تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب : ۴۲۹۴۲۱

روزگار ناخوش نفت و گاز گچساران در لیگ برتر هندبال کشور

۰
روزگار ناخوش نفت و گاز گچساران در لیگ برتر هندبال کشور
کبنا ؛تیم هندبال نفت و گاز گچساران که در رقابت های لیگ برتر هندبال ایران قرار دارد با باخت های پیاپی روزی های ناخوشی را در سی و سومین دوره لیگ برتر سپری می کند.
به گزارش کبنا نیوز ایرنا نوشت: نفت و گاز گچساران که عنوان هفتمی لیگ قهرمانان جهان ،چهارمی لیگ قهرمانان آسیا و چندین عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ برتر هندبال ایران را در کارنامه افتخارات خود دارد اما این روزها حال و روز خوبی ندارد.
نفت  و گاز گچساران که به دلیل  نبودن اعتبارات تصمیم به انصراف در رقابت های لیگ برتر هندبال کشور را داشت  درآخرین فرصت ها به مسابقات برگشت اما با بازیکنانی جوان و بومی که به دلیل کم تجربگی بازی ها را یکی پس از دیگری به حریفان واگذار می کند.
نفت و گاز گچساران امروز در دور دوم رقابت های لیگ برتر که در شهر تهران برگزار می شود با نتیجه ۲۵ بر ۳۶ بازی را به پرسپولیس بهبهان واگذار کرد تا ناکامی هایش در این مسابقات تکمیل شود.
این تیم که در مسابقات امسال ۹ بازی انجام داده تاکنون تنها یک پیروزی و ۲ امتیاز کسب کرده است.
نفت و گاز گچساران در حال حاضر با ۲۰۰ گل زده و ۲۶۷ گل خورده در قهر جدول رده بندی گروه اول رقابت های لیگ برتر هندبال قرار دارد.
دلایل کم فروغی نفت و گاز گچساران
سرپرست تیم‌ نفت وگاز گچساران درباره چرایی ناکامی این تیم در مسابقات امسال لیگ برتر هندبال می گوید: این تیم به دلیل نبودن اعتبار پس از قرعه کشی برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرد.
سعید پایاب اظهار داشت: پنج بازیکن با تجربه و حرفه ای نفت و گاز گچساران به دلیل مشکلات مالی به تیم های مختلف لیگ برتر مانند خائیز دهدشت و سپاهان اصفهان پیوستند.
وی بیان کرد: بازیکنان کنونی بسیار جوان و به صورت قرارداد سفید امضا حاضر به بازی در این تیم شده اند و هندبالیست های حرفه ای حاضر به بازی بدون پول نیستند.
سرپرست تیم هندبال نفت و گاز گچساران ابراز داشت: نفت و گاز گچساران ۶ بازی دیگر در مسابقات امسال دارد اما امیدی به انجام بازی های درخشان ندارند.
پایاب عنوان کرد:برای بازگشت گچساران به روزهای طلایی نیاز به تامین اعتبار جهت جذب بازیکنان با تجربه به این تیم است.
وی عنوان کرد: بازیکنان جوان گچساران مستعد و پرتلاش هستند و می توان در سال های آینده به درخشش هندبال نفت و گاز گچساران در لیگ برتر هندبال کشور امیدوار بود.
مربی تیم‌ نفت و گاز گچساران گفت: کم تجربگی یکی از دلایل مهم نتایج ضعیف این تیم در لیگ برتر هندبال امسال است.
عباس رضا زاده اظهار داشت؛ تیم نفت و گاز در این فصل از رقابت های لیگ برتر با ترکیبی از بازیکنان جوان در لحظات آخر به لیگ رسید و همین موضوع باعث شد تا ما تیمی کاملا بومی و جوان را راهی رقابت های لیگ برتر کنیم.
بازیکن تیم نفت و گاز گچساران گفت: بازیکنان این تیم همه توان خود برای کسب نتایج بهتر بکار می گیرند اما حریف تجربه بازیکنان با تجربه نشدیم.
امیرمحمد آرپناهی میانگین سنی تیم‌ نفت و گاز گچساران بسیار پایین است تنها ۳  نفر از بازیکنان این تیم بالای ۲۶ سال  سن دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

 در صورتي که جنگي در منطقه رخ دهد همه توجه‌ها به اين جنگ منعطف خواهد شد و بالطبع توجه ...
پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی پیشنهاد اعدام سلطانِ واکسن کرونا را مطرح ...
ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

جهانگیری در این گفت‌وگو همچنین درباره رابطه سردار با آیت‌الله هاشمی گفت: «ایشان با آقای ...
1