تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب : ۴۲۹۷۱۰
در نشست بررسی مصوبات سفر معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

کلنگ‌هایی که 12 سال در زمین ماند / نماینده ولی‌فقیه خطاب به وزیر کار: هر کسی به کهگیلویه و بویراحمد آمد پشت سر خود را نگاه نکرد

۱
۰
نماینده ولی‌فقیه خطاب به وزیر کار: هر کسی به کهگیلویه و بویراحمد آمد پشت سر خود را نگاه نکرد
کبنا ؛نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت:  طرح‌هایی داریم که از 12 سال پیش کف زمین مانده‌‌اند و اگر به همین شکل ادامه پیدا کند با اعتبارات قطره‌چکانی سد تنگ سرخ تا 30 سال دیگر به بهره‌‌برداری خواهد رسید.
به گزارش کبنا، آیت‌الله سیدنصیر حسینی در نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نمایندگان مردم استان در مجلس با وزیر کار و معاونین با تشریح سفر اخیر هیئت بلندمرتبه وزارت کار به استان، اظهار داشت: تشکر از وزیر و معاونین به دلیل این سفر داریم.
نماینده ولی‌فقیه در استان ادامه داد: تصمیمات ارزشمندی گرفته شده که از استاندار و نمایندگان استان به به دلیل فراهم کردن مقدمات این سفر قدردانی می‌کنیم هیئت خوبی به استان آمد و تصمیمات ارزنده‌ای برای استان گرفته شد
وی با بیان این که اخبار این سفر بازتاب بسیار گسترده و امیدوار کننده‌ای در استان برای مردم داشت یادآور شد: استان کهگیلویه و بویراحمد شایسته خدمات بیشتری از سوی دولتمردان است ظرفیت‌های متعددی که می‌توان در استان سرمایه‌‌گذاری کرد.
حسینی خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد محرومیت‌های فراوانی دارد و توقع داریم با همت عالی وزارت کار و مجموعه این سفر برکاتی برای استان داشته باشد. 
وی افزود: مردم از ما سوال می‌کنند و نتیجه می‌خواهند باید از تریبون نماز جمعه وعده درست به مردم داد و باید وعده‌ عملی از این سفر به مردم داده شود باید کاری انجام شود تا بتوان از این سفر دفاع کرد.
نماینده ولی‌فقیه با بیان این که مصوبات سفر باید اولویت‌بندی شود یادآور شد: در جاهایی از استان سال‌ها پیش توسط برخی مسئولان کشوری کلنگ‌زنی شده اما خاطرات خوبی مردم از این کلنگ‌زنی‌ها ندارند. 
وی با بیان این که برخی سرمایه‌گذاران در استان کارهایی کرده‌اند و ما هم بنا به وظیفه خود تشویق کرده‌ایم یادآور شد: به آن‌ها گفته‌ایم که علاوه بر سرمایه‌گذاری مردم را امیدوار می‌کنید که این طلسم در استان شکسته شود. 
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از بی‌مهری‌ها به استان گفت: هر کسی به این استان آمد پشت سر خود را هم نگاه نکرد.
وی با خطاب قرار دادن وزیر کار و معاونین که جلسه ارزشمندی بر پا شده از وزیر خواست دستورات ویژه‌ای برای اجرایی شدن مصوبات سفر هیئت بلندمرتبه کار به استان داده شود.
وی یا تقدیر از خدمات استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: استاندار پای کار است و توجه به اولویت‌ها دارد و اگر همین روند تا دو سه سال دیگر ادامه پیدا کنند برای استان در آینده اتفاقات خوبی خواهد افتاد.
امام جمعه یاسوج ادامه داد: باید برای سرمایه‌گذاران استان مشوق‌های خاصی در نظر گرفته شود ممکن است هر کسی در این استان به دلیل مشکلات سرمایه‌گذاری نکند و به دلیل سختی کار عقب نشینی کند
وی در همین زمینه یادآور شد: طرح‌هایی داریم که از 12 سال پیش کف زمین مانده‌‌اند و اگر به همین شکل ادامه پیدا کند با اعتبارات قطره‌چکانی سد تنگ سرخ تا 30 سال دیگر به بهره‌‌برداری خواهد رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما

United Kingdom
. اخلاق‌رسانه ای رو حفظ کن
اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

جلسات بررسی حداقل دستمزد کارگران در حالی این روزها برگزار می‌شود که رقم‌ها به نظر می‌آید ...
آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

دوره حضور دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا در قدرت، با این کشور کاری کرده که دیگر ...
ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

 در صورتي که جنگي در منطقه رخ دهد همه توجه‌ها به اين جنگ منعطف خواهد شد و بالطبع توجه ...
1