تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۱۷
کد مطلب : ۴۲۹۶۸۹

مشکلات اینترنت 22 روستای بخش کبگیان مرتفع شد.

۲
مشکلات اینترنت 22 روستای بخش کبگیان مرتفع شد.
کبنا ؛مشکلات اینترنت 22 روستای بخش کبگیان مرتفع شد.
به گزارش کبـنا از چیتاب، روستای هادی آباد از توابع دهستان چنار بخش کبگیان که به علت نداشتن اینترنت نسل جدید خاصه درشرایط تدریس آنلاین دانش آموزانش درسردرگمی بسر می‌بردند، سرانجام با پیگیری مهین صفری دهیار روستا و آیت الله افشار شورای روستا و نایب رئیس شورای بخش و پیگیری‌های بخشدار با نصب تجهیزات، اینترنت نسل جدید در مدار قرارگرفت.
آیت الله افشار ضمن تشکر از مدیرکل مخابرات و معاونین این مجموعه گفت: حلاوت خدمترسانی درنظام مقدس جمهوری اسلامی تنهازمانی به کام مردم شیرین می‌شود که مسئولان با عزم راسخ و مدیریت جهادی قول‌هایشان را به مَنَصَهِ ظهوربرسانند.
افشار با اشاره به پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگـون در مجلس شورای اسلامی هم تصریح کرد: درراستای در مدار قرارگرفتن روستای هادی آباد و پوشش روستاهای اطراف توسط اینترنت نسل جدید از آقای روشنفکر تشکر می‌کنم، زیرا وی در دیدار با وزیر ارتباطات از روستاهای بخش کبگیان به عنوان قشر محروم از اینترنت نسل جدید نام برد.
افشار افزود: پیگیری‌های وی به همراه تلاش مدیرعامل مخابرات استان و معاونین سرانجام منجر به نصب راه اندازی اینترنت نسل جدید در روستای هادی آباد و روستاهای حومه شد.
وی افزود: ان شا الله بعد از تست سه روزه اپراتور با فعال شدن اینترنت، بیش از ۲۲ روستای همجوار نیز تحت پوشش قرار خواهند گرفت. مهین صفری دهیار هادی آباد هم با اشاره به زیرسازی خیابان‌ها و معابر روستا توسط بنیاد مسکن استان، گفت: باهمکاری مدیرکل محترم ومدیریت بنیادمسکن شهرستان تمام خیابانهای روستای هادی آبادزیرسازی و ان شا الله آماده آسفالت هستند. روستای هادی آبادِ دم چناربابیش از ۸۵ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۴۸۰ نفر، در ۱۵ کیلومتری شمال غربی شهر چیتاب مرکز بخش کبگیان قرار دارد.
-----------------------
پایان خبر: اسماعیل رسام
 
نام شما

آدرس ايميل شما

اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

جلسات بررسی حداقل دستمزد کارگران در حالی این روزها برگزار می‌شود که رقم‌ها به نظر می‌آید ...
آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

دوره حضور دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا در قدرت، با این کشور کاری کرده که دیگر ...
ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

 در صورتي که جنگي در منطقه رخ دهد همه توجه‌ها به اين جنگ منعطف خواهد شد و بالطبع توجه ...
1