کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در شورای اسلامی شهر یاسوج مطرح شد

سازمان بازرسی با نیروهای فله‌ای در دوره نستهن مقدم برخورد کند / به هیچ وجه حاضر به اخراج نیروهای باسابقه نیستیم

10 دی 1399 ساعت 10:37

اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج خواستار تعیین تکلیف نیروها مازاد شهرداری در دوره پنجم شدند و تاکید کردند که به هیچ وجه حاضر به اخراج نیروهای باسابقه در دوره‌های گذشته نیستیم.


اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج خواستار تعیین تکلیف نیروها مازاد شهرداری در دوره پنجم شدند و تاکید کردند که به هیچ وجه حاضر به اخراج نیروهای باسابقه در دوره‌های گذشته نیستیم.
به گزارش کبنا، جلسه شورای اسلامی شهر یاسوج به ریاست محمد رحیم دهراب پور و با حضور اعضا در محل شورای یاسوج برگزار شد. بکارگیری نیروهای فله‌ای در شهرداری یاسوج یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.
مسعود خوبانی سخنگوی شورای اسلامی شهر یاسوج در این جلسه با گرامی داشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، اظهار داشت: شهرداری یاسوج همانند کشتی‌گیری شده که اضافه وزن داره و نمی‌تواند فن اجرا کند.
وی در ادامه افزود: نیروهای زیادی در شهرداری یاسوج در همین دوره پنجم وارد بدنه شهرداری شده که شهرداری یاسوج را از نفس انداخته‌اند.
خوبانی با بیان اینکه برخورد با نیروهای فله‌ای از اقدامات خوب سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد است، تاکید کرد: شورای اسلامی دوره پنجم شهر یاسوج یک شورای مطالبه گر است و این شورا از سازمان بازرسی خواسته که با نیروهایی که مازاد در دوره پنجم به شهرداری تحمیل شده برخورد کند، اما متاسفانه سازمان بازرسی با نیروهای برخورد کرده که 10، 15 و یا 20 سال سابقه کار دارند و در گرما و سرما برای شهرداری یاسوج کار کرده‌اند.
وی افزود: منظور ما از برخورد با نیروهای فله‌ای و مازاد دوره پنجم شورای اسلامی شهر یاسوج بوده که در این چند سال وارد بدنه شهرداری شده‌اند.
خوبانی در ادامه گفت: برخی در محافل گوناگون مطرح کرده‌اند که با نامه نگاری اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج که در واقع این کار غیراخلاقی است. به هیچ وجه ما خواستار برخورد با نیروهای باسابقه نبودیم و نخواهیم بود بلکه شورای شهر یاسوج خواستار برخورد قانونی با نیروهای است که در دوره پنجم وارد بدنه شهرداری شده‌اند. نه نیروهای که 20 سال سابقه کار دارند.
خوبانی تصریح کرد: انسان همیشه باید در زندگی خود تقوا داشته باشد. و باید قضاوت‌ها عادلانه و نه برای تخریب همدیگر باشد.
خوبانی در ادامه به وضعیت جمعه بازار شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: جمعه بازار معضل بسیار بزرگی است که شهرداری یاسوج باید برای ساماندهی آن به ویژه در این شرایط کرونایی اقدامات لازم را داشته باشد.
خوبانی گفت: نباید در کار سرمایه گذار دوپشته دشتروم وقفه‌ای ایجاد شود و از طرفی حق و حقوق شهرداری یاسوج ضایع نشود. قرارداد سرمایه‌گذار اشکالاتی دارد که باید مورد بررسی مجدد قرار بگیرد. و شفافیت در این قرارداد الزامی است.
محمدرحیم دهراب پور رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج نیز در جمع بندی این صحبت‌ها، اظهار داشت: از سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد می‌خواهیم، با نیروهایی که در دوره پنجم شورای اسلامی به بدنه شهرداری یاسوج وارد شده برخورد قانونی داشته باشد. و به هیج وجه منظور شورای شهر یاسوج برخورد با نیروهای با سابقه سال‌ها و دوره‌های گذشته نیست.
وی تاکید کرد: منظور ما فقط نیروهای بوده که در دوره مقدم شهردار یاسوج به بدنه شهرداری تحمیل شده است. ما به دنبال اخراج یک نفر از نیروهای با سابقه دوره‌های گذشته نیستیم، بلکه نیروهایی که در دوره جدید وارد شده‌اند، از سوی دستگاه‌های نظارتی تعیین تکلیف شوند.
دهراب‌پور در ادامه تصریح کرد: شورای اسلامی شهر یاسوج به هیچ وجه مخالف سرمایه‌گذاری در دوپشته دشتروم نیست، بلکه نحوه قراردادها باید شفاف و روشن باشد.
 


کد مطلب: 429118

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/429118/سازمان-بازرسی-نیروهای-فله-ای-دوره-نستهن-مقدم-برخورد-کند-هیچ-وجه-حاضر-اخراج-باسابقه-نیستیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1