تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۴۲۷۸۴۵
در جمع مسوولان متولی کمک‌های مومنانه در استان؛

سفر رئیس‌مجلس به کهگیلویه و بویراحمد و راهکار نماینده ولی‌فقیه؛ دنبال طرح‌های بزرگ باشیم

۳
۱
سفر رئیس‌مجلس به کهگیلویه و بویراحمد و راهکار نماینده ولی‌فقیه؛ دنبال طرح‌های بزرگ باشیم
کبنا ؛آیت‌الله سید نصیر حسینی در جمع برخی مسوولان متولی تهیه و توزیع کمک‌های مومنانه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به درایت حکیمانه مقام معظم رهبری در روزهای سخت کرونایی اظهار کرد: معظم‌له برای همه مشکلات نسخه شفابخش دارند و در این برهه که ویروس مرگبار کرونا بسیاری از کسب و کارها را با رکود مواجه کرده کمک‌های مومنانه تدبیر شده از سوی رهبر معظم انقلاب راهکاری بسیار مناسب و راهگشا جهت کمک و دستگیری از محرمان و مستضعفان جامعه است.
به گزارش کبنا، نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه لازم است تا جای ممکن از رکود در فضای کسب و کار جلوگیری شود و مسوولان تدبیری بیندیشند که در بحبوحه هجوم این ویروس مرگبار کمترین آسیب به تولید و اشتغال وارد شود افزود: متاسفانه یکی از مشکلات استان ما در راستای کمک به قشر محروم و مستضعف این است که شبکه ساماندهی شده و منظم و به عبارتی لیست کاملی از افراد محروم و مستضعف و آسیب‌دیده که زیر پوشش نهادهای حمایتی قرار ندارد در استان وجود نداشته و همین موجب سختی کار در توزیع بهینه و به موقع کمک‌ها می‌شوند.
آیت‌الله حسینی در بخش دیگری از اظهارات خود با درخواست از دستگاه‌ها و نهادهایی همچون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و همچنین سپاه فتح جهت کمک به ساماندهی کردن  و تهیه لیست کامل و جامع از این خانوارها خاطرنشان کرد: کمک‌های مومنانه باید هدفمند و در چارچوب برنامه باشد تا بسته‌های حمایتی و کمک‌های مومنانه شامل حال آن دسته افرادی شود که زیر پوشش هیچ نهاد و دستگاهی نبوده و شغلی ندارند.
نماینده ولی‌فقیه در استان در ادامه اظهارات خود با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس مجلس شورای اسلامی به استان و لزوم هم اندیشی همه مسوولان و نمایندگان جهت استفاده هر چه بهتر و بیشتر از  این سفر خاطرنشان کرد: نباید درخواست‌های کوچک، فردی، منطقه‌ای و محلی موجب شود تا نتوانیم از رهگذر این سفر برای توسعه استان گامی برداریم.
وی با بیان اینکه برای توسعه استان باید طرح‌های بزرگ، مهم و اولویت‌دار در دستور کار قرار دهیم افزود: در سفر دکتر قالیباف به استان باید سه تا 4 طرح و پروژه بزرگ و ویژه در مناطق مختلف پیشنهاد داده شود و این گونه از منافع سفر به خوبی منتفع شویم.
نماینده ولی‌فقیه در استان سپس از رکود برخی پروژه‌ها و کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی در استان گلایه کرد و گفت: باید هر چه زودتر تکلیف چنین واحدهایی مشخص شود و ما نیز به جد پی‌گیر چنین مشکلی هستیم.
وی در ادامه با ابراز ناخرسندی از اینکه در اجرای برخی پروژه‌ها سهم استان پرداخت نمی‌شود اظهار کرد: نهادها و سازمان‌های مرکزی همچون ستاد اجرایی و بنیاد مستضعفان گاها سهم خود را برای اجرای پروژه‌ها اختصاص داده‌اند اما سهم استان اختصاص داده نشده که همین موجب رکود در پروژه‌ها و برگشت خوردن اعتبارات کشوری می‌شود که استان را از قافله توسعه باز می‌دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
United Kingdom
آخه قالیباف چه میدونه املاک نجومی را خورد هیچ هم توش در نیومد
سید علی
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود خدا برحضرت آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان وامام جمعه مرکز استان(یاسوج) ودرود خدا بر نیت انسان های پاک وبا بصریت که در تمامی سنگرهای نظام به فکر خدمت به مردم و توسعه استان بوده وهستند
سید
Iran, Islamic Republic of
به نظرم بهترین کار حذف پست ریس جمهوری است و همه کارها را واگذار کنن تا این مشکلات که همه میگن تقصیر دولت است رفع بشه
امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

ینکه برای مردم این ادراک ساخته شود که از صندوق رای نمی‌توانند سرنوشت‌شان را عوض کنند....
اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

ضرغامی: «اصلا من اصولگرا نیستم. اشکال بزرگ ما این است که یک پوست خربزه از ابتدا زیر پای ...
پایان وهم آقای پوپولیست

پایان وهم آقای پوپولیست

 پس از 6 هفته تلاش بی وقفه و نافرجام «دونالد ترامپ» برای بی اعتبار کردن پیروزی رقیب دموکراتش،...
1