تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۴
کد مطلب : ۴۲۸۵۲۷
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد:

12 هکتار از اراضی ملی در روستای دیل گچساران رفع تصرف شد

۳
۰
12 هکتار از اراضی ملی در روستای دیل گچساران رفع تصرف شد
کبنا ؛رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در روز گذشته با ورود مستقیم دادستان و اقدامات موثر و میدانی مسوولین شرکت آب منطقه ای استان و نیروی مقتدر انتظامی، قریب بر ۱۲ هکتار از اراضی ملی در منطقه دیل آزاد سازی گردیده است.
 به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی دادگستری، دکتر حسن نگین تاجی در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم  از شروع مرحله چهارم حرکت جهادی رفع تصرف از انفال در استان خبر داد و اظهار داشت:  تصرف انفال، موضوعی که بسیاری از مردم علاوه برآن مسئولان را نگران کرده است.
وی افزود: حرکت جهادی رو به جلویی که از تنگه ی مهریان یاسوج با حضور مقامات ارشد قضایی استان آغاز شد و تاکنون با قاطعیت مقام ارشد قضایی استان ،تداوم یافته است.
شاید آن روزها اقدام دستگاه قضایی در تنگه ی مهریان را یک حرکت نمادین قلمداد  می‌کردند اما اکنون با استمرار آن دور چهارم آن در شهرستان گچساران آغاز شده است.

  پاسخ دادگستری کهگیلویه و بویراحمد به شایعات؛ رفع تصرفات با قدرت آغاز شده است

مقام ارشد قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آغاز مرحله چهارم این حرکت جهادی اظهار کرد: در این مرحله با ورود قاطع دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان گچساران، رفع تصرفات دور چهارم آغاز شده است.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مرحله چهارم رفع تصرفات و قطع دست اندازی ها به انفال و اراضی ملی را  که باید عموم مردم از آنها استفاده کنند، با شدت و قدرت ادامه  خواهیم داد.
نگین تاجی با اشاره به این که شهرستان گچساران  پس از شهرستان دنا پیشتاز در این موضوع است، افزود: در روز گذشته با ورود مستقیم دادستان و اقدامات موثر و میدانی مسوولین شرکت آب منطقه ای استان و نیروی مقتدر انتظامی، قریب ۱۲ هکتار از اراضی ملی در منطقه دیل آزاد سازی گردیده است.
وی در ادامه بیان داشت: مرحله چهارم مرحله ی حساسی است و درهمه ی نقاط استان با حضور دادستان ها و به صورت قاطع و علمی ، برنامه ریزی شده و با محوریت عدالت و قانون، نسبت به رفع تصرفات اقدام خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
Iran, Islamic Republic of
اقای علی. رییس جهاد کشاورزی مردم تشویق به کشت درخت تو این زمینها کرد.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر ای کاش خود با حوصله مسیر گچساران تا باشت را طی و میدیدید که چگونه طمع کاران از کوه و کمر و دشت و اراضی ملی نگذشته اند و همه جا را بگیر و بنام زده اند
یک وجب زمین خالی براای نشستن گیر نمی آید
ای کاش به این مناطق هم نظری میکردید
Iran, Islamic Republic of
خدایی داخل سروک یاسوج تشریفرببرین نیازبه اطاله کلام نیست حدیث مفصل بخوان ازین مجمل....
پایان وهم آقای پوپولیست

پایان وهم آقای پوپولیست

 پس از 6 هفته تلاش بی وقفه و نافرجام «دونالد ترامپ» برای بی اعتبار کردن پیروزی رقیب دموکراتش،...
واشنگتن در بحران ( + تصاویر )

واشنگتن در بحران ( + تصاویر )

همزمان با اردوکشی خیابانی هزاران نفری طرفداران ترامپ که به دنبال رد شکایت وی از وقوع ...
پای اقتصاد روی مین تورم!

پای اقتصاد روی مین تورم!

بودجه 1400 مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان و نمایندگان مجلس است، چراکه این بودجه نمی‌تواند ...
1