تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۲۳
کد مطلب : ۴۲۹۹۹۵
شورای معاونین سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

توصیه‌ تاج‌الدینی به معاونینش؛ جلوی انحراف تسهیلات مکانیزاسیون و حواله‌های صفر را بگیرید

۲
۱
توصیه‌ تاج‌الدینی به معاونینش؛ جلوی انحراف تسهیلات مکانیزاسیون و حواله‌های صفر را بگیرید
کبنا ؛رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دریافت برخی گزارشات از تخلف در فروش حواله‌های صفر این سازمان گفت: مدیران مربوطه به محض مشاهده فروش حواله‌هایی چون تراکتور، بدون اغماض نسبت به برخورد با فرد خاطی و حذف آن از لیست دریافت تسهیلات اقدام کند.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، الیاس تاج‌الدینی در شورای معاونین این سازمان گفت: هر کس تراکتور یا دیگر مکانیزاسیون و ماشین‌آلات کشاورزی را لازم ندارد، نگیرد چرا که اجازه فروش آن را ندارند و از مدیران خودم و نهادهای نظارتی می‌خواهم که اجازه این تخلف را به افراد ندهند.
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد افزود: کار مدیران ستادی نظارت، برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری است و باید مقوله نظارت را تقویت کنیم تا تسهیلات مکانیزاسیون انحرافی نداشته باشند و دقیقاً به کشاورزی داده شود که به آن نیاز دارند.
تاج‌الدینی افزود: مدیران ستادی، وقت بگذارند و از مدیران و کارشناسان زیردست خود کار بخواهند و با حضورمیدانی در کنار بخش اجرا، به کارآمدی بیشتر جهاد کشاورزی کمک کنند.
مدیر ارشد بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد انتظار اصلی خود از مدیران و معاونینش را نظارت موثری دانست که موجب می‌شود تا خدمات واقعی به مزرعه و کشاورز برسد.
وی، مدیران شهرستانی را خط مقدم خدمت در بخش کشاورزی خواند و تصریح کرد: وقتی در ستاد سازمان شاهد مراجعه متعدد ارباب رجوع هستیم به این معنی است که خدمت در مبدأ به کشاورز نرسیده و آنها به استان مراجعه می‌کنند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از مدیران شهرستانی خود خواست تا فقط رئیس سازمان را نبینند و با ارتباط و هماهنگی مؤثر با معاونین و مدیران ستادی پاسخگوی آنان باشند.
   
تاج‌الدینی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش به موضوع واگذاری تصدی‌گری و خدمات قابل واگذاری به بخش خصوصی اشاره کرد و تاکید کرد: هیچ قصوری را برای عدم واگذاری تصدی‌گری‌ها نمی‌پذیرم.
وی گفت: به پایان سال نزدیک شدیم و مدیران باید نسبت به جذب اعتبارات و اسناد خزانه اهتمام لازم را داشته باشند.
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: مدیران جهاد کشاورزی و معاونین از اکنون تدابیر لازم را داشته باشند که در کود و نهال و نهادهای کشاورزی کمبودی نباشد.
وی با اشاره به کارهای زیادی که در بخش  کشاورزی انجام شده است، تاکید کرد: حقیقتاً در این زمینه مظلوم هستیم و لازم است مدیران این بخش انعکاس اقدامات و خدمات انجام شده به مردم و رسانه‌ها را در اولویت کارهای خود قرار دهند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

کشاورز
Iran, Islamic Republic of
کسی که توی عمرش دست به بیل نزده حواله تراکتور گرفته نه برای کشاورزی بلکه برای فروش در بازار ولی من کشاورز بدبخت چون پارتی نداشتم به من ندادن
Iran, Islamic Republic of
خواهشا آقای کمایی یک خبر هم در مورد توزیع ناعادلانه کود دولتی تهیه کنید
سيلي برچهره قانون

سيلي برچهره قانون

 بسیاری از مردم در شبکه‌های اجتماعی به این اتفاق واکنش تندی نشان دادند و در این راستا،...
صندلی رئیس جمهوری چند؟

صندلی رئیس جمهوری چند؟

مردم در انتخابات‌های اخیر به هر چیزی نه گفتند، نه تنها پس زده نشد بلکه به کانون‌های قدرت ...
رخوت سیاسی

رخوت سیاسی

رخوت موجود ممکن است در ایام انتخابات جای خود را به یک رونق برای یک جریان سیاسی یا یکی ...
1