کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ادامه ناکامی های تیم نفت و گاز در هفته چهارم لیگ دسته دو؛

تیم نفت و گاز گچساران با سه گل مغلوب حریف شد

20 دی 1399 ساعت 16:48

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران این بار بازی را 3 بر صفر واگذار کرد.


در اولین روز از هفته چهارم لیگ دسته دوم کشور، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در ورزشگاه غدیر تهران به مصاف ویستا توربین کرج رفت که 3 بر صفر این بازی را به حریف خود واگذار کرد.
به گزارش کبنانیوز از گچساران، روز شنبه 20 دی ماه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در ورزشگاه غدیر تهران به مصاف ویستا توربین کرج رفت که 3 بر صفر با گل های جهانگیر عسکری، مرتضی حسینی، جواد مولایی بازی را به حریف خود واگذار کرد.
جهانبخش جعفری سرمربی تیم نفت و گاز گچساران پیش از این بازی اظهار کرد: مهم‌ترین دغدغه ما هماهنگی بازیکنان با جو لیگ دو است.

به گزارش کبنانیوز به نقل از باشگاه نفت و گاز گچساران، سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: تنها در فاصله دو روز مانده به شروع بازیها کادرفنی و بنده هدایت تیم را برعهده گرفتیم و زمان کافی برای شناخت توانایی ها و پیاده کردن تاکتیک مورد نظر کادرفنی را نداشتیم.
جعفری افزود : هر چه زمان که بگذرد این هماهنگی و ارتباط بین کادرفنی و بازیکنان و سایر اعضای تیم بیشتر و قوی تر می شود و بازی به بازی با شناخت بهتر از همدیگر به اهداف مد منظرمان دست خواهیم یافت.
این سرمربی شاغل در لیگ دو در خصوص بازی مقابل تیم ویستا توربین تصریح کرد : جنگ نابرابری در پیش داریم و باید در خانه متمول ترین تیم این گروه بازی کنیم ، تیم ویستا توربین بازیکنان باتجربه و نامداری جذب کرده و با هدف صعود به لیگ یک پای به بازیها گذاشته و قطعا بازی سختی در پیش خواهیم داشت و بی صبرانه منتظر روز فردا و تقابل با این تیم هستیم.
جعفری در پاسخ به سوالی مبنی بر حساسیت بالای تقابل اندیشه های او و فرشاد پیوس ‌در دیدار فردا اظهار داشت : بدلیل مربیگری طی سالیان اخیر در لیگ دو کاملا با اندیشه های آقای پیوس آشنایی دارم و با توجه به سبک بازی این تیم فکر می کنم بازی بسیار زیبایی از دو تیم شاهد خواهیم بود و با امیدواری زیاد شاگردان ما آماده این دیدار هستند.
سرمربی سابق تیم نفت امیدیه با بیان اینکه جوان ترین و‌ کم تجربه ترین تیم تاریخ ادوار گذشته باشگاه نفت و گاز گچساران را در اختیار دارد گفت : جدا از شرایط پیش آمده در فصل جاری برای باشگاه و کم شدن شدید هزینه ها ، شخص بنده همواره اعتقاد راسخی به حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیمم دارم و انرژی و انگیزه خوبی در بین این جوانان شاهد هستیم و بزودی به تیم یکدستی تبدیل خواهیم شد.
وی یادآور شد : بومی های باتجربه و قدیمی باشگاه از تیم جدا شدند و اکثر بومی های تیم بازیکنان جوانان و رده امید این شهر هستند و آنچه برای کادرفنی زیبا و دلنشین هست ، جدیت و تلاش این بچه ها است که نوید روزهای درخشانی برای فوتبال این شهرستان می دهد.
جعفری اشاره ای هم به نتایج کسب شده این تیم و سایر رقبا داشت و عنوان کرد : به جرات می گویم در طی سه بازی قبلی و از 270 دقیقه بازی ، تیم ما تنها 70 دقیقه بد بوده و تیم شهرداری همدان با شکست به صدر جدول گروه می رسد.


کد مطلب: 429500

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/429500/تیم-نفت-گاز-گچساران-سه-گل-مغلوب-حریف

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1