تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۸
کد مطلب : ۴۲۸۰۸۵
مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد رتبه سوم اعطای تسهیلات به نیازمندان را کسب کرد

۰
کهگیلویه و بویراحمد رتبه سوم اعطای تسهیلات به نیازمندان را کسب کرد
کبنا ؛مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان رتبه سوم کشور در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان در قالب طرح "همیاران مهر" را کسب کرد.
به گزارش کبنا نیوز؛ الماس مجیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در این طرح بانک متعهد می‌شود مبالغی را که خیرین در قالب عقد صلح و به صورت بلاعوض در بانک واریز می‌کنند، با پرداخت تسهیلات به اقشار نیازمند جامعه در زمینه اشتغال، تأمین معیشت جوانان، بانوان سرپرست خانوار، درمان، تحصیل و بازسازی و توسعه روستاهای محروم تخصیص دهد.
وی ادامه داد: منابع استان در این طرح ۲۱ هزار و ۴۸۰ میلیون ریال بود که با پرداخت ۳۰۳ فقره تسهیلات، کهگیلویه و بویراحمد رتبه سوم کشور را در تعداد پرداخت تسهیلات کسب کرد.
مجیدی یادآوری کرد: استان  نسبت به پرداخت نیز رتبه دوم کشور را کسب کرده است یعنی، ۵۰ درصد مبالغ اهدایی از سوی خیرین در قالب تسهیلات کم بهره به متقاضیان پرداخت شده است.
به گفته وی طرح همیاران مهر از اقدامات خیرخواهانه است و افراد می‌توانند با اهدای برگه همیاران مهر در مراسم ترحیم و بزرگداشت درگذشتگان تحت عنوان باقیات و صالحات متوفی، به جای هزینه‌های غیرقابل بازگشت، در این کار خیر و انسان دوستانه مشارکت کنند.
مجیدی تاکید کرد: مشارکت در این طرح می‌تواند کمک‌های موقت و کوتاه مدت خیرین را به کمک‌های دائمی و در گردش تبدیل کند.
وی گفت: به انتخاب خیرین منابع جمع اوری شده در اشتغال جوانان، بهداشت و درمان، اشتغال زنان سرپرست خانوار، اشتغال زندانیان جرایم غیر عمد و حتی احیای زیرساخت‌های سنتی مانند قنات‌ها، مراکز فرهنگی، تاریخی، هنری و غیره به کار گرفته می‌شود.
مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از انجایی که مبالغ اهدایی خیرین در قالب تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان تعلق می‌گیرد همزمان با بازپرداخت اقساط، این مبالغ در اختیار شخص دیگری قرار می‌گیرد و با تکرار این چرخه به صورت نامحدود افراد بیشتری از این تسهیلات بهره مند می‌شوند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

با شروع ویروس کرونا مسائل متعددی گریبانگیر زندگی روزمره مردم شده، مشکلات اقتصادی و معیشتی ...
«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

بايا، شبکه فروش کالا و خدمات است، ده‌ها نمونه ديگر آن در کشور درحال فعاليت هستند. اين ...
فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

سال‌هاست کارکرد اصلی مجلس دخالت در برخی انتصابات مدیریتی است که این انتصابات برای نمایندگان ...
1