تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب : ۴۳۰۲۰۷
یادواره شهدای شهرستان بویراحمد برگزار شد

محسن رضایی در یادواره شهدای بویراحمد: سفره مردم و دولت باید یکی شود / نباید موریانه‌ها پایه‌های انقلاب اسلامی را بخورد / این وضع تغییر خواهد کرد / دست کسانی که نمی‌خواهند، موفقیت‌های بزرگ در این کشور رقم زده شود، کوتاه می‌شود

۶
۱
محسن رضایی در یادواره شهدای بویراحمد: سفره مردم و دولت باید یکی شود / نباید موریانه‌ها پایه‌های انقلاب اسلامی را بخورد / این وضع تغییر خواهد کرد /  دست کسانی که نمی‌خواهند، موفقیت‌های بزرگ در این کشور رقم زده شود، کوتاه می‌شود
کبنا ؛دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رابطه دولت و مردم باید اصلاح شود و سفره‌ها باید یکی شوند. در دفاع مقدس برای مردم کار می‌شد و سردار سلیمانی برای مردم کار می‌کرد. و نتیجه آن را هم دیدیم. سربلندی ایران در جوامع بین المللی به همین دلیل است.
به گزارش کبنا، عصر امروز ( جمعه 10 بهمن ماه 99) یادواره شهدای شهرستان بویراحمد با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: لرها غیرتمندانه از ایران اسلامی دفاع کردند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد تاریخچه هزار ساله دارد و یک استان جدید نیست، افزود: مردم این استان غیور و وفادار هستند و مخصوصا در حوادث اخیر، انقلاب، دفاع مقدس، حوادث مهم سیاسی ایران و مدافعان حریم مردم این استان همواره حضور داشتند.
وی با اشاره به رشادت‌های تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس گفت: فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در تیپ مهندسی، رزمی و تکاوران دریایی و مدرنترین سلاح‌ها نقش داشتند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به از خودگذشتگی شهدا، این از خودگذشتگی را فرهنگ شهدا دانست و اظهار کرد: شهدا از زن و بچه، پدر و مادر و مال  گذشتند این از خودگذشتگی آن هم در این شرایط سختی که کشور از این فرهنگ گذشته حرف ساده‌ای نیست.
سرلشکر رضایی با بیان اینکه خیلی از این شهدا دانش‌آموز بودند، افزود: شهدا رفتند تا جمهوری اسلامی عزیز و ایران سرافراز باشد و کسی حق تجاوز به خاک ایران اسلامی را نداشته باشد.
وی خطاب به خانواده شهدا گفت: فرزندان شما رفتند تا بعد از ۲۰۰_۳۰۰ سال اجازه ندهند یک وجب از خاک کشور را به دشمن بدهیم.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بر حفظ میراث شهدا تاکید کرد و یادآور شد: آرامش ملت، عزیز بودن ایران، نداشتن چشم طمع، پیاده‌سازی و اجرای احکام اسلامی و قرآنی و اجرای دین خدا در همه امورات خواسته و میراث شهدا بودند اما چقدر این میراث حفظ شده است؟
سرلشکر رضایی عنوان کرد: در محضر خانواده شهدا اعلام خطر می‌کنم بعد از دفاع مقدس انحرافاتی بزرگی صورت گرفت و ۳ میلیون جوان درس پس داده و بسیجی که با دست خالی مقابل دشمنان تا دندان مسلح ایستاده بودند، از اداره کشور کنار کذاشته شد و از آنها خواستند که در پادگان‌ها بمانند و اداره کشور را به دست کسانی سپرده شده که الان فقر، فساد و تبعیض محصول آنها است. امنیت امروز کشور دستاورد جوان‌های هشت سال دفاع مقدس است و یقیناً اگر از آنها در اداره کشور استفاده می‌شد، وضعیت اینگونه نبود. 
رضایی گفت: البته عده‌ای از این جوانان جذب نیروهای مسلح و سپاه شدند و نتیجه آن ساخت موشک، تانک و پهباد توسط همین بسیجیان است. 
وی با بیان اینکه اما در اقتصاد و فرهنگ از این جنگ رفته‌ها و امتحان پس داده‌ها استفاده نشده، افزود: مسئولیت اقتصاد و فرهنگ را کسانی بر عهده گرفتند که ریل‌گذاری اشتباه را انجام دادند و نتیجه‌اش فقر در کشور است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: در کنار این قدرت عظیم منطقه‌ای که دشمن تکانی بخورد ضرر خواهد کرد چرا فقر و فساد است این خطر است و من اعلام خطر می‌کنم.
سرلشکر رضایی با بیان اینکه نباید در کنار این همه فداکاری انحراف سیاسی باشد افزود: همین انحرافات سیاسی سال‌ها فرصت سازندگی را از ما گرفت.دهه دوم، سوم و چهارم این ریل انحرافی ایجاد شد اما در دهه پنجم انقلاب باید ریل‌گذاری جدیدی ایجاد شود.
فرمانده اسبق دوران دفاع مقدس با اشاره به این مورد که در این سه دهه کارهای خوبی هم در کشور ایجاد شده و منکر آنها نیستیم گفت: حرف ما این است که نباید فساد و تبعیض و فقر وجود داشته باشد تا حرفی می‌زنیم می‌گوید جاده و ریل و این موارد احداث شده اینها باید ایجاد می‌شد.
وی با اشاره به اینکه امتحان پس داده‌ها را کنار گذاشتند گفت: نتیجه کنار گذاشتن این شده که فداکاری، از خودگذشتگی، ایثار و ....جای خود را به قدرت‌طلبی، مال اندوزی، خودخواهی، خود بزرگ‌بینی داده است و فرهنگ دارد جابه‌جا می‌شود و اگر ادامه یابد یک زنگ خطر است.

