تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۳
کد مطلب : ۴۲۹۳۵۸
مدیر کل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

آغاز ثبت‌نام مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن

۱۲
آغاز ثبت‌نام مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن
کبنا ؛مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد از ثبت نام مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن خبر داد.           
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، پژمان نیک اقبالی روز سه شنبه 16 دی ماه در این خصوص گفت: مرحله سوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن  از روز پنج شنبه ۱۸ دیماه از ساعت ۱۰ صبح به مدت یک هفته در ۱۸۳ شهر در ۱۹ استان کشور آغاز خواهد شد.
نیک اقبال تصریح کرد: متقاضیان فاقد مسکن از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۱۸ دی می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. همچنین ایجاد امکان تغییر شهر محل تقاضا برای متقاضیان ثبت‌نام شده در مراحل قبلی، مهیا شده است.
وی خاطر نشان کرد: در مرحله نخست، ثبت‌نام متقاضیان جدید در شهرهایی که در آنها اراضی جدید احصا شد، فراهم شده است.        
نیک اقبالی افزود: این مرحله برای ثبت‌نام متقاضیان جدید در شهرهای فاقد ثبت‌نام در مراحل قبل و بر اساس ظرفیت‌های احصاشده در ۱۸۳ شهر واقع در ۱۹ استان کشور شامل ایلام، بوشهر، تهران، خراسان شمالی، سیستان‌وبلوچستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، گیلان، قزوین، آذربایجان‌غربی، مازندران، مرکزی، سمنان، خوزستان، فارس، همدان، خراسان‌رضوی و هرمزگان برنامه‌ریزی شده است.
این مسئول تاکید کرد: متقاضیان این شهرها می‌توانند از تاریخ بازگشایی سامانه که ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۱۸ دی است تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۵ دی با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir نسبت به ثبت نام بر اساس شرایط اعلامی اقدام کنند.
نیک اقبالی گفت: با توجه به محدودیت تأمین اراضی، پس از پالایش و احراز شرایط، متقاضیان نهایی به میزان ظرفیت احصا شده از بین متقاضیان تأییدشده انتخاب خواهند شد.
مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این مرحله که از طریق ارسال پیامک زمان آن به متقاضیان مشمول اعلام خواهد شد، متقاضیانی که به دلیل انتخاب شهر محل تقاضا، انصراف داده یا رد درخواست شده‌اند، می‌توانند در زمان اعلامی طی پیامک با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن  نسبت به تغییر شهر محل تقاضای خود بر اساس شرایط اعلامی از سوی این وزارت در اطلاعیه‌های بعدی اقدام کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی پیشنهاد اعدام سلطانِ واکسن کرونا را مطرح ...
ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

جهانگیری در این گفت‌وگو همچنین درباره رابطه سردار با آیت‌الله هاشمی گفت: «ایشان با آقای ...
خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

در منطقه راج شاهی بنگلادش اعضای یک خانواده دارای یک تفاوت ژنتیکی نادر هستند و آن نداشتن ...
1