کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برگزاری جلسه اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد بدون حضور مدیران ارشد؛

«جبار کیانی‌» شاکی شد و جلسه اقتصاد مقاومتی را ترک کرد

28 آبان 1399 ساعت 23:43

جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید حشمت الله صمیمی دوست معاون امور اقتصادی استانداری در حالی برگزار شد که جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در اعتراض به بی‌توجهی و عدم حضور مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد به جلسه اقتصاد مقاومتی، سالن جلسات را ترک کرد.


جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید حشمت الله صمیمی دوست معاون امور اقتصادی استانداری در حالی برگزار شد که جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در اعتراض به بی‌توجهی و عدم حضور مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد به جلسه اقتصاد مقاومتی، سالن جلسات را ترک کرد.
به گزارش کبنا، صبح روز ( چهارشنبه 28 آبان ماه 99 ) جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد به دعوت سید حشمت الله صمیمی دوست معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در سالن شماره یک استانداری برگزار شد. جبار کیانی‌پور رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در این جلسه با بیان اینکه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی یکی از جلسات مهم در حوزه اