تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۹
کد مطلب : ۴۲۹۶۷۹
در نشست شورای آموزش وپرورش چرام مطرح شد

بازگشایی مدارس شهرستان چرام از اول بهمن ماه

۱
۱
بازگشایی مدارس شهرستان چرام از اول بهمن ماه
کبنا ؛جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان چرام با محوریت بازگشایی مدارس از اول بهمن در حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان، مدیر آموزش و پرورش، رئیس شبکه بهداشت، بخشدار مرکزی، یکی از نمایندگان اولیا، و نماینده مدیران مدارس ابتدایی و هلال احمر برگزار شد.
به گزارش کبنا از چرام در این نشست؛ رحیم بازی بناری مدیر آموزش وپرورش شهرستان چرام با تبریک بمناسبت گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش در خصوص موضوع بازگشایی مدارس که دغدغه اصلی فرهنگیان، دانش آموزان و والدین می‌باشد اظهارداشت: آموزش حضوری شامل دانش آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی در مناطق دارای وضعیت زرد و آبی براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌باشد.
 وی افزود: دانش آموزان مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم دارای جمعیت کمتر از ۵۰ نفر (براساس آمار ثبت نامی در سناد) در وضعیت زرد و آبی در هفته اول بهمن ماه بازگشایی می‌شوند. (تعداد دانش آموزان در کلاس‌های حضوری، حداکثر ۱۰ نفر است).
بازی بناری تصریح کرد: با بازگشایی مدارس همچنان امر تدریس در فضای مجازی ادامه خواهد داشت و این بدان معنا نیست که آموزش مجازی کنار گذاشته می‌شود بلکه در بحث تکمیلی و تقویتی می‌تواند کمک شایانی به دانش آموزان کند.
مدیر آموزش وپرورش شهرستان چرام در خصوص آموزش مجازی آن دسته از دانش آموزانی که فاقد گوشی یا تبلت هستند خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت خیرین و شناسایی افراد نیازمند می‌توانیم بخش عمده‌ای از این مشکلات را حل کنیم.
هادی فتاحی اصل فرماندار شهرستان چرام در در این نشست در آمادگی مدارس جهت بازگشایی گفت: مدیر مدرسه موظف است نسبت به تشکیل شورای مدرسه اقدام کند و براساس مصوبات شورای مدرسه و انجام اقدامات لازم، زمینه حضور دانش آموزان را در مدرسه فراهم آورد. ترتیبات اجرایی، اعم از ابلاغ به مدیران مدارس، تشکیل شورای مدرسه و برنامه ریزی نحوه حضور دانش آموزان در مدرسه و نحوه گروه بندی، نحوه اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و اطلاع رسانی مناسب و به موقع به خانواده‌ها باید تا قبل از پایان دی ماه انجام شده باشد. به گونه‌ای که کلیه دانش آموزان مشمول و خانواده‌های آنان باید از میزان، زمان، نحوه حضور و دستورالعمل‌های بهداشتی مربوط آگاه باشند
 فتاحی اصل بیان کرد: از همه اعضای شورای آموزش و پرورش و شورای اداری شهرستان تقاضا داریم تا در تجهیز و آمادگی لازم جهت رفع کمبودات موجود در مدارس اعم از ماسک و مایع دستشویی و مواد ضدعفونی از هیچ تلاشی غافل نشوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آموزش حضوری شامل دانش آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی در مناطق دارای وضعیت زرد و آبی براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌باشد.
اشتباه گفتی جانم براساس اعلام وزیر آموزش و پرورش که دستکش پوشیده از ترسش و میفرماید که دانش آموزی که دست چپ و راستشو هنوز تشخیص نمیده باید بره مدرسه
لطف کن اطلاعاتتون رو بالا ببرید مسئولی که نمیدونی تو این مملکت چه خبره .وزیر بهداشت صریحا با بازگشایی مدارس مخالفت کرده
اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

جلسات بررسی حداقل دستمزد کارگران در حالی این روزها برگزار می‌شود که رقم‌ها به نظر می‌آید ...
آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

دوره حضور دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا در قدرت، با این کشور کاری کرده که دیگر ...
ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

 در صورتي که جنگي در منطقه رخ دهد همه توجه‌ها به اين جنگ منعطف خواهد شد و بالطبع توجه ...
1