تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۱۱
کد مطلب : ۴۳۰۲۴۲
کبنا گزارش می‌دهد

میزان بارش‌های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد /  بازگشایی راه‌های برفگیر کهگیلویه و بویراحمد

۱
۱
میزان بارش‌های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد /  بازگشایی راه‌های برفگیر کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛کارشناس اداره کل هواشناسی این استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیشترین بارش‌های باران سامانه اخیر استان تا صبح روز شنبه در لوداب با ۱۸ میلی متر ثبت شده است.
ولی بهره‌مند افزود: بارش‌های سامانه اخیر در کهگیلویه و بویراحمد از روز گذشته آغاز شد و تا بعدازظهر امروز ادامه دارد.
وی افزود: بارش‌های اخیر ایستگاه‌های استان تا ۶: ۳۰ شنبه لوداب ۱۸، دشت بز سادات محمودی ۱۵، مارگون ۱۲، منصورخانی کاکان ۱۲، چیتاب ۱۱، یاسوج ۹.۴، آبده گاه ۹، دلی خمسیر ۹، سی سخت ۷، گنجه ایی ۷، دوگنبدان ۵.۳، کریک ۵ میلیمتر بوده است.
 بهره‌مند بیان کرد: همچنین دهدشت ۳.۲، چرام ۳، قلعه، رئیسی ۳، لنده ۳، قلعه دختر ۳، دیشموک ۳، بوستان ۳، باشت ۳، دیل ۲.۶، ستنگان ۲، موشمی زیلایی ۱، ماهور باشت ۱، امامزاده جعفر ۰.۸ و لیکک ۰.۰۱ میلیمتر باران بارید.
کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ظرف این مدت اختلال در تردد محورهای کوهستانی و گردنه‌ها، آبگرفتگی معابر عمومی و لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید افقی دور از انتظار نخواهد بود.
 دفتر مطالعات پایه منابع آب ایران کهگیلویه و بویراحمد را در سال زراعی ۹۷ و ۹۸ از نظر میانگین بارندگی استان‌ها در رتبه دوم پربارش‌ترین‌ها اعلام کرده است
 
 بازگشایی راه‌های برفگیر کهگیلویه و بویراحمد

    


مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد از بازگشایی راه‌های برفگیر استان خبر داد و گفت: تردد در همه راه‌های ارتباطی استان برقرار است.

 محمدحسین نصیری‌راد اظهار کرد: تردد در هزار کیلومتر از جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد با بارش برف و باران به دشواری انجام می‌گیرد.
 مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۲۰۰ راهدار در ۲۴ مرکز راهداری با استفاده از ۱۴۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین کار بازگشایی این جاده‌ها را با اولویت محورهای اصلی ۴ خطه و محورهای روستایی آسفالته از شب گذشته آغاز کرده‌اند.
 وی افزود: هم اکنون همه جاده‌های اصلی بازگشایی شده و تردد در این محورها ادامه دارد.
 ویسی‌پور رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد هم در این زمینه اظهار کرد: نیروی پلیس راه در کنار دیگر نیروهای امداد رسان و راهداری کار خدمات رسان برای روانسازی ترافیک در این محورها فعالیت می‌کنند.
 وی از اجرای طرح ویژه زمستانه تا بیستم اسفند در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در این طرح نیروهای پلیس راه با استقرار در محورهای اصلی کهگیلویه و بویراحمد بر ترافیک در این محورها نظارت دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اخه ۸ میلی متر هم راه بندان داره اخ و بخت این ملت
(تصاویر ) حضور در مرقد مطهر امام راحل و گلزار شهدای بهشت زهرا

(تصاویر ) حضور در مرقد مطهر امام راحل و گلزار شهدای بهشت زهرا

همزمان با آغاز ایام‌الله دهه‌فجر و در آستانه چهل‌ودومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب ...
تغییر شاکله بودجه را نمی‌پذیریم

تغییر شاکله بودجه را نمی‌پذیریم

در سال‌های اخیر درآمدهای ارزی دولت به‌واسطه محدودیت‌های تحریم و همچنین شیوع کرونا افت ...
بازی مجلس با «معیشت» مردم

بازی مجلس با «معیشت» مردم

«معیشت مردم»؛ این اسم رمز اختلافات این روزهای پاستور و بهارستان بر سر لایحه بودجه 1400 ...
1