تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۴۲۸۱۳۹
حجت الاسلام والمسلمین حکمتی نیک:

راه علمی شهید فخری زاده با تلاش شاگران او و جدیت نیروهای انقلابی ادامه دارد

۰
راه علمی شهید فخری زاده با تلاش شاگران او و جدیت نیروهای انقلابی ادامه دارد
کبنا ؛مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه علمی دانشمند شهید محسن فخری زاده با تلاش شاگردان وی و جدیت همه نیروهای انقلابی به صورت مضاعف ادامه دارد.
به گزارش کبنا نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین  سیروس حکمتی نیک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای ایران اسلامی افزود:نظام سلطه به رهبری آمریکا و رژیم غاصب، جعلی، تصنعی و ساختگی صهیونیستی بار دیگر در راستای طراحی توطئه و ممانعت از رشد و بالندگی نظام اسلامی و همچنین ایجاد رعب و وحشت در دل دوستان انقلاب اسلامی در اقدامی بزدلانه و از روی درماندگی یکی از چهره های شاخص علمی کشور را که پایه گذار رشد صنعت هسته ای و نظامی بود را ترور و به شهادت رساند.
وی بیان کرد: به طور یقین چنین  اقداماتی نه تنها خدشه ای در عزم و اراده دیگر دانشمندان هسته ای کشور و ملت غیور ایران اسلامی وارد نخواهد کرد بلکه موجب همدلی بیشتر شاگردان آن شهید والا مقام  و دلسوزان نظام اسلامی می شود.
امام جمعه موقت یاسوج ابراز داشت: راه علمی دانشمند شهید محسن فخری زاده با تلاش شاگردان وی و جدیت همه نیروهای انقلابی به صورت مضاعف ادامه دارد و نخواهند گذاشت دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب  به اهداف شوم و پلیدشان دست یابند.
حجت الاسلام والمسلمین حکمتی نیک افزود: همانطوری که فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز عنوان کردند مجموعه نیروهای انقلابی با قاطعیت هر چه تمام تر انتقام این اقدام بزدلانه را از عاملان و جنایتکاران خواهند گرفت .
وی گفت: موضوع شناسایی و مجازات عاملان و مسببان ترور شهید فخری زاده یک مطالبه عمومی است و انتظار می رود نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور  این خواسته ملت ایران را سرلوحه کار خود قرار دهند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بدون شک شتاب علمی کشور ، معرفی بهتر گفتمان انقلاب اسلامی در انظار جهانیان, شکل گیری زودتر جبهه بزرگ مقاومت، شکست مفتضحانه آمریکا ها در منطقه و اضمحلال رژیم جعلی اسرائیل از آثار برکات شهادت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و امثال دانشمند شهید فخری زاده خواهد بود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

با شروع ویروس کرونا مسائل متعددی گریبانگیر زندگی روزمره مردم شده، مشکلات اقتصادی و معیشتی ...
«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

بايا، شبکه فروش کالا و خدمات است، ده‌ها نمونه ديگر آن در کشور درحال فعاليت هستند. اين ...
فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

سال‌هاست کارکرد اصلی مجلس دخالت در برخی انتصابات مدیریتی است که این انتصابات برای نمایندگان ...
1