 وی در ادامه تصریح کرد: چرا باید در کشور فساد، تبعیض و فقر وجود داشته باشد؟ چرا باید برخی از مسئولان ما به سمت مال اندوزی بروند. چون بعضی از مسئولان از فرهنگ ایثار و خودگدشتگی دور شده‌اند.
رضایی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی 4 دهه را پشت سر گذاشته است، تصریح کرد: در دهه اول انقلاب اسلامی آرمان خواهی، دفاع از منافع ملی و فداکاری مسئولان موج می‌زد. اما متأسفانه شاهد یک رقابت عجیب و غریب بین بعضی از دولتمردان برای مال اندوزی هستیم.
وی گفت: فرهنگ مال اندوزی اگر ادامه پیدا کند، خطرناک است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه افزود: رابطه دولت با مردم عوض شده است. در دوران دفاع مقدس، اکثراً پاسدار و مردم بودند، نه حقوق بگیر و نه ارتشی بودند و سفره دولت و مردم یکی بود. اما در این سه دهه دولت سفره‌اش را از مردم جدا کرده است.
محسن رضایی گفت: مگر کهگیلویه و بویراحمد گدا است. ثروت عظیمی که در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، در بسیاری از استان‌های دیگر نیست. استان کهگیلویه و بویراحمد سرشار از گیاهان دارویی، نفت و گاز، آثار باستانی است و همچنین در بین چهار استان پرجمعیت قرار داد. این‌ها سرمایه‌های عظیمی هستند که می‌تواند کهگیلویه و بویراحمد را به یک استان ثروت مند کند.
وی در ادامه افزود: این استان می‌تواند نقش بسزایی در حمل و نقل و تجارت داشته باشد. اما می‌بینیم که بر اثر سوء مدیریت دو نفر آدم چه فاجعه بر سر کارخانه قند یاسوج به بار می‌آوردند و چوب حراج به آن زدند. این شایسته نظام و انقلاب اسلامی نیست.
رضایی تاکید کرد: رابطه دولت و مردم باید اصلاح شود و سفره‌ها باید یکی شوند. در دفاع مقدس برای مردم کار می‌شد و سردار سلیمانی برای مردم کار می‌کرد. و نتیجه آن را هم دیدیم. سربلندی ایران در جوامع بین المللی به همین دلیل است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم ما از این وضعیت اقتصادی راضی نیستند. آن‌ها عاشقانه رهبرشان را دوست دارند. و اگر خطری پیش بیاید، جانانه در میدان عمل هستند اما این انتظار را دارند که مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم برطرف شود.
وی گفت: من اعلام خطر می‌کنم، شما مردم می‌توانید، این وضع را درست کنید. وضع، وضع خطرناکی است. نباید از درون موریانه‌ها ارزش‌ها و پایه‌های اصلی نظام را بخورد.
رضایی اضافه کرد: انتخابات می‌شود و یکسری بازیگران داخلی و خارجی می‌آیند تا مردم را منحرف کنند بعد از انتخابات باز همین بازیگران داخلی و خارجی به فکر انحراف مردم هستند و یا در انتخابات و یا در نتیجه انتخابات تاثیر می‌گذارند. به فضل الهی این مسیر عوض می‌شود و اجازه دخالت به کسی نخواهیم داد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: به فضل پرودگار، این اواضع درست خواهد شد. من می دانم چه در خانه‌های مردم می‌گذرد و چه فشارهای اقتصادی روی مردم است. در این کشور یک عده‌ای نان قرضی از نانواها می‌گیرند. و عده‌ای ناشکر به ارزش‌ها توهین می‌کنند اما شما دندان روی جگر می‌گذارید. به فضل پرودگار با دست و همت شما این وضع تغییر خواهد کرد و این میراث شهدا و امنیت و عزتی که در دنیا داریم، حفظ خواهد شد. و دست کسانی که نمی‌خواهند، موفقیت‌های بزرگ در این کشور رقم زده شود، کوتاه خواهد شد.  و کشور را از وجود موریانه‌ها پاکسازی می‌کنیم.
