تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۴۳۰۰۶۶
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

احیای واحدهای راکد راهبرد مدیران کهگیلویه و بویراحمد / صمیمی‌دوست: آمادگی 100 درصد برای حمایت از سرمایه‌گذار / علت رکود واحدهای تولیدی چیست؟

۳
۰
احیای واحدهای راکد راهبرد مدیران کهگیلویه و بویراحمد / صمیمی‌دوست: آمادگی 100 درصد برای حمایت از سرمایه‌گذار / علت رکود واحدهای تولیدی چیست؟
کبنا ؛حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و سید حشمت‌الله صمیمی دوست معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی فرودگاه یاسوج بازدید کردند.
به گزارش کبنا،  حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین که برخی از مسئولان استانی از جمله حسین پور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، تاج الدینی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد و موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی حضور داشتند، اظهار داشت: احیای واحدهای اقتصادی راکد به طور ویژه در دستور کار همه مدیران و مسئولان استان باشد و حمایت های لازم از آن ها با استفاده از ظرفیت های قانونی صورت گیرد.
 حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی، افزود: زیرساخت های بسیار خوبی توسط دولت در شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج فراهم شده و واحد هایی در این شهرک مشغول به فعالیت هستند.
وی گفت: در سالیان اخیر ظرفیت مطلوبی برای تولید و اشتغال در استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شده و کارهای علمی کم نظیری در این واحدهای صنعتی و تولیدی صورت گرفته که تحسین برانگیز است.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سرمایه گذاران در این واحد های صنعتی توقع حمایت دارند و مسئولان تاکنون همکاری‌های خوبی انجام داده‌اند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی تاکید کرد: در این شهرک صنعتی واحد های راکدی به چشم می خورد که با وجود سرمایه گذاری زیاد و وام های کلان، همچنان غیرفعال هستند.
وی ادامه داد: باید تلاش کنیم در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب «جهش تولید» نام نهاده شده، واحد های راکد و نیمه فعال، فعال شوند زیرا با فعال کردن این واحدها اشتغال و تولید شکل می گیرد.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: توانمندی های انسانی و منابع مختلف در استان وجود دارد و بسیاری از واحد های تولیدی و صنعتی توان تولید و صادرات را دارند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی ابراز داشت: مسئولان باید نهایت همکاری با سرمایه گذاران واحد های تولیدی در استان را داشته باشند و زمینه ساز احیای واحدهای راکد شوند.

   

سید حشمت‌الله صمیمی دوست در این بازدید با بیان اینکه در آستانه دهه فجر و چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم، اظهار داشت: این بازدیدها در حمایت از سرمایه گذاران و رفع مشکلات موجود در زمینه‌ی اجرای پروژه‌ها و طرح‌های در دست اجرا انجام شد.
معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه حمایت از بخش خصوصی به شعار جهش تولید، جامه عمل می‌پوشاند، عنوان کرد: در راستای شعار سال همچنین تاکنون برنامه‌های خوبی از جمله فعال کردن کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان عملیاتی شده است.
وی با بیان اینکه از ظرفیت‌های قانونی جهت کمک به سرمایه گذاران استفاده شده است، گفت: پرداخت تسهیلات رونق تولید، تسهیلات از محل قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری و... امسال به جد در دستور کار ما قرار داشت.
صمیمی با باین اینکه از تجارب سرمایه گذاران باتجربه استفاده خواهیم کرد، بیان کرد: بانک‌های استان پای کار هستند.
وی تاکید کرد: این آمادگی ۱۰۰ درصدی برای حمایت از سرمایه گذاران در مجموعه معاونت اقتصادی استانداری وجود دارد.
معاون اقتصادی استاندار، خطرنشان کرد: میانگین منابع به مصارف در کهگیلویه و بویراحمد ۱۱۵ درصد است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: علت تعطیلی واحد های صنعتی در استان موارد مختلفی از جمله مشکلات مدیریتی، بدهی های بانکی، خدمات، و مشکلات بیمه‌ای است.
سالار حسین پور افزود: از مجموع ۱۳۰ واحد غیر فعال در استان ۹۰ مورد از آن ها امکان بازگشت به چرخه تولید را دارند البته مبنی بر اینکه صاحبان صنایع نیز خود پیگیر باشند.
وی عنوان کرد: براساس برنامه ریزی و هدف گذاری انجام شده و برای تحقق شعار «جهش تولید» ۲۴ واحد صنعتی راکد استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری باید فعال شده و به چرخه تولید باز گردند که تاکنون ۱۷ مورد از آنها فعال شده است.
میزان اشتغال واحد های فعال صنعتی در استان، پنج هزار و ۳۰۰ نفر بوده و اشتغال کل واحد های غیر فعال استان (قابل احیا و غیر قابل احیا) ۲ هزار و ۸۰ نفر است. واحد های تولیدی بسیار خوبی در زمینه آب معدنی، مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، مصالح ساختمانی، موکت و موارد دیگر در این استان وجود دارند که قابلیت صادرات داشته و می توانند کمک مطلوبی به تحقق شعار سال «جهش تولید» داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
شما پیمان ها و سهمیه ها را برای بستگان ردیف کن !
کور بابای مردم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کاکایل عزیز مسئول
دولت داره تمام میشه ، هشت سال شد!!!!
هنوزم دارید وعده فردا و حمایت از سرمایه گذاری می دهید.
آقا جان ، استاندار عزیز، صمیمی بزرگوار!!!! الان زمان ارایه گزارش عملکرد هشت ساله است نه زمان وعده دادن.
خدایی مردم را چه فرض کرده اید !!!!!!!!!!!!!!!!!!
بخشی از متن گزارش :
((( معاون اقتصادی استاندار، خطرنشان کرد: میانگین منابع به مصارف در کهگیلویه و بویراحمد ۱۱۵ درصد است. )))
دقیقا موافقم ، با خطرنشان چون واقعا خطرناک هستند خ خ خ خ
تغییر شاکله بودجه را نمی‌پذیریم

تغییر شاکله بودجه را نمی‌پذیریم

در سال‌های اخیر درآمدهای ارزی دولت به‌واسطه محدودیت‌های تحریم و همچنین شیوع کرونا افت ...
بازی مجلس با «معیشت» مردم

بازی مجلس با «معیشت» مردم

«معیشت مردم»؛ این اسم رمز اختلافات این روزهای پاستور و بهارستان بر سر لایحه بودجه 1400 ...
(ویدئو) عنابستانی از مردم و سرباز راهور عذرخواهی کرد

(ویدئو) عنابستانی از مردم و سرباز راهور عذرخواهی کرد

نماینده سبزوار در مجلس با انتشار یک ویدئوی دو دقیقه‌ای از سربازی که مانع ورود بدون مجوز ...
1