تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۲
کد مطلب : ۴۲۹۴۳۴
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران:

پنج هکتار از رودخانه فصلی گچساران رفع تصرف شد

۰
پنج هکتار از رودخانه فصلی گچساران رفع تصرف شد
کبنا ؛دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران گفت: پس از قلع و قمع در روستای چهاربیشه گچساران، این بار نوبت به آزادسازی پنج هکتار از رودخانه فصلی تلخاب شیرین در شهرستان گچساران رسید.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام محمد صدار ادیبان با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور آزادسازی حریم رودخانه تلخاب شیرین، عوامل اجرایی شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور دادستان و معاون دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، نسبت به آزادسازی حریم رودخانه اقدام کرد.

  

وی ادامه داد: پس از قلع و قمع در روستای چهاربیشه گچساران، این بار نوبت به رودخانه فصلی تلخاب شیرین در شهرستان گچساران رسید و پنج هکتار از رودخانه فصلی تلخاب شیرین در شهرستان گچساران آزادسازی شد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران گفت: امروز عوامل اجرایی شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرماندهی پاسگاه انتظامی امامزاده جعفر (ع) اقدام به آزادسازی بیش از 5 هکتار از بستر این رودخانه کردند.
حجت الاسلام ادیبان در ادامه بیان داشت: عده‌ای از افراد سودجو اقدام به تصرف 58 هزارمتر مربع از رودخانه فصلی روستای در تلخاب شیرین کرده بودند، که رفع تصرف گردید.

   
وی همچنین گفت: این افراد همچنین اقدام به دیوار کشی به طول ۲۵۰ متر، با ملات سیمان کرده بودند که، تخریب شد.
وی در ادامه تصریح کرد: همانطور که در روستای چهاربیشه گچساران، عده‌ای از افراد سودجو اقدام به ساخت و ساز در زمین‌های کشاورزی کرده بودند این بار نیز دادسرای عمومی دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان، اقدام به رفع تصرف از بستر رودخانه فصلی تلخاب شیرین کرد.
ادیبان در ادامه گفت: همانطور که در مصاحبه‌های قبلی خطاب به افراد سودجو که با که با قانون شکنی و گریز از قانون نسبت به تصرف اراضی ملی منابع طبیعی محیط زیست و بستر رودخانه‌ها اقدام می‌نمایند و یا در حرایم ها تصرفاتی انجام می‌دهند، هشدار دادیم، اظهار داشت: دستگاه قضایی به صورت قاطع، مؤثر و اثرگذار و قانونی وارد عمل خواهد شد و با متخلفین برخورد قانونی و قضایی انجام خواهد داد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران در پایان نسبت به اجرایی شدن سایر آرای تصرفات در اراضی ملی و منابع طبیعی، محیط زیست و حریم رودخانه‌ها، اظهار کرد: در سایر نقاط از این شهرستان که عده‌ای از افراد سودجو با قانون شکنی اقدام به تصرف و تخریب محیط زیست، منابع طبیعی و یا بستر حریم رودخانه‌های این شهرستان کرده‌اند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

  
  
  
نام شما

آدرس ايميل شما

آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

دوره حضور دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا در قدرت، با این کشور کاری کرده که دیگر ...
ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

 در صورتي که جنگي در منطقه رخ دهد همه توجه‌ها به اين جنگ منعطف خواهد شد و بالطبع توجه ...
پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی پیشنهاد اعدام سلطانِ واکسن کرونا را مطرح ...
1