به گزارش کبنا، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد، او در ادامه سفرش علاوه بر دیدار با رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، خانواده‌های معظم شهدا، در برنامه‌های دهه فجر شهرهای دهدشت و لیکک سخنرانی خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
از این شعارها از افراد ومسولین زیادی شنیدیم
جنابعالی بفرمایید چه عواملی باعث شد که
اختلاف طبقاتی بوجود آید ؟
حرف ها وقدم هایمان برای خدا ورضای خداونجات مردم باشد. کلی گویی نکنیم
دریک فضای آرام وخداپسندانه وبه دوراز تسویه حساب های سیاسی وجناحی مشکلات کشور ودلایل عوامل کوچک شدن سفره مردم راتجزیه وتحلیل کنیم.امیدوارم حرف هایمان وقدم هایمان وقلم هایمان برای رضای خدا باشد.
سردار سلیمانی پاک زندگی کرد وارد مسائل سیاسی نشد.ودردلها ماند.
یاد شهدای بزرگواری چون شهید باکری وشهید همت وشهید ستار اورنگ و....را که پاک زیستند راگرامی میداریم وبه روح ملکوتی آنها درود میفرستیم.یادونامشان همیشه ماندگار
عوام
Iran, Islamic Republic of
جناب محسن جوری صحبت میکنه انگار خودش تازه وارد این کشور شده
پیشنهاد می شود نگاهی به عملکرد خودش بیندازه و خودش را قضاوت کند
كسی كه نمی تواند خود را کنترل کند نمی تواند قیم خوبی برای مردم باشد
یه بازدید از پرورش ماهی هم داشته باش
تامام
Iran, Islamic Republic of
امان !!!!!!
Iran, Islamic Republic of
جناب رضایی بفرماید در این همه سال ک در مناصب قدرت بودن چن بار ب این استان سر زدند و دست چن نفر را گرفتند و برای چند مرتبه هزینه شدند؟؟؟
شما ک تا انتخابات میشه میای و بعدش فراموش میکنی مردم با چ منطقی بهت اعتماد کنن؟؟
حتما به عشق رهبرم خواهم امد ولی قطعا به شما رای نخواهم داد!!!!
Iran, Islamic Republic of
دوره ی شعار و فریب گذشته هست،مردم اگاهند.
Iran, Islamic Republic of
تودبگه تواستان رای نداری این چند نفر را مردم نمی شناسند
تغییر شاکله بودجه را نمی‌پذیریم

تغییر شاکله بودجه را نمی‌پذیریم

در سال‌های اخیر درآمدهای ارزی دولت به‌واسطه محدودیت‌های تحریم و همچنین شیوع کرونا افت ...
بازی مجلس با «معیشت» مردم

بازی مجلس با «معیشت» مردم

«معیشت مردم»؛ این اسم رمز اختلافات این روزهای پاستور و بهارستان بر سر لایحه بودجه 1400 ...
(ویدئو) عنابستانی از مردم و سرباز راهور عذرخواهی کرد

(ویدئو) عنابستانی از مردم و سرباز راهور عذرخواهی کرد

نماینده سبزوار در مجلس با انتشار یک ویدئوی دو دقیقه‌ای از سربازی که مانع ورود بدون مجوز ...
1