تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۵۴
کد مطلب : ۴۲۸۷۱۹
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

تعطیلی دو روزه آموزش مجازی دانش آموزان

۱
۰
تعطیلی دو روزه آموزش مجازی دانش آموزان
کبنا ؛مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با ارسال بخشنامه‌ای به مدیران مدارس استان، روزهای یکشنبه ۳۰ آذرماه و دوشنبه اول دی ماه را روزهای بدون تلفن، تبلت و رایانه و تعطیلی آموزش مجازی اعلام کرده است.
 به گزارش کبنا، طبق این بخشنامه که با امضای هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شده، هدف از معرفی روزهای بدون رایانه، تبلت و تلفن صیانت از سلامت جسمی، روحی و روانی دانش آموزان در برابر آسیب‌های فضای مجازی و تحکیم روابط اعضای خانواده اعلام شده است.
در بخشنامه مدیرکل آموزش و پرورش از مدیران مدارس استان در تمامی مقاطع تحصیلی خواسته شده در این دو روز آموزش‌ها تنها از طریق رسانه ملی پیگیری شود.
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد درباره جزئیات این بخشنامه به خبرنگار ایرنا گفت: به همه مدیران مدارس ابلاغ شده است که در این دو روز تمامی فعالیت‌های آموزشی از طریق فضای مجازی را لغو کرده و فعالیت‌های آموزشی را مبتنی بر آموزش از طریق رسانه ملی پیگیری کنند.
حیدرخواه افزود: در این دو روز فعالیت مدارس طبق روال معمول اعلامی مبتنی بر شرایط کرونایی دایر است و کادر اجرایی در مدارس حضور خواهند داشت و این بخشنامه به معنی تعطیلی مدارس نیست.
وی درباره آزمون‌های برنامه ریزی شده معلمان هم گفت: همانگونه که اعلام شده است در این دو روز هیچگونه فرایند آموزشی از طریق فضای مجازی ارائه نخواهد شد که این شامل امتحانات هم می‌شود.
صدور این بخشنامه بیش از دانش آموزان خوشحالی خانواده‌ها را در پی داشته است زیرا از نیمه شهریورماه تاکنون فرزندان آنها به صورت مستمر درگیر فضای مجازی و گوشی و تبلت و رایانه بوده‌اند که این مساله بر روی سلامت جسمی و روحی دانش اموزان تاثیراتی داشته است که در آینده خود را نشان خواهد داد.
دانشجو معلمان عازم مناطق بدون اینترنت کهگیلویه و بویراحمد می‌شوند
رییس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: دانشجو معلمان به زودی و در قالب گروه‌های جهادی برای تدریس به دانش آموزان این استان عازم مناطق بدون زیرساخت‌های فضای مجازی و اینترنت استان می‌شوند.
 سرهنگ جاماسب بهمنیار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام با مشارکت سازمان بسیج فرهنگیان، سازمان بسیج دانشجویی و اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد انجام می‌شود.
 وی افزود: هدف از چنین اقدامی، جبران کاستی‌های آموزشی در برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد است که دانش آموزان ساکن آنها به فضای مجازی و شبکه ملی شاد دسترسی نداشته و امکان برگزاری حضوری کلاس‌های درس به دلیل شرایط کرونایی نیز فراهم نخواهد بود.
 رییس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این مناطق از سوی اداره‌های آموزش و پرورش ۱۳ شهرستان و منطقه آموزشی استان شناسایی و اسامی آنها به گروه‌های جهادی برای تدریس اعلام می‌شود.
 سرهنگ بهمنیار عنوان کرد: دانشجو معلمان اعزامی به این مناطق کهگیلویه و بویراحمد اقدام به تدریس دانش آموزان هر سه مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم می‌کنند.
 وی ابراز داشت: ساماندهی دانشجو معلمان برای اعزام به این مناطق کهگیلویه و بویراحمد در آینده‌ای نزدیک انجام و پس از هماهنگی‌های لازم با مدیران مدارس مورد نظر اعزام می‌شوند.
 تعداد دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم ۱۶۶ هزار و ۸۹۵ نفر است که ۵۲ درصد آنها پسر، ۴۸ درصد دختر، ۶۶ درصد ساکن شهرها و ۳۴ درصد نیز ساکن روستاها هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
الان شما تعطیل کردین .همه ی لرها جمع میشن دور هم توی باغ هاشون و خونه های روستایی شون .و فاجعه ی زیاد شدن کرونا اتفاق می افتد .ابن ها را تعطیل نکنید
امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

ینکه برای مردم این ادراک ساخته شود که از صندوق رای نمی‌توانند سرنوشت‌شان را عوض کنند....
اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

ضرغامی: «اصلا من اصولگرا نیستم. اشکال بزرگ ما این است که یک پوست خربزه از ابتدا زیر پای ...
پایان وهم آقای پوپولیست

پایان وهم آقای پوپولیست

 پس از 6 هفته تلاش بی وقفه و نافرجام «دونالد ترامپ» برای بی اعتبار کردن پیروزی رقیب دموکراتش،...
1