تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۱
کد مطلب : ۴۴۵۰۱۷
روایتی نگران کننده از پروژه‌های کهگیلویه و بویراحمد؛

پاسکاری پل سوم بشار بین شهرداری یاسوج و اداره‌کل راه و شهرسازی؛ بعد از 20 سال کسی پاسخگو نیست!

۳
۱
پاسکاری پل سوم بشار بین شهرداری یاسوج و اداره‌کل راه و شهرسازی؛ بعد از 20 سال کسی پاسخگو نیست!
کبنا ؛پل سوم بشار یاسوج بعد از گذشت ۲۰ سال هنوز رفع عیب نشده و به صورت کامل مورد افتتاح و بهره برداری قرار نگرفته است.
به گزارش کبنا، تسنیم نوشت: 27 خردادماه 97 فاز اول پل سوم بشار بعد از 17 سال از آغاز عملیات اجرایی آن مورد بهره برداری قرار گرفت ولی در کمتر از 5 ماه با مشکلاتی از جمله ریزش بخشی از پل روبه‌رو شد و هر از گاهی زخم‌های تاول زده‌ای از این پروژه نمایان می‌شود.

 عملیات اجرایی پل سوم بشار یاسوج به طول 130 متر و با دو باند رفت و برگشت با عرض 11 متر با هدف کاهش بار ترافیکی در ورودی شهر یاسوج در سال 82 آغاز و فاز نخست آن در خردادماه 97 افتتاح شد.
 پُل سوم بشار یاسوج از پُل‌های پُر تردد این شهر بوده که مشکل بار ترافیکی بالایی را تاکنون حل کرده ولی اینکه این پل هنوز تکمیل نشده و فاز دوم برای استاندارد سازی به پایان نرسیده نگرانی‌هایی را ایجاد کرده زیرا هر لحظه امکان وقوع یک بحران دور از انتظار نیست.
 بنا به گفته برخی مسئولان استانی پل سوم بشار از سمت روستای علی آباد بسمت شهر یاسوج ایرادات فنی دارد و پیمانکار در حال رفع این مشکلات بوده ولی بعد از این همه انتظار هنوز خبر از پایان سوت عملیات اجرایی در این پیر پروژه کهگیلویه و بویراحمد نیست.
 کیوان آشنا عضو شورای شهر یاسوج علت به تأخیر افتادن تکمیل پروژه پل سوم بشار را عدم همکاری لازم راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد به‌عنوان مجری طرح می‌داند موضوعی که فرشید احمدی کیش دیگر عضو این شورا در قالب عدم هماهنگی دستگاه‌های اجرایی با شهرداری یاسوج بر آن صحه می‌گذارد. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد آذرماه در بازدید از پل سوم بشار گفته بود که این پروژه غیر فعال بود که با پیگیری‌های انجام شده و چندین نشست با راه و شهرسازی و پیمانکار مقداری اعتبار برای آن تأمین شد.
 به گفته کیامرث حاجی زاده بیش از 70 درصد تیرهای پل تولید شده بود و قرار بود در 3 ماه آینده پروژه به سرانجام برسد که وعده 3 ماهه تمام شد و خبری از تعیین تکلیف این پروژه بعد از 20 سال نیست.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد پروژه پل چهارم را در حوزه شهرداری عنوان کرد و گفت: تیرهای مانده از کارخانه سازنده در قزوین به سمت استان حمل شده است، ولی اینکه این تیرها بعد از 3 ماه به یاسوج رسید یا خیر، هنوز جای سؤال آن باقی مانده است. 
یکی از مشکلات در اجرای پروژه پل سوم بشار انداختن توپ پاسخگویی توسط شهرداری و اداره راه و شهرسازی در زمین همدیگر بود و هیچ کدام حاضر به پاسخگویی شفاف تاکنون نبوده‌اند و کسی نیست بگوید مقصر 20 ساله این پروژه کیست؟
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
شهردار و شورای شهر فقط واژه ای بیش نیستن ب عقیده عموم مردم هر دو اگه منحل شوند مردم خود مدیریت می کنند
آرمین
Iran, Islamic Republic of
بعد از جندین سال پل دومشو تکمیل کنه، بعد برن پل سوم
United States
خدایی اسم شورای شهر و شهردار یاسوج را میارین زخم مردم را تازه نکنید
چرا سیاسیون ایرانی به تأسیس «خیریه» علاقه دارند؟ + اسامی

چرا سیاسیون ایرانی به تأسیس «خیریه» علاقه دارند؟ + اسامی

شاید همین یک جمله که گفتند «تشنگان خدمت بروند خیریه بزنند» سبب شد تا مسئولین و چهره‌های ...
(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

حوادث و اتفاقات زیادی در ایران و جهان افتاده که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته ...
اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

حدود 48 ساعت پس از درز فايل صوتي منتسب به دو نفر از فرماندهان پيشين سپاه پاسداران، درحالي ...
1