تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۴۲۹۱۱۸
در شورای اسلامی شهر یاسوج مطرح شد

سازمان بازرسی با نیروهای فله‌ای در دوره نستهن مقدم برخورد کند / به هیچ وجه حاضر به اخراج نیروهای باسابقه نیستیم

۹
۰
سازمان بازرسی با نیروهای فله‌ای در دوره نستهن مقدم برخورد کند / به هیچ وجه حاضر به اخراج نیروهای باسابقه نیستیم
کبنا ؛اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج خواستار تعیین تکلیف نیروها مازاد شهرداری در دوره پنجم شدند و تاکید کردند که به هیچ وجه حاضر به اخراج نیروهای باسابقه در دوره‌های گذشته نیستیم.
به گزارش کبنا، جلسه شورای اسلامی شهر یاسوج به ریاست محمد رحیم دهراب پور و با حضور اعضا در محل شورای یاسوج برگزار شد. بکارگیری نیروهای فله‌ای در شهرداری یاسوج یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.
مسعود خوبانی سخنگوی شورای اسلامی شهر یاسوج در این جلسه با گرامی داشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، اظهار داشت: شهرداری یاسوج همانند کشتی‌گیری شده که اضافه وزن داره و نمی‌تواند فن اجرا کند.
وی در ادامه افزود: نیروهای زیادی در شهرداری یاسوج در همین دوره پنجم وارد بدنه شهرداری شده که شهرداری یاسوج را از نفس انداخته‌اند.
خوبانی با بیان اینکه برخورد با نیروهای فله‌ای از اقدامات خوب سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد است، تاکید کرد: شورای اسلامی دوره پنجم شهر یاسوج یک شورای مطالبه گر است و این شورا از سازمان بازرسی خواسته که با نیروهایی که مازاد در دوره پنجم به شهرداری تحمیل شده برخورد کند، اما متاسفانه سازمان بازرسی با نیروهای برخورد کرده که 10، 15 و یا 20 سال سابقه کار دارند و در گرما و سرما برای شهرداری یاسوج کار کرده‌اند.
وی افزود: منظور ما از برخورد با نیروهای فله‌ای و مازاد دوره پنجم شورای اسلامی شهر یاسوج بوده که در این چند سال وارد بدنه شهرداری شده‌اند.
خوبانی در ادامه گفت: برخی در محافل گوناگون مطرح کرده‌اند که با نامه نگاری اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج که در واقع این کار غیراخلاقی است. به هیچ وجه ما خواستار برخورد با نیروهای باسابقه نبودیم و نخواهیم بود بلکه شورای شهر یاسوج خواستار برخورد قانونی با نیروهای است که در دوره پنجم وارد بدنه شهرداری شده‌اند. نه نیروهای که 20 سال سابقه کار دارند.
خوبانی تصریح کرد: انسان همیشه باید در زندگی خود تقوا داشته باشد. و باید قضاوت‌ها عادلانه و نه برای تخریب همدیگر باشد.
خوبانی در ادامه به وضعیت جمعه بازار شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: جمعه بازار معضل بسیار بزرگی است که شهرداری یاسوج باید برای ساماندهی آن به ویژه در این شرایط کرونایی اقدامات لازم را داشته باشد.
خوبانی گفت: نباید در کار سرمایه گذار دوپشته دشتروم وقفه‌ای ایجاد شود و از طرفی حق و حقوق شهرداری یاسوج ضایع نشود. قرارداد سرمایه‌گذار اشکالاتی دارد که باید مورد بررسی مجدد قرار بگیرد. و شفافیت در این قرارداد الزامی است.
محمدرحیم دهراب پور رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج نیز در جمع بندی این صحبت‌ها، اظهار داشت: از سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد می‌خواهیم، با نیروهایی که در دوره پنجم شورای اسلامی به بدنه شهرداری یاسوج وارد شده برخورد قانونی داشته باشد. و به هیج وجه منظور شورای شهر یاسوج برخورد با نیروهای با سابقه سال‌ها و دوره‌های گذشته نیست.
وی تاکید کرد: منظور ما فقط نیروهای بوده که در دوره مقدم شهردار یاسوج به بدنه شهرداری تحمیل شده است. ما به دنبال اخراج یک نفر از نیروهای با سابقه دوره‌های گذشته نیستیم، بلکه نیروهایی که در دوره جدید وارد شده‌اند، از سوی دستگاه‌های نظارتی تعیین تکلیف شوند.
دهراب‌پور در ادامه تصریح کرد: شورای اسلامی شهر یاسوج به هیچ وجه مخالف سرمایه‌گذاری در دوپشته دشتروم نیست، بلکه نحوه قراردادها باید شفاف و روشن باشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دم سازمان بازرسی گرم؛ فارغ التحصیلان بیکار و مردم خواهان برخورد با فساد هستند ولو ۱۰ و لو ۳۰ سال گذشته باشه.
آقایان اعضای شورا جمله معروف امام علی(ع) که فرمودند بیت المال غصب شده را پس میگیرم ولو کابین زنان شده باشد؛ ولو گردنبندی بر گردن عروس باشد.
پس برای رای و کارهای پوپولیستی شعار الکی ندین
Iran, Islamic Republic of
برا سازمان بازرسی شاخ و شونه میکشین؟ مگه شما میتونید جلوی اجرای قانون را بگیرید؟ شعارهای انتخاباتی
Iran, Islamic Republic of
از سازمان بازرسی تقاضا داریم مثل علوم پزشکی که نیروهای فله ای را تعدیل کرد شهرداری را هم تعدیل کند
سوسن .
Iran, Islamic Republic of
شرایط کلی مملکت به خاطر تحریمها خوب نیست ولی به لحاظ عمرانی بدترین ترین شرایط شهر یاسوج در این دوره بوده و علت هم اینه که بدترین شورای تاریخ را شورای این دوره ی شهر یاسوج رقم زدند هر کس دنبال منافع خود و بستگان و دنبال جر و دعواهای خصوصی و...
بخدا خیلی زشته برای شورای اسلامی .کاش ی را یکی از شورا و دیگری از دانشگاه آزاد حذف می کردن
کاش این چند ماه مثل اصحاف کهف در خواب باشیم و فردا بلندشیم تا انتخابات جدید داره برگزار میشه
Iran, Islamic Republic of
به هیج وجه منظور شورای شهر یاسوج برخورد با نیروهای با سابقه سال‌ها و دوره‌های گذشته نیست...
چرا وچرا ؟؟؟؟؟حتما اقايون قبلي از بنکوه وفاميل تَو ونگين تاجي اكبري تبار هستند
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
سازمان بازرسی مرگ یه بار شیون یه بار ما جوانان رو با یه حرکت قاطع امیدوار کنید به آینده استخدام های فله ای و قانونی تا کی؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اگه بحث خلاف باشه مه مقدم و جاوید و بهرامی داره یا همش تعین تکلیف وابن یا هیچ کس
Iran, Islamic Republic of
بازرسی که سهله هیچ کسی نمیتونه نیروهای دوره پنجم شهرداری را اخراج کنه . هم ورود پیدا کنه کاری نمیکنه چون شهر یاسوج بی سر و صاحب شده و هرکه سی خو وابی چقدر نیروی سفارشی وارد پیکر بی رمق شهرداریدر این دوره شد واقعا خون شهدا .اجحاف تا این اندازه چرا ظلم بیدادمیکنه سازمان هاینظارتی گناه پردم چیه که این همه نیرو سفارشی وارد شهرداری میشه
پایتخت
Iran, Islamic Republic of
نیروی فله ای؟؟؟؟
سوال از تک تک اعضای شورای شهر :
این نیروهای فله ای را چه کسی جذب کرده؟
سفارش شده کدامیک از شما بودند؟
چطور ممکنه شهردار یاسوج این حجم از نیرو رو جذب کنه ولی شورا بی خبر باشه.
تماماً نیرهای بیسواد
خداشاهده یکبار یکی از کارشناسان معاونت شهرسازی رو برای متر کردن منزل پدری بردم بلد نبود مساحت رو حساب کنه . تایپ بلد نبود
از این سیاه بازی ها در نیارید مردم روشن شدند.
خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

در منطقه راج شاهی بنگلادش اعضای یک خانواده دارای یک تفاوت ژنتیکی نادر هستند و آن نداشتن ...
همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

: فضای مجازی فضایی است که به‌عنوان قلمرو سایه فرض شده و به کناری گذاشته شده است. امروز ...
1