تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۲۲
کد مطلب : ۴۲۸۵۰۶
 رئیس امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خبر داد

معرفی سرمربی جدید تیم فوتبال نفت و گچساران

۰
معرفی سرمربی جدید تیم فوتبال نفت و گچساران
کبنا ؛بازیکن سابق پرسپولیس سرمربی نفت و گاز گچساران شد.
 رئیس امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: این باشگاه با جهانبخش جعفری برای سپردن سکانداری تیم نفت و گاز این شهرستان برای حضور در لیگ دسته دوم فوتبال کشور به توافق رسیده است.
شاهرخ داوودی با قدردانی از عملکرد بهمن فرازمند مربی پیشین که در مدت کوتاه بدون چشم داشت مالی هدایت این تیم را بر عهده داشت، افزود: شرایط خاص مالی باشگاه و بیماری این مربی توانمند بومی امکان ادامه همراهی با مجموعه بزرگ ورزش نفت را غیرممکن کرد.
داوودی بیان کرد: حضور جهانبخش جعفری مربی نام آشنای لیگ دسته دوم در باشگاه نفت در ادامه روند بومی پروری و توجه به بازیکنان بومی است و شرایط برای موفقیت تیم براساس برنامه‌های این سرمربی و کادر فنی فراهم است.
رئیس امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: مدرک مربیگری فوتبال A از کنفدراسیون فوتبال آسیا و مربیگری فوتبال در برزیل زیر نظر لوییس فیلیپ اسکولاری سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل از تجربیات مهارتی جهانبخش جعفری است.
وی افزود: نفت و گاز گچساران در گروه الف لیگ دسته دوم فوتبال کشور با تیم های، علم و ادب تبریز، سپیدرور رشت، اسپاد تهران، فولادنوین اهواز، شهرداری بندرعباس، شهرداری همدان، مس نوین کرمان، ملی حفاری اهواز، آوالان کامیاران، ایران‌جوان بوشهر، امید گناوه، ویستا توربین تهران و محتشم تبریز هم گروه شد.
   
بنا بر این گزارش، نفت و گاز گچساران در بازی نخست لیگ دسته دوم فوتبال ایران در این فصل میزبان آوالان کامیاران خواهد بود. این تیم در هفته دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در خانه حریف با سپید رود رشت بازی می‌کند. نفت و گاز گچساران در فصل گذشته لیگ دسته دوم فوتبال کشور ۳۳ امتیاز کسب کرد و در رده هفتم لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار گرفت.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در رقابت‌های لیگ دسته دوم فصل پیش هشت پیروزی، ۹ تساوی کسب کرد و نتیجه ۹ بازی را به حریفان واگذار کرد. این تیم درمسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور ۲۸ گل وارد دروازه حریفان کرد و ۲۹ گل نیز از حریفان دریافت کرد. باشگاه نفت و گاز گچساران با قدمتی ۵۵ ساله یکی از باشگاه‌های فعال و پرطرفدار جنوب کشور است.
نام شما

آدرس ايميل شما

حکم «سحر تبر» اعلام شد

حکم «سحر تبر» اعلام شد

فاطمه خویشوند معروف به «سحر تبر» از صدور حکم محکومیت ده سال حبس خود خبر داد و گفت که ...
خانم رهنما، معذرت خواهي کن! / دلجویی فريبرز عرب‌نيا از قوم لر

خانم رهنما، معذرت خواهي کن! / دلجویی فريبرز عرب‌نيا از قوم لر

با تمام وجود از همه‌ي شيرزنان و غيورمردانِ لر دل‌جويي کرده، از آنان و تمام اقوام و فرهنگ‌هاي ...
معاونان دادگاهی / مولاوردی: كل اين پرونده سياسي است

معاونان دادگاهی / مولاوردی: كل اين پرونده سياسي است

روز گذشته یکی از اعضای سابق هیئت دولت مجرم شناخته شد و معاون رئیس جمهور هم برای ادای ...
فایل های مرتبط
1