تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب : ۴۲۸۴۰۲
با 53 رأی از مجموع 75 رأی؛

علیرضا احمدی رئیس شورای عالی استان‌ها شد / عضو شورای شهر دهدشت در میان اعضای هیئت رئیسه شورای عالی کشور

۵
۲
یک کهگیلویه و بویراحمدی عضو هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها شد
کبنا ؛در انتخاباتی که به منظور تعیین هیئت رئیسه سال چهارم دوره پنجم شورای عالی استان‌ها برگزار شد، علیرضا احمدی نماینده استان قم در شورای عالی استان‌ها به عنوان رئیس شورای عالی استان‌ها انتخاب شد. همچنین فرزاد آذریان نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان‌ها و عضو شورای اسلامی شهر دهدشت برای اولین بار از استان کهگیلویه و بویراحمد در هیئت رئیسه شورای عالی استان ها قرار گرفت.
 به گزارش کبنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، علیرضا احمدی در انتخاباتی که صبح امروز (پنج شنبه) به منظور تعیین هیئت رئیسه سال چهارم دوره پنجم شورای عالی استان‌ها برگزار شد با 53 رأی از 75 رأی دریافت شده به عنوان رئیس شورای عالی استان‌ها برای سال دوم انتخاب شد.
 این در حالی است که دیگر کاندیدای ریاست شورای عالی استانها یعنی مرتضی الویری نماینده استان تهران در شورای عالی استانها تنها 22 رأی کسب کرد.

     https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000428/nf00428402-3.jpg

 رئیس شورای عالی استان‌ها در جمع خبرنگاران: خدمت رسانی به مردم سرلوحه اقدامات هیئت رئیسه سال چهارم دوره پنجم خواهد بود.
احمدی با بیان اینکه سال آخر با سال‌های پیش تفاوتی برای ما ندارد گفت: ما تمام تلاش خود برای خدمت به مردم را تا آخرین روز دوره پنجم به کار می‌گیریم.
احمدی رئیس شورای عالی استان‌ها در حاشیه سی و هفتمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها که با دستور کار انتخابات هیئت رئیسه سال چهارم دوره پنجم برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: تلاش کردیم انتخابات حاضر با رعایت قوانین و بی طرفی برگزار شود.
وی افزود: به حول و قوه الهی بار دیگر به بنده اعتماد شد تا بتوانیم در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارتقای جایگاه شوراها بتوانیم خدمت کنیم.
احمدی ادامه داد: در این انتخابات برای ریاست شورای عالی استانها اینجانب به همراه مهندس الویری نامزد انتخابات شدیم که بنده با ۵۳ رأی از ۷۵ رأی به عنوان رئیس انتخاب شدم.
 رئیس شورای عالی استان‌ها اضافه کرد: همچنین آقای دریانورد نماینده استان هرمزگان و آقای عبدی آذر نماینده استان تهران برای تصدی پست شورای عالی استانها نامزد شدند که در نهایت آقای دریانورد با ۵۲ رأی توانست پیروز انتخابات شود.
 احمدی افزود: همچنین برای تصدی پست سخنگو آقایان یوسف اسدی نماینده استان کردستان و مرادحسین رضایی نماینده استان لرستان نامزد بودند که در نهایت آقای اسدی با کسب 40 رأی انتخاب شد.
 وی در پاسخ به این سؤال که اولویت شورای عالی استانها در آخرین سال دوره پنجم شوراها چه خواهد بود بیان کرد: سال آخر برای ما تفاوتی با سال‌های گذشته ندارد و تلاش می‌کنیم مانند قبل خدمت کنیم. امانتی در دست ماست که باید بتوانیم تا پایان دوره آن را به سلامت حفظ کنیم.
 احمدی در خصوص تصویب لایحه مالیات بر ارزش افزوده در مجلس نیز گفت: این لایحه در مجلس دوره قبل تصویب شد اما شورای نگهبان یک سری از بندهای آن مغایر با قانون اساسی تشخیص داده و برای اصلاح به مجلس ارسال شد. این لایحه دوباره در مجلس تصویب شد و به شورای نگهبان ارسال شد.
رئیس شورای عالی استان‌ها ادامه داد: ما احساس کردیم با تصویب این لایحه به شوراها آسیب می‌رسد و درآمدهای پایدار شهرداری را به خطر می‌اندازد. از این رو با مجمع تشخیص مصلحت نظام مکاتبه انجام دادیم. در یکی از کمیسیون‌های مربوطه یکسری از بندهای آن مغایر با سیاست‌های کلی نظام و اصول قانون اساسی دیده شد.
 وی بیان کرد: از سوی دیگر کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس نیز نامه‌ای به شورای نگهبان با عنوان زیان رسی به شوراها در صورت تصویب این لایحه ارسال کردند و درخواست بازگشت لایحه مالیات بر ارزش افزوده از شورای نگهبان به مجلس را داشتند.
رئیس شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: نکته حائز اهمیتی که وجود دارد این است که پایه و اساس قانون مالیات ارزش افزوده بحث درآمد پایدار شهرداری‌هاست اما اکنون می‌بینیم که سهم شهرداری‌ها تا چه اندازه کاهش یافته است و این روش درستی برای اداره کشور و به ویژه شهرها و روستاها نیست.
 احمدی گفت: ما هر چه جلوتر می‌رویم باید از تمرکز کاسته شود و اختیارات بیشتری به شوراهای شهر و روستاها و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها سپرده شود که همان طرح جامع مدیریت یکپارچه شهری و روستایی است و به زودی در مجلس مطرح می‌شود و در صورت تصویب خدمت‌رسانی شوراهای شهر و روستا و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به مردم بیشتر می‌شود.
 
  سید یعقوب دریانورد به عنوان نایب رئیس شورای عالی استان‌ها انتخاب شد

 در انتخاباتی که به منظور تعیین هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها برگزار شد سید یعقوب دریانورد نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان‌ها با کسب 52 رأی از 75 رأی دریافت شده به عنوان نائب رئیس شورای عالی استان‌ها انتخاب شد.
 در انتخاباتی که صبح امروز (پنج شنبه) به منظور تعیین هیئت رئیسه سال چهارم دوره پنجم شورای عالی استان‌ها برگزار شد سید یعقوب دریانورد نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان‌ها با کسب 52 رأی از 75 رأی دریافت شده به عنوان نائب رئیس شورای عالی استان‌ها انتخاب شد.
 
  یوسف اسدی به عنوان سخنگوی شورای عالی استان‌ها انتخاب شد

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000428/nf00428402-2.jpg
در انتخاباتی که به منظور تعیین هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها برگزار شد یوسف اسدی نماینده استان کردستان در شورای عالی استان‌ها با کسب 40 رأی از 75 رأی دریافت شده به عنوان سخنگوی شورای عالی استان‌ها انتخاب شد.
  در انتخاباتی که صبح امروز (پنج شنبه) به منظور تعیین هیئت رئیسه سال چهارم دوره پنجم شورای عالی استان‌ها برگزار شد یوسف اسدی نماینده استان کردستان در شورای عالی استان‌ها با کسب 40 رأی از 75 رأی دریافت شده به عنوان سخنگوی شورای عالی استان‌ها انتخاب شد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/000428/n00428402-b.jpg
فرزاد آذریان عضو شورای اسلامی شهر دهدشت و نماینده کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان‌ها


عضو شورای شهر دهدشت در میان اعضای هیئت رئیسه شورای عالی کشور
به گزارش کبنا، برای اولین بار در طول تاریخ تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا،  دو کهگیلویه و بویراحمدی در ترکیب هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها قرار گرفتند. فرزاد آذریان امروز پنجشنبه ( 20 آذر ماه ) عضو شورای اسلامی شهر دهدشت و نماینده کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان‌ها با 49 رأی عضو هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها شد.
عضو شورای اسلامی شهر دهدشت با اکثریت آرا به عنوان منشی هیئت رئیسه شورای عالی استان‌های کشور در چهارمین سال این دوره انتخاب شد.

به گزارش کبنا نیوز؛ در انتخابات هیئت رئیسه سال چهارم شورای عالی کشور فرزاد آذریان با ۴۹ رأی به عنوان منشی این شورا اتتخاب شد.
فرزاد آذریان عضو شورای شهر دهدشت است.
همچنین سال گذشته حبیب الله عاملی مقدم نیز در ترکیب هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها قرار گرفت. عاملی مقدم عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان است.

      https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000428/nf00428402-1.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
باور کنید راحت می تونه برا رییس جمهور کهگیلویه بزررررگ انتخاب بشه و دلار و روغن را سامان بده
Iran, Islamic Republic of
از چی میسوزی بزرگ بودن کهگیلویه؟
حقیقت تلخه برات
داروخانه پماد بگیر
ضعیف ترین شهردار برخه
Iran, Islamic Republic of
آقای آذریان در تعیین شهرداری دهدشت نداشتن
اونجا ک هیچ....! شهردار قبلی توسط آقای منطقیان انتساب شد و اعضای شورا
شهردار جدید هم توسط مهندس شهامت
واقعیت برا اعضا تلخه
Iran, Islamic Republic of
استان آباد میشود؟
دهدشت ۱
Iran, Islamic Republic of
با سلام
این برای اولین بار نیست.در گذشته آقای رستم عزیزی از کهگیلویه عضو هیئت رئیسه شورای عالی استان ها و اگر اشتباه نکنم با یک رای کمتر از آقای چمران معاون آقای چمران بودند
پایان وهم آقای پوپولیست

پایان وهم آقای پوپولیست

 پس از 6 هفته تلاش بی وقفه و نافرجام «دونالد ترامپ» برای بی اعتبار کردن پیروزی رقیب دموکراتش،...
واشنگتن در بحران ( + تصاویر )

واشنگتن در بحران ( + تصاویر )

همزمان با اردوکشی خیابانی هزاران نفری طرفداران ترامپ که به دنبال رد شکایت وی از وقوع ...
پای اقتصاد روی مین تورم!

پای اقتصاد روی مین تورم!

بودجه 1400 مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان و نمایندگان مجلس است، چراکه این بودجه نمی‌تواند ...
1