تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : ۴۲۷۷۱۱
دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی با فرمانده سپاه فتح استان؛

خرم دل: راه ورود مدیران دلسوز به عرصه خدمت رسانی به مردم باز شود

۰
خرم دل: راه ورود مدیران دلسوز به عرصه خدمت رسانی به مردم باز شود
کبنا ؛به مناسبت هفته بسیج دکتر بهور مدیر درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح استان دیدار و گفتگو کرد. 
بهور در این دیدار  ضمن گرامیداشت هفته بسیج از تلاشها و خدمات ارزنده سپاه فتح استان در زمینه های عمرانی و بهداشتی تشکر و قدر دانی نمود و اظهار داشت: بواقع هر وقت مشکلی در کشور بوجود آمده ،  غیور مردان سپاهی و بسیجی اولین نهادی بودند  که جهت  حل آن مشکل ورود کرده و با تمام توان و ظرفیت در راستای بر طرف کردن آن چالش قدم برداشتند .  
مدیر درمان تامین اجتماعی استان گفت: دشمنان نظام و انقلاب سعی دارند با فشار حداکثری خدمات بسیاری که نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول 40سال برای مردم به انجام رسانده را کم اهمیت جلوه دهند و توان و روحیه مردم را دچار تزلزل کرده  و مردم را از انقلاب دلسرد نمایند، ولی سپاهیان و بسیجیان سرافراز با امنیت و آسایشی که در کشور برقرار کرده اند اجازه هیچ تحرکی را به دشمنان  نداده و با دلاوری و شجاعت جلوی تمامی توطئه های آنان را گرفته اند واز این بابت ما قدردان زحماتشان هستیم.  
بهور به موضوعات اشتغال، اقتصاد و درمان اشاره کرده و اظهار داشت: راهکار برون رفت از مشکلات فراروی کشور در مقطع کنونی ورود مدیران جهادی، انقلابی و دلسوز برای  پیگیری، برنامه ریزی ،سامان دهی و پایان دادن به مشکلات ذکر شده است.
وی گفت: انشاالله بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری ابلاغ فرمودند به نتایج خوب و درخشانی خواهیم رسید.
بهور افزود: هم در دنیای مجازی و هم در دنیای حقیقی باید مواظب جنگ نرم دشمنان و منافقین داخلی باشیم، مسئولان و مدیران باید تمام توان خود را معطوف دارند که  خدمتگزاران شایسته ای برای مردم باشند. 
سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بیوراحمد نیز با تبریک هفته بسیج به دلاور مردان بسیجی، از بهور مدیر درمان تامین اجتماعی استان بخاطر ارائه خدمات مطلوب درمانی به مردم استان بویژه در زمان بیماری کرونا تشکر و قدردانی کرده و اظهار داشت: سختی ها و فشارهای ناشی از کرونا بسیار ناگوار است ما روزانه شاهد این هستیم که چند صد نفر بدلیل کرونا جانشان را از دست می دهند و از این بابت بسیار متاثر و متاسف هستیم ولی بحمداله در بحث امنیت علی رغم همه فشارها و توطئه های دشمنان خارجی چه در مرزها و چه در درون کشور امنیت خوبی برقرار است.
خرم دل گفت: متاسفانه در بحث معیشت و اشتغال با توجه به بیماری کرونا دچار مشکل هستیم و امروزه کرونا همه چیز را تحت الشعاع قرار داده، متاسفانه راهکار مناسبی برای کمک و حمایت از مردم اندیشیده نشده  و از این بابت خانواده های زیادی متحمل آسیب شده اند. 
فرمانده سپاه فتح استان گفت: همانطور که بیان شد باید راه ورود مدیران دلسوز به عرصه خدمت رسانی به مردم باز شود و با اصلاح زیر ساخت ها مشکلات را از پیش رو برداریم، مردم ما توان این چنین کاری را دارند و در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند با وفاق و همدلی می توان بر هر مشکلی غلبه کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

شکست استقلال برابر فولاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر حواشی زیادی به‌ همراه داشته است....
دعوای بی‌وقت

دعوای بی‌وقت

استعفای ملک‌زاده از وزارت بهداشت آن‌هم با نامه‌ای سرگشاده و چکشی هرچند در این شرایط کرونایی ...
‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

انتخابات ۱۴۰۰ از چنان اهمیتی برخوردار است که امکان به‌تعویق‌انداختن آن بسیار کم خواهد ...
1