تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۶
کد مطلب : ۴۲۹۴۲۷
متن ارسالی؛

جوابیه‌ی بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد به خبر کبنا

۲
۰
جوابیه‌ی بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد به خبر کبنا
کبنا ؛بعد از انتشار گزارشی با عنوان 《گلایه یک مادر از بی مهری بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد به فررندش/کرونا و رنج مضاعف اوتیسمی هامعاون بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با ارسال متنی به آن واکنش نشان داد که در زیر می‌خوانید؛
سایت محترم کبنا نیوز
با سلام و تشکر از توجهتان به مسائل مرتبط با حوزه معلولان و بهزیستی در تاریخ 17/10/99 مطلبی تحت عنوان: «گلایه یک مادر از بی مهری بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد به فرزندش» در آن سایت منتشر گردید که در آن زحمات همکاران خدوم و زحمتکش این سازمان به چالش کشیده شد.
رسالت حرفه‌ای آن سایت ایجاب می‌نماید که انتشار دهنده واقعیات بوده و اگر قرار بر درج درد دل یک شهروند باشد ادعای هر فرد تا حدی راستی آزمایی شده و در صورت نزدیک بودن به واقعیات انتشار یابد. در جایی از آن مطلب آمده؛ (عدم آگاهی خانواده‌ها و تسلیم شدن بیماران اوتیسمی کار را برای بهزیستی راحت کرده که پای خود را روی پای خود بگذارند، کاری نکنند و حقوق بگیرند)
اینجانب از نویسنده و ناقل این مطلب و همچنین تعدادی از خوانندگان مطلب مذکور دعوت می‌کنم که بمدت یک هفته عنایت بفرمایند و فقط در کنار همکاران بنده در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان‌ها یک پا را روی پای دیگر گذاشته و شاهد نوع کار، شرایط و مشکلات و تعدد ارباب رجوع باشند. در صورتیکه آن بزرگواران بتوانند انهفته را تا آخر تحمل بفرمایند به هر یک از آنها معادل یکماه دریافتی خودم با 27 سال سابقه کار تقدیم خواهم کرد.
ممکن است ادعا بفرمایید که ما گفته‌های یک مادر رنج کشیده را نقل کردیم لیکن وظیفه اخلاقی مدیر و قلم به دستان آن سایت حکم می‌کند که ادبیات نشر  مطلب بگونه ای وزین و محترمانه بوده و بار معنایی را که حامل آنست، نبایستی زحمات پرسنل یکی از سازمانهای پر تلاش و خادمین معلولان را تخطئه کند. ضمناً نکته‌ای را لازم به یادآوری میدانم که کارکنان سازمان بهزیستی خدمت به معلولان و آسیب دید گان را برای خود افتخار دانسته و نوع نگاه آنها از انجام این کار سخت در درجه اول جنبه انسانی، اخلاقی و معنوی آن می‌باشد. چون حقوق این دوستان متناسب با زحمت و سختی کاری که دارند سنخیت نداشته و ندارد برای اثبات این ادعا ارائه فیشهای حقوقی و مقایسه آن با سایر سازمانهای با کار بسیار راحت‌تر  پیشنهاد می‌گردد.
------------------------------------------------------
با احترام، تقی زاده سرپرست معاونت توانبخشی
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروندی از چرام
Iran, Islamic Republic of
جناب تقی زاده شما پذیرفتین که خدمتگزار این قشر باشید وبابت این خدمت حقوق ومزایا دریافت می کنید این که منتی نداره به نظر من اینکه از نویسنده یا نگارنده بخوایین خودشونو جای شما بزارن ویادرکنار شما چند روز باشن مضحکه راهکار شما برای برون رفت ازاین مشکلات چیه ؟ لطفا شفاف سازی بفرمایید
Iran, Islamic Republic of
رو حرفت باش.
من میام عوض هشت ساعت دوازده ساعت هر روز می مونم هر کاری هم باشه انجام میدم. دو سوم حقوقت را به من بده
بی نهایت هم ارباب رجوع بیاد و بره
آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

دوره حضور دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا در قدرت، با این کشور کاری کرده که دیگر ...
ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

 در صورتي که جنگي در منطقه رخ دهد همه توجه‌ها به اين جنگ منعطف خواهد شد و بالطبع توجه ...
پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی پیشنهاد اعدام سلطانِ واکسن کرونا را مطرح ...
1