزان به معلم‌ها کمک کردند.
پرهیزگار افزود: در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی؛ اولویت ما بحث خانواده و ازدواج است. طرح نماینده 12 میلیونی برای ازدواج ۱۲ میلیون جوان با همکاری سایر استان‌ها به مجلس ارائه شد.
وی ادامه داد: در بخش هنری؛ با برگزاری کلاس‌های بازیگری، فیلمسازی، کارگاه‌های شعر و هسته‌های شعر و ادبیات گام محکمی در جهت هنر انقلابی برداشته شد.
رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در زمینه علمی و پژوهشی؛ راه اندازی مراکز علمی و تحقیاتی در دانشگاه‌ها را داریم و مراکز زیستی، آسیب‌های اجتماعی و مهندسی به زودی افتتاح یا شروع به کار می‌کنند. در این مراکز دانشجویان  به تولید علم، حل مشکلات و تولید ثروت از طریق علم می‌پردازند. و یکی از کارهای خوب ما طرح راه مهندسی است که گام به گام با دانشجو همراه تا زمانی که فارغ التحصیل می‌شود و البته این طرح در علوم انسانی و کشاورزی هم اجرا خواهد شد.
وی در انتها گفت: بسیج متعلق به همه است و ما خط قرمزی برای استفاده از امکانات بسیج نداریم و ما پذیرای همه دانشجویان با هر تفکری هستیم و بسیج همواره در تلاش برای برادری با بقیه تشکل‌ها است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ر
Iran, Islamic Republic of
برادر اگه بیشتر دقت بفرمایید میبینیم تغییر فرمانداران اولویت بیشتری دارد.
تغییر فرماندار حوزه امنیتی بیشتری را پوشش میده
شمشیر
Iran, Islamic Republic of
خوب گفتی ای خوب گفتی خدایی چرا کارخانه قند نمی گیرن شک ندارم// دوباره کلکی سوار کرده ولی انشاءالله بزودی واگذار میشه به ستاد اجرائی فرمان امام بعد هم سقاوه به اسم پتروشیمی دوباره باید به بیت المال و مالکین منطقه برگرده
سیامک
Iran, Islamic Republic of
درود بر پرهیزگار دیگه باید این فسادها جمع بشه
پاریس -ش
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برای این استان که / نمیرسه
Iran, Islamic Republic of
دقیقا جنابعالی وظیفه خودت انجام بده ممنون میشم موضوع کارخانه قند و پتروشیمی و زمینهای سروک فک نکنم به شما ارتباطی داشته باشه
Iran, Islamic Republic of
برا چه به تو بد خورد
Iran, Islamic Republic of
خدا روشکر شما فقط دنبال مردم هستین
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
سلام سید عزیز بیشترین مخاطب هدف حوزه بسیج دانشجویی قشر جوان دانشگاهی است که با روحیه اسلامی وجوانگرایی پا به عرصه فعالیتهای فرهنگی مذهبی وسیاسی گذاشته ودراین بین اگر دقت شود راس هرم دانشگاه مادر استان دانشگاه یاسوج می باشد /از عدم رضایت کارکنان ومجموعه اساتید در طول این 2 سال واندی /وضعف های فاحشی فرهنگی که از خود به جا گذاشت و حوزه مربوطه شماها هم بیانیه ای دادن اما چه فایده نتیجه ای گرفتید که ما دانشجویان مطالبه گری ان جهادگران مردمی بسیج دانشجویی در موارد گرانی و کارخانه قند را شاهد باشیم
ر
Iran, Islamic Republic of
یادمه همکلاس شعرعربی میگفتی...من دارم بازنشست میشم
هم خط
Iran, Islamic Republic of
سلام سیدمسعودان شالله موفق باشی
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز تغییر فرمانداران در حوزه معاون سیاسی استاندار است و برطرف کردن مشکل کارخانه قند در حوزه معاون اقتصادی استاندار می باشد.چه ارتباطی وجود دارد ؟ هر معاونی باید کار خود را انجام دهد .این صحبت جنابعالی تکراری است .
احمد
United Kingdom
اولویت اول در کشور مخالفت با آمریکاست.
دنا خومی
Iran, Islamic Republic of
باید همگان به استقلال استاندار و عدم ورود به حوزه های تخصصی دیگران پرهیز کنیم
استانداری مستقل است و انتخاب فرمانداران حق مسلم استاندار است
در ضمن خیلی‌ از کارخانه های صنعتی و تولیدی استان حال و روزی چون کارخانه ی قند یاسوج را دارند
mmm
Iran, Islamic Republic of
همه فقط شعار ،بینی وبین الله خودتون خسته نشدید از این همه حرف های بدون عمل،مرد حسابی مردم کجا بود هرکه دو دستی چسپیده به صندلی خودش،
م
Iran, Islamic Republic of
دوست داریم بزار از حسادت بمیرید کارخانه قند هم برای سرمایه گذار میمونه
تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

ورود ارز ناشی از صادرات نفت و گاز و میعانات گازی و محصولات پتروشیمی، نزدیکترین و کوتاه‌ترین ...
بزرگواری: کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد متخصص برنامه و بودجه‌ریزی لازم است

بزرگواری: کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد متخصص برنامه و بودجه‌ریزی لازم است

نماینده اسبق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: «کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد ...
رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

سید ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه، در آیین تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر جمهوری ...
1