تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : ۴۲۸۲۷۹
نماینده ولی‌فقیه در استان تأکید کرد؛

لزوم برخورد قاطع دادستان‌ها با متخلفان کرونایی / همه پای کار طرح شهید سلیمانی باشند

۰
لزوم برخورد قاطع دادستان‌ها با متخلفان کرونایی
کبنا ؛آیت‌الله سیدنصیر حسینی در خصوص نحوه و چگونگی اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: کرونا زندگی همه را تحت تاثیر قرار داده و اثر منفی در حوزه فرهنگ و علم و دانش داشته است.
به گزارش کبنا، آیت‌الله سیدنصیر حسینی در نشست ویدئو کنفرانس با فرماندهان سپاه شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص نحوه و چگونگی اجرای طرح شهید سلیمانی با قدردانی از فرماندهان نواحی که گزارش کاملی از اجرای این طرح دادند و همه کسانی که در این طرح زحمت می‌کشند از نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح، فرماندهی سپاه استان و بسیج جامعه پزشکی قدردانی کرد و گفت: این طرح ضروری و اثرگذار است با مشکلاتی که داریم کرونا زندگی همه را تحت تاثیر قرار داده و اثر منفی در حوزه فرهنگ و علم و دانش داشته است.
نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: باید همچنان با ویروس مبارزه کنیم تاکنون هم دارویی برای آن چندان که باید کشف نشده تنها راه این است که به همین شکل که ساختار تعریف شده‌ای هم دارد حرکت موثری برای حفاظت و حراست از جان مردم داشته باشیم. 
وی افزود: طرح شهید سلیمانی طرح جامعی است و همه باید همکاری کنند و هر اداره‌ای که وظیفه‌ای دارد و همکاری نمی‌کند باید وادار به انجام وظیفه شود و اگر کاری نمی‌شود مورد بازخواست قرار گیرند زیرا حفاظت از جان مردم جای تعارف ندارد. 
امام جمعه یاسوج با تاکید بر این که نباید دلسرد شد و نواقص طرح را باید تکمیل کرد افزود: نباید در گذر زمان مجریان طرح دلسرد شوند و جا خالی کنند مشکلات اولیه نباید موجب عقب نشینی شود این طرح در هر حالتی باید اجرا شود.

دانشجوی فهیم هرگز پیاده نظام جریان‌های سیاسی انحرافی نمی‌شود

وی تاکید کرد: در بحث تجمعات دستورات لازم قانونی برای برخورد داده شده رئیس دادگستری و نیروی انتظامی و عوامل امنیتی و شورای تامین وارد میدان شده‌اند چرا که تجمعات خیلی از کارها و و زحمات و سرمایه‌ها را بر باد می‌دهد. 
نماینده ولی‌فقیه در استان ادامه داد: جلوگیری از تجمعات و ازدحام جمعیت باید در دستور کار طرح شهید سلیمانی قرار گیرد و یک اولویت است باید شورای تامین و دادستان‌ها برخورد قانونی را بدون تعارف انجام دهند. 
وی افزود: باید با معتمدین محلی نشست داشته باشید و مشکلات را بگویید که علت اصلی مرگ و میر و شیوع گسترده ویروس این تجمعات است هر چند ما شرایط سخت تر از این دیده ایم و با مدیریت درست و بسیج نیروها از بحران‌های مثل جنگ عبور کرده ایم و امروز هم می توان از این شرایط عبور کرد.
حسینی خاطرنشان کرد: این طرح باید با جدیت پی‌گیری شود و همه پای کار باشند و شبکه بهداشت و درمان هر منطقه‌ای اگر همکاری نکند از طریق استان و مسوولان استانی پی‌گیری گردد تا دستور همکاری داده شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان یادآور شد: امروز شرایط بیمارستان‌های ما خوب نیست تنها راه جلوگیری از بیماری پیشگیری است و این طرح می‌تواند بخش زیادی از مشکلات را برطرف کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

با شروع ویروس کرونا مسائل متعددی گریبانگیر زندگی روزمره مردم شده، مشکلات اقتصادی و معیشتی ...
«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

بايا، شبکه فروش کالا و خدمات است، ده‌ها نمونه ديگر آن در کشور درحال فعاليت هستند. اين ...
فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

سال‌هاست کارکرد اصلی مجلس دخالت در برخی انتصابات مدیریتی است که این انتصابات برای نمایندگان ...
1