تاریخ انتشار
جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۴۲۸۱۹۹
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج:

تورم بی‌حساب و کتاب توجیهی ندارد / مرغ ۴۰ هزار تومانی یعنی بی‌تدبیری

۰
تورم بی‌حساب و کتاب توجیهی ندارد / مرغ ۴۰ هزار تومانی یعنی بی‌تدبیری
کبنا ؛نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: چرا مرغ ۱۷ هزار تومانی به ۴۰ هزار تومان هم رسید تورم‌ها بی‌حساب و کتاب است و توجیهی ندارد، معلوم است دست‌های خیانت‌کاری هست که باید این دست‌ها قطع شود.
به گزارش کبنا، آیت‌الله سید نصیر حسینی در پیام جمعه امروز شهر یاسوج به روایتی از امام باقر (ع) اشاره و اظهار کرد: امام پنجم می‌فرمایند پیامبر در حجه‌الوداع خطبه‌ای ایراد فرمودند که در بخشی از آن خطبه آمده است به خدا قسم چیزی که شما را به بهشت نزدیک کند و همه آن چیزی که شما را از جهنم دور می‌کند را دستور داده‌ام و آن انجام واجبات و پرهیز از محرمات است که نگاه و حرف و سخن و فعل حرام را شامل می‌شود.
 نماینده ولی‌فقیه در پیام جمعه امروز 14 آذر 99 شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پیامبر می‌فرماید آن چه که شما را به بهشت نزدیک می‌کند و از جهنم دور به شما ابلاغ کرده‌ام، روح الامین به من ابلاغ کرده که انسان نمی‌میرد تا این که رزق او تمام شود چرا که از همان ابتدا مشخص است رزق و ورزی هر انسان چه میزان است.
 وی ادامه داد: از همین رو انسان باید در طلب روزی حریص و طماع نباشد و برای رسیدن به مال دنیا و پست و مقام در صحنه رقابت به هر کاری دست نزنند و این گونه نباشد که برای ازدیاد روزی به دنبال سرقت و تجاوز و تعدی به مال دیگران باشد.
 امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: البته دزدی کردن کاری به دست تنگی افراد ندارد برخی به آن چه که دارند قانع نیستند و به بیت‌المال تجاوز و تعدی می‌کنند، به دنبال گرفتن رزق و روزی دیگران برای خود هستند که پیامیر می‌فرماید برای رسیدن به هر چیزی در مسیر معصیت خداوند نباید گام برداشت.
 امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود در پیام جمعه امروز شهر یاسوج تصریح کرد: ان چه که ما را از بهشت دور و به جهنم نزدیک می‌کند را خداوند برای ما بیان کرده و در لسان پیامبرو اولیا الله آمده است امروزه غالب مردم حرام و حلال خدا را می‌دانند لذا حجت برای آن‌ها تمام است.
 آیت‌الله حسینی در بخشی دیگر از پیام جمعه این هفته شهر یاسوج به مناسبت‌های هفته اشاره کرد و با تبریک و تسلیت شهادت داشمند بزرگ هسته‌ای شهید فخری‌زاده به رهبری و ایران و جهان اسلام گفت: چه قبل و چه بعد از انقلاب دست استکبار و استثمار به خود این ملت آلوده شده و جنایت‌های هولناک کرده‌اند.
 وی گفت: آن‌ها تلاش دارند کشور ما را از مسیر شکوفایی و قدرتمند شدن باز دارند و هر عاملی که می‌تواند این ملت را رشد دهد از بین ببرند یکی از دستاوردها رشد دانشمندان ماست که در شکوفایی کشور نقش مؤثر دارند.
 آیت‌الله حسینی تاکید کرد: این‌ها وقتی می‌بینند که ایران در مسیر قدرتمند شدن است آن را به عنوان عامل تهدید خود می‌بینند و تلاش دارند تا آن‌ها را از سر راه خود بردارند در طول تاریخ انسان‌های بزرگی از ما گرفتند از امام جمعه در محراب عبادت تا مردم عادی در کوچه و بازار و این سال‌ها رو به ترور دانشمندان آورده‌اند.
 این خطیب جمعه گفت: سالیان متمادی برای دکتر فخری‌زاده نقشه کشیدند و در این عملیات او را به شهادت رساندند و مایه افتخار است که انسانی به دست کفار و پلیدترین انسان‌ها کشته شود.
 وی ادامه داد: این شهید در مقابل صهیونیست جهانی حرکت می‌کرد و علم او در خدمت اسلام و انقلاب و ولایت بود خیلی دانشمندان هم بوده‌اند که در خدمت دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده و هستند که عملکرد شهید فخری‌زاده مقابل چنین دانشمندانی بود.
 نماینده ولی‌فقیه در استان به مناسبت روز یکشنبه ۱۶ آذر روز دانشجو اشاره کرد و گفت: سرمایه عظیم کشور به شمار می‌روند و ظرفیت بالقوه جامعه هستند و امروز به عنوان یک ظرفیت بالفعل در عرصه سیاسی و فرهنگی نقش اساسی دارند انقلاب از حوزه و دانشگاه شروع شد و امروز توسط این دو گروه پشتیبانی می‌شود.

     https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000428/nf00428199-2.jpg

این استاد حوزه‌های علمیه گفت: برخی انقلاب‌ها در جهان انقلاب اندیشمندان و فرهیختگان نیست اما برای پیروزی انقلاب ما خون بسیاری از اندیشمندان و علما و طلاب و دانشجویان ریخته شده که از امتیازات انقلاب ما و خصوصیات منحصر به فرد انقلاب اسلامی ایران است.
 وی گفت: دانشجویان همیشه در صحنه حاضر هستند دست‌هایی همیشه در کار بوده که دانشجو را مقابل انقلاب قرار دهد اما آن‌ها توطئه را شناختند و خنثی کردند.
آیت‌الله حسینی در بخشی دیگر از پیام هفته امروز به گرانی‌ها اشاره کرد و گفت: مسوولان برای گرانی تدبیر کنند با تدبیر می‌توان خیلی از مشکلات را برطرف کرد کشور ظرفیت‌های بالایی دارد اگر ناتوان بودیم در این ۴۰ سال شکست می‌خوردیم که نشان از توانمندی ما دارد اشکالاتی هست بی‌تدبیری و ضعف در سازماندهی است و اگر به درستی تدبیر کنیم و از اسراف پرهیز شود خیلی از مشکلات حل خواهد شد این جور نیست که رزق و روزی ما دست دشمن باشد.
 وی گفت: یحث مرغ این همه سر و صدا به پا کرد کرد تا حدودی کنترل شد نشان داد که دلیل چیست، می‌شود کار و تلاش کرد نباید اجازه داد عده‌ای سودجو از این فضا سوء استفاده کنند باید اقتصاد مقاومتی رهبری را اجرا کرد.
 امام جمعه یاسوج گفت: باید دید اشکال کجاست؟ چرا مرغ ۱۷ هزار تومانی به ۴۰ هزار تومان هم رسید تورم‌ها بی‌حساب و کتاب است و توجیهی ندارد، معلوم است دست‌های خیانت‌کاری هست که باید این دست‌ها قطع شود.
 وی در ادامه در خصوص بیماری کرونا و باید و نبایدها در استان گفت: باید در خصوص رعایت دستورالعمل‌ها قدردانی کنم که برخی شهرستان‌ها از وضعیت قرمز در آمدند که هشدار می‌دهیم قانون باید با جدیت دنبال شود.
حسینی افزود: شرکت در ازدحام و تجمع خطا و خلاف قانون است شرکت در تشییع جناره‌ها نه ثواب دارد نه برای میت ارزشی دارد وقتی خلاف است چرا باید شرکت کنند، تا کی فریاد و هشدار؛ چرا غافل هستیم و شرایط را نمی‌فهمیم چرا بیمارهای بیمارستان را که روز به روز جان می‌دهند نمی‌بینیم.
 وی گفت: برپایی عروسی با ازدحام خطاست و این زندگی برکتی ندارد چرخیدن بی‌مورد در خیابان‌ها خطاست.
 امام جمعه یاسوج در بخش پایانی پیام هفته امروز 14 آذر 99 گفت: قدرادنی از همه مسوولان حاضر در ستاد کرونا و گروه‌های جهادی دارم که قشرهای آسیب‌پذیر را کمک کردند.
 وی یادآور شد: کار ستاد استانی کرونا در کهگیلویه و بویراحمد هم ارزشمند بوده که با ارزیابی ستاد ملی، استان ما رتبه سوم را دارد اما همچنان خواهان رعایت مردم هستیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

با شروع ویروس کرونا مسائل متعددی گریبانگیر زندگی روزمره مردم شده، مشکلات اقتصادی و معیشتی ...
«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

بايا، شبکه فروش کالا و خدمات است، ده‌ها نمونه ديگر آن در کشور درحال فعاليت هستند. اين ...
فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

سال‌هاست کارکرد اصلی مجلس دخالت در برخی انتصابات مدیریتی است که این انتصابات برای نمایندگان ...
فایل های مرتبط
1