تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۴۲۹۵۳۷
کبنا گزارش می‌دهد

بررسی حفاری‌های دردسر ساز در دهدشت / ضرورت دقت ادارات کل در تعریف پروژه‌ها

۱
۰
عکس تزیینی است.
عکس تزیینی است.
کبنا ؛کنده کاری‌های رها شده از سوی برخی از ادارات خدمت رسان یکی از معضلات همیشگی است که به بند ناف شهر دهدشت گره خورده است.
به گزارش کبنا، این زخم‌های کهنه و رها شده بر پیکره شهر، همیشه داد مردم را بلند می‌کند ولی سنگینیِ گوش مسوولان ما بیش از ان است که دل به ناله شهروندان دهند.
فرماندار کهگیلویه، صبح امروز در جلسه‌ای فوری با مدیران ادارات خدمات رسان شهرستان نسبت به ادامه این روند هشدار داد.
علیرضا اتابک با اشاره به اهمیت مدیریت یکپارچه شهری، رفاه اجتماعی و حقوق شهروندان تصریح کرد: ناهماهنگی‌های موجود بین ادارات خدمات رسان و پروژه‌ای چیزی جز اتلاف سرمایه‌های مادی، معنوی و سردرگمی نداشته است.
وی افزود: تصمیم گیری دستگاههای خدمات شهری در بسیاری موارد در تضاد با یکدیگر است و این تضاد نابسامانی‌هایی در فضاهای شهری بوجود آورده است که مردم را با چالش‌هایی مواجه و روح شهر را هم آزرده است.
اتابک با بیان اینکه شواهد نشان می‌دهد بیشترین ناهماهنگی مربوط به سازمان‌های  آب، برق، مخابرات و گاز در امور حفاری  است، بیان کرد: این شرکت‌ها مکلفند برای انجام پروژه‌های خود از سایر ادارات مرتبط استعلام اخذ کنند و بدون استعلام با تعیین باز ه زمانی مشخص اقدام به حفاری نکنند.
 وی گفت: در صورت مشاهده غیر مجاز، فرمانداری برخورد قانونی می‌کند.
رییس کمیته حفاری کهگیلویه با بیان اینکه نظارت برترمیم اصولی این حفاریها در شهر با شهرداری است تصریح کرد: در صورت سهل انگاری پیمانکاران در این خصوص پروژه تعطیل می‌شود.
فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه تعریف پروژه‌های خالی از اعتبار و طفره پیمانکاران سهل انگار از تکالیف، موجب تضییع حقوق مردم است تصریح کرد: ادارات کل  باید دقت بیشتری در تعریف  پروژه‌ها و انتخاب پیمانکاران داشته باشند.
به گزارش کبنا، ممنوع شدن حفاری جدید تا پایان سال در سطح شهر  دهدشت و رسیدگی به موارد مورد بحث از موارد مهم این جلسه بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
وقتی مسیولین و مدیران ما بر اساس طایفه گرایی و ...انتخاب می شوند باید فاتحه شهر خوانده شود....شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه مظلوم هست.....
اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

جلسات بررسی حداقل دستمزد کارگران در حالی این روزها برگزار می‌شود که رقم‌ها به نظر می‌آید ...
آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

دوره حضور دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا در قدرت، با این کشور کاری کرده که دیگر ...
ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

 در صورتي که جنگي در منطقه رخ دهد همه توجه‌ها به اين جنگ منعطف خواهد شد و بالطبع توجه ...
1