تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۴۲۹۶۶۳
با حکم وزیر کشور؛

مدیرکل حاشیه‌ساز بحران خوزستان معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شد

۴۷
۰
مدیرکل حاشیه‌ساز بحران خوزستان معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شد
کبنا ؛وزیر کشور در حکمی کیامرث حاجی زاده را به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.
  به گزارش کبنا به نقل از وزارت کشور؛ در حکم وزیر کشور برای انتصاب کیامرث حاجی زاده آمده است:

بیشتر بخوانید:

پاسکاری پل سوم بشار بین شهرداری یاسوج و اداره‌کل راه و شهرسازی؛ بعد از 20 سال کسی پاسخگو نیست!

پیامی از پشته زیلایی به معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد / آقای حاجی‌زاده خیرت به پروژه‌ها نرسید، به مردم آب برسان!

به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد و تائید معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی، جنابعالی را به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌نمایم.
ایجاد هماهنگی در زمینه‌های فنی و عمرانی، نظارت بر تهیه و تصویب طرح‌های توسعه و عمران شهری و روستائی، تشخیص نیازمندی‌های عمرانی و تعیین اولویت‌ها، نظارت بر اجرای طرح‌های عمرانی دستگاه‌های استانی و نحوه عملکرد جذب اعتبارات، برقراری تعامل لازم با مدیران محترم دستگاه‌ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا در جهت پیشبرد پروژه‌های عمرانی و رشد و توسعه متوازن مناطق، نظارت و مراقبت بر نحوه ساخت و سازها، توجه به الگوی شهرسازی و معماری اسلامی ایرانی و ارائه منظم گزارش عملکرد و پیشرفت برنامه‌ها به معاونت مزبور از اهم وظایفی است که انتظار دارد در چارچوب قوانین و مقررات جاری و اسناد فرادست و در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید با بهره گیری از استعدادها و تجارب نیروهای لایق و متخصص بدان اهتمام نمایید.
توفیق روزافزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای "مدظله العالی" از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.
  به گزارش کبنا، تحصیلات کیامرث حاجی زاده؛ کاردان بهداشت عمومی، کارشناس مهندسی آب، کارشناس ارشد مدیریت آموزشی، دانشجوی مقطع دکتری مدیریت آموزشی و مدرس دانشگاه نیز می‌ باشد.

   حاجی‌زاده پیش از این مدیرکل بحران خوزستان بود که در سیل گذشته این استان کارنامه ضعیفی از خود به جا گذاشت و تا چند ماه مردم خوزستان درگیر سیل بودند. این در حالی است که استان کهگیلویه و بویراحمد مدیران و مهندسین توانمندی دارد و می‌توانستند با توجه به شناختی که از استان داشتند، به خوبی معاونت عمرانی را مدیریت کنند. حاجی زاده تا بخواهد، نسبت به مسائل، پروژه‌ها و دیگر مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد آشنایی پیدا کند، سوت پایان دولت تدبیر و امید به صدا درمی‌آید. وحید محمدی‌تبار مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد یقیناً از او توانمندتر است و محمدی‌تبار در سیل گذشته کهگیلویه و بویراحمد عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت، تاجایی که مسئولان کشوری او را مورد تشویق قدردانی قرار دادند.
لازم به ذکر است پس از استعفای فیلی معاون پیشین عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار با حفظ سمت، بصورت موقت جانشین فیلی شده بود.

 عکس معاون جدید عمرانی کهگیلویه و بویراحمد با دختر هاشمی رفسنجانی
    عکس معاون جدید عمرانی کهگیلویه و بویراحمد با دختر هاشمی رفسنجانی
به گزارش کبنا، رسانه‌های خوزستانی در باره معاون جدید عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد می‌نویسند که «از روزیکه عبدالحسن مقتدایی بدون هیچ توجیهی پای یکی از کارکنان بهداشت و درمان را به استانداری خوزستان باز کرد و او را به مسئولیت سامانه ارتباط مردمی استانداری خوزستان منصوب کرد تا روزیکه غلامرضا شریعتی آن انتصاب اشتباه مقتدایی را کامل کرد و برای مسئول بخش داخلی بیمارستان شفای اهواز حکم مدیرکلی مدیریت بحران استانداری را صادر کرد، شهروندان خوزستانی به یکباره با نام و چهره ناشناخته‌ای در مدیریت استان خوزستان مواجه شدند که تا پیش از آن کمتر نشانی از او در این عرصه دیده بودند!
 عدم آشنایی حاجی زاده با اصول ابتدایی مدیریت بحران که باعث نارضایتی عمومی شهروندان خوزستانی در روزهای پر گرد و غبار گردید، همچنین عدم اشراف وی در چگونگی مواجهه با گزارشگران صدا و سیمای شبکه استانی خوزستان در پخش زنده برنامه‌های برآیند که موجب درگیری لفظی وی با مجریان کاربلد صداو سیما می‌شد، تا انتشار کلیپ جسارت وی به یکی از روحانیون و طلاب معترض به حضور خودروهای شاسی بلند خارجی در محوطه داخلی مزار شهدای گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس، تنها گوشه‌ای از حاشیه ساز شدن این فرد بی تجربه در جایگاه مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان بوده است.
 انتشار گاه و بیگاه تصویری عجیب و حیرت انگیز از حاجی زاده و سخنرانی کردن زیر تصویری از خودش، بلحاظ روانشناختی نشانه‌ای بارز از نوعی خودبزرگ بینی حاد در وی بوده است، بگونه ای که در طول چهل سالی که از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گذشته است تنها کسی که تاکنون زیر عکسی از خودش نشسته و سخنرانی کرده، کیامرث حاجی زاده بوده است!
 عطش بالای وی برای معروف شدن و علاقه فزاینده‌اش برای شناخته شدن بعنوان یک فرد مهم و تأثیر گذار در استان، فارغ از ضعف شدید در تعلل برای تعطیل اعلام کردن بموقع مدارس و ادارات در مواقع بحرانی و روزهای پر از خاک و گرد و غبار، باعث شده ارتقاء دادن یکباره او از یک کارمند معمولی بیمارستانهای باغملک و اهواز به جایگاه یک مدیر ارشد در استانداری خوزستان یکی از نقاط تاریک مشترک و غیرقابل دفاع در انتصابات مقتدایی و شریعتی لقب گیرد! 
به نظر می‌رسد سالها بعد مشخص شود که به چه دلیل از میان تعداد زیاد کارشناسان خبره و کارمندان باتجربه و دوره دیده استانداری خوزستان، به یکباره فردی که هیچ تجربه، سابقه و تحصیلات مرتبطی با موضوع کنترل و مدیریت بحران را در رزومه نداشته است، از یک ارگان بهداشتی درمانی، به ستاد کاملاً سیاسی استانداری خوزستان انتقال موقت داده می‌شود و بصورت مأمور بخدمت در نامربوط‌ترین سمت ممکن منصوب می‌شود. 
   
عکس معاون عمرانی کهگیلویه و بویراحمد با پسر هاشمی رفسنجانی
انتشار آخرین تصویر از حاجی زاده در فضای مجازی و نوع عکس انداختن وی در کنار خانم فاطمه هاشمی بهرمانی و بحث‌های زیادی که پیرامون این تصویر در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی بوجود آمده بگونه ای است که حواشی شکل گرفته پیرامون این رفتارهای کیامرث حاجی زاده در همین مدت کوتاه حضورش در ستاد استانداری نه تنها در هیچ کدام از مدیران کل و مسئولین استانداری خوزستان مشاهده نشده است بلکه مشابه این حواشی حتی در بین کارشناسان و کارمندان رده پایین استانداری خوزستان نیز تاکنون به چشم نخورده است!
 یکی از نکات جالب توجه در خصوص علاقمندی فزاینده و روز افزون حاجی زاده برای عکس گرفتن با افراد معروف و انتشار آنها، عکس سلفی وی با یاسر هاشمی فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی در روز تشییع جنازه پدر ایشان در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی می‌باشد، که در حالیکه ایشان مغموم از به خاک سپرده شده پدرش است، مدیرکل بحران استانداری خوزستان با وی عکس سلفی می‌گیرد و آنرا در سایت رسمی هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان خوزستان منتشر کرده و در دسترس عموم قرار می‌دهد!»
  
  
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت عسكر...،درداين استان بااين همه نخبه معمار وعمراني ...ايا شايسته هست كه كاردان پيداست عمومي سكاندار عمران استان شود..؟؟؟؟؟؟؟؟؟واقعا خجالت اوره
صادق
Iran, Islamic Republic of
سلام برسایت مردمی کبنا آخ وبخت این استان یک نفر آدم تحصیل کرده رشته عمران داخل این استان نبود تا بروند از خوزستان کاردان بهداشت محیط بیاورند متآسفم برای نمایندگان استان آقای موحد شما که می خواستی رئیس مجلس شوی آقای دکتر روشنفکر حضرتعالی چرا سکوت کردی در برار این انتصاب توهین به مردم این استان
صادقی
Iran, Islamic Republic of
اگر غیر از چنین انتخاب نامربوطی بود جای تعجب داشت...
Iran, Islamic Republic of
خودتون هم جر بدهید فایده نداره ایشون حکم گرفتن...خدایش این با این همه سابقه با محمدی تبار مقایسه می کنید سابقه مدیریت محمدی تبار کجا بود که یهویی شد مدیرکل بحران..
Romania
هر دم از این باغ بری می‌رسد هه
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیل شما ادمها را چه جوری قضاوت میکنید
یعنی چه عکس با دختر هاشمی
عکس با پسر هاشمی....
...
Iran, Islamic Republic of
خدا رحم کنه
داود
United States
بنظرم خود استاندار هم دیگه باید بره . اخه استاندار دقیقا داخل این استان چه بازدهی و برایندی داشته . استاندار هیچ کارنامه مثبتی ندارن . این حاجی زاده که دقیقا مصداق اینه که ازیه بهیار بیمارستان نقشه ی معماری بخواهی و بگی برام نقشه ی ساحتمان بکش !!!!میشه بهیار نقشه بکشه؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
یاد دکتر خادمی بخیر
Iran, Islamic Republic of
استاندار هم بدرد استانداری نمی خوره
چراغعلی
Iran, Islamic Republic of


حیفاین‌همه نیرو بااستعداد استانی
شهروند
Iran, Islamic Republic of
از ماست که بر ماست
وقتی نمایندگان قوی نداریم هر کسی که اصول اولیه مدیریت و تخصص کاری نداره میارن تو استان ما دوره کاراموزی بگذرونه
شدیم ازمایشگاه برای تجربه اندوزی تبعیدی ها و ناکارامدهای سایر استانها
چرا افراد دلسوز و سیاسیون و نمایندگان مردم سکوت کردند
خواننده
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت عسکر......
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
استاندارباروبنه رو جمع کنه با حاجی زاده برن دنبال کارشون آخر خرداد
وحید محمدی تبار درپست کارشناس هم زیاده براش ازبس آدم بی برنامه هست.درزمانهای مسئولیت چه کارنامه موفقی ازخود نشان داد که حالا بشه معاون استاندار.؟؟؟!!!!
اصلاحات مظلوم
Iran, Islamic Republic of
ظاهراً روشنفکر فقط در تأمین اجتماعی استان نفوذ دارد!!!!!
آن هم به خاطر مدیریت کلی به نام نورمحمدی که ۳۵ سال سابقه دارد و هنوزم مدیر کل است
عضو جبهه پایداری را نورمحمدی گذاشته است معاون خود ......
آی خاک بر سر کسانی که تا شب پای صندوق های رای رفتند تا روحانی قبول شود .....
آن وقت معاونت سهم روشنفکر می شود چون خود مدیر اهل کار نیست و فقط میخواهد بماند
ایلما
Iran, Islamic Republic of
اقای. خودت استعفا بده بسه دیگه چقدر حقارت چقدر بدبختی بخدا آبروی استان بردید ازین نمایندگیت یعنی تو استان ۱ فرد باسواد نداریم؟؟؟؟؟؟
تمر
Iran, Islamic Republic of
اینطور بوش میاد رفت وامد خانوادگی با آغازاده ها داره
فاتحه
پژمان
Iran, Islamic Republic of
اخه کجا عملکرد قابل قبولی تو سیل گذشته داشت؟!شانس اوردیم یه منطقه ی کوهستانی هستیم یعنی تا الان نصف یاسوجو اب برده بود!!!مثلا کارایی ک واسه سیل گذشته انجام داده بود چی بوده؟!یکی از بیرون استان بیاد بهتره هر کی میخواد باشه.. اگه ی هم استانیو بذاره کل ایلو تایفشو میذاره سر کار و هر کاری بخواد میکنن نمونش علوم پزشکی
سید
Iran, Islamic Republic of
نماینده که باشه نتیجه هش میشه این
Iran, Islamic Republic of
یعنی این آقایان باید همیشه مدیر کل باشند.
نمی شود یک درجه پایین تر بیایند .
از این استان به آن استان با همین پست و مقام.
این آقایان هم باید دوره ای داشته باشند یعنی هر۴ سال
یک بار عوض شوند.نه اینکه همیشگی .
مگر حکومت سلطنتی است که باید ما دام الامر مدیر کل باشند.
Iran, Islamic Republic of
ای خدا هوووی کوچنی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
آخ سی نماینده بویراحمد،،، کجایی دکتر دقیقا کجایی
Iran, Islamic Republic of
سالی که نکوست از بهارش پیداست اشکال نداره اسب ملا بزارید این هم شش ما سوارش بشه
Iran, Islamic Republic of
هر دم از این باغ بری میرسد
زنبور
United Kingdom
خداوند عاقبت این آقا را حتم به خیر کند ،ان شاالله
امین
Iran, Islamic Republic of
اینطور تخریب میکنی،،، خودت چکاره ای
انصاری
Iran, Islamic Republic of
معلوم آدم توانمندی هست با جرات هست همین آدمها برای مدیریت خوب هستند میتواند از فرزندان هاشمی برای توسعه استان کمک بگیرد
ب پ
Iran, Islamic Republic of
همین افراد برای حرکت نخبگان استان خوب هستند
روشنفکر
Romania
دروود بر مدیر اصلاح طلب ندای وحدتی
Iran, Islamic Republic of
خنده داره همه مدیران دیگران منصوب کردن تیم روشنفکر فقط تبریکش میگن
United Arab Emirates
چرا حرف چرت مینویسی اگه مردی اینم بگو که چرا استان کهگیلویه وبویراحمد رو بعضی ها فقط کرده بودن باوی وباشتی؟؟؟؟ این تبعیض نیست ولی یه نفرازجای دیگه بیادبده؟ چطور وقتی یه نفرازگچساران واستان دراستانهای دیگه پست میگیره تاتیتر میزنی فرد لایق و به به چه چه میزنی اماحالا میگی فلان وبهمان؟؟؟؟؟ کمتر رنگین کمان بازی دربیارین. سیل ویرانگر خوزستان رو انتظار داشتی ایشون چیکارش کنه؟؟؟؟ لابدمیخواستی بشه بت من و یهو اون حجم سیل که ازچنداستان بالادستی سرازیرشده بود رو قورت بده تامشکل حل بشه؟؟؟؟!! یه کم چرت وپرت کمتربنویسین و مردم روتحریک نابجا وازرو غرض ورزی و چاپلوسی نکنین
حسن
Iran, Islamic Republic of
رحمت‌برشیری‌که‌خوردی.سیل‌بلای‌طبیعی‌چکارش‌میکرداصلاشب‌روزاستراحت‌نداشت‌بنده‌خدا.یک‌نفرهم‌تلفات‌انسانی‌نداشت‌بااون‌سیل‌بزرگ.منصفانه‌نقدکنن
Iran, Islamic Republic of
زدی تو خال
Iran, Islamic Republic of
استان های که تفکرات عشیره ای و قبیه له ای دارند همینجوریند شایسته سالاری نیست باید اشنا داشته باشی تا پست بگیری نماینده هم که قدرت نداشته باشه از بالا بر او تحمیل میکنند که فلان شخص باید پست بگیرد مشخص است که دوست دارد در دید باشدکه با افراد مشخص عکس می اندازد
رضا
Iran, Islamic Republic of
همین حجم تخریب کردنش نشونه کاردرستیشه شک نکنید
علی
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین کار تبار. رفتن در اتش سوزی بود
Iran, Islamic Republic of
کسی که در خوزستان موفق نبوده چطور میتواند در استان محروم کهگیلویه تحول آفرین باشد
گچساران
Iran, Islamic Republic of
چرا از افراد ونیروهای کارآمد استاتی خودمون استفاده نمیشه....این مدیر جدید که کارش سلفی گرفتنه ...اصلا نماینده که معلوم نیست کجاست ...
جوان
Iran, Islamic Republic of
تمام‌ این‌ کارا‌ زیر‌ سر‌ همین‌ کلانتری‌
تا‌‌ استاندار‌ موافق‌ حضور‌ ایشون‌ نباشن‌ که‌ همینجوری انتصابش‌ نکردن‌ استانداری‌‌ که‌ از‌ پسفردای‌ انتخاب‌ نیروی‌ بومی‌ ترسید‌ که‌ جای‌ خودش‌ را‌ بگیرد‌ ولی‌ چ‌ بخواد‌ یا‌ نخواد‌ تیر‌ ماه‌ هم‌ استاندار‌ و‌ هم‌ معاون‌ عمرانیش‌ از‌ چهرهای‌ بومی‌ نشناخته‌ استان‌ هستند‌.انشالله....
که‌ تا‌ حالا‌ کسی‌ بهشون‌ فرصت‌ میدون‌ دادن‌ را‌ نداده‌ بود‌ که‌ خدمتگذار‌ استان‌ باشن.
محمد
Iran, Islamic Republic of
بعد سه ماه دیر شده تا حساب وکتاب سازمان همیاری را که تمام ملت مشخص کند، وحدود 300 مسکن مهر را که کلاه سر همه گذاشته مشخص کند ومدیر این سازمان در این دو سال حتی یک واحد تحویل نداده وفقط اموال سازمان را فروخته،
Iran, Islamic Republic of
سلام. هم استانی های عزیز تا زمانی که از این استان برای سکوی پرتاب شدن سایرمدیران غیر استانی استفاده میشود اوضاع همین هست ..دوم اینکه مدیران استانی بیشتردنبال سیاست و نماینده و ....هستند تا کار اجرایی و پژوهش و عمل ..سوم خودمامردم ..استان که قبیله گرایی راارجح بر شایسته سالاری میدانیم ..ما به مدیران به عنوان یک مدیرپروژه نگاه نمی کنیم بلکه مدیری درچشم ما به ظاهرخوب است که سواربر سوزوکی شیشه دودی باشد و چهارتا پست را دردرون اداره جابجا کند حالا حق یاناحق .و چهار تا نیروشرکتی ازفامیل و هم خطی هایش ببره سرکار ..حالا بناند که پل تنگ‌کناره تقریبا ۲۵ساله معلوم نیست به چپ باید بروی یا راست و مثالهایی ازاین دست ..خودما هم دنبال مدیری هستیم که نظارت نداشته باشه و۴تاپیمون الکی بده و بره ..کلا مامردم استان با همه جای کشور متفاوت هستیم ..سیاست زدگانی که با کلمه پروژه بیگانه ایم‌.....
Iran, Islamic Republic of
نه ایشان و نه محمدی تبار هیچ گلی به سر این استان نمی توانتد بزنند هیچکدام کارنامه قابل قبولی ندارند
یونس
Iran, Islamic Republic of
حاجی زاده رو تو خوزستان بهش لقب ابرمرد بحران ها لقب دادن..خیلی فعال و جدی هستش..درآینده نزدیک کارایی ایشون رو تو کهگیلویه میبینید..زود دارید قضاوت میکنید
علی
Iran, Islamic Republic of
این دلیل نمیشه که چرا کسی از استانی دیگه میره یه استان دیگه واسه کار و بعدش رشته ایشون کارشناسی و ارشدش عمرانه ظاهرا کاردانیش بهداشته و همه رشتها همه ارگانها احتیاج هستند این اتفاق تازه داره رخ میده تو مملکت ما مثلا تازه فهمیدن یک لیسانس الکترونیک یا مهندسی پزشکی چقد دخیله تو علوم پزشکی تا تخت اتاق عمل و تجهیزات الکترونیک نباشه دکتر نمیتونه کاری انجام بده یا رشته برق و عمران تو دفتر فنی دانشگاه چقد دخیله یا بعدا رشته مهندسی تاسیسات حرارتی و برودتی الان به شدت دارند میگیرن تو بیمارستانها برا تهویه هوا ایشونم احتمالا دفتر فنی علوم پزشکی بودن عرضه به خرج داده شده پست گرفته شده مدیر کل مدیریت بحران خوزستان __ گرچه بنده لرستان هستم ایشون اصلا زیاد نمیشناسم فقط بیوگرافیشو خوندم ...بنده الان مهندس برقم تو اداره ثبت اسناد املاک خود دولت استخدام زد بنده قبول شدم و همه رشتها همه جا احتیاجه ..
محیط زیست
Iran, Islamic Republic of
والا من فکر میکردم دکتری عمران داره...
واقعاااا متاسفم برای مسولین استان
بویراحمد ذلیل
Iran, Islamic Republic of
طبق اخبار موثق، نماینده محترم با ایشان بسته و سهمشو گرفته...
استانداری
Iran, Islamic Republic of
نماینده انقلابی و همیشه در صحنه ما جناب روشنفکر فارغ از کار مردم و قول دولت تراز اتقلاب با حاجی زاده و بستگانش در خوزستان تهاتر کرده و قصد ایشان‌مبنی بر تثبیت جایگاه این فرد حاشیه دار است تا در هیاهوهای ادارات دیگر منافع اقتصادی خود را جلو ببرد...
البته همه میدانند...
ناامید از خشکسالی و بیکاری

ناامید از خشکسالی و بیکاری

قطعاً هر رجل سیاسی با توجه به سابقه و سرمایه اجتماعی که از آن برخوردار است، یک چتر حمایتی ...
دموکراسی آب رفت

دموکراسی آب رفت

اکونومیست در انتهای گزارش خود پیشنهاد می‌کند که محققان به جای آنکه به دنبال شناسایی عقبگرد ...
رکود علمی دانشگاه

رکود علمی دانشگاه

مصطفی معین گفت: حرمت و امنیت و فعالیت مفید علمی را از فضای دانشگاهی کشور سلب کرده‌اند....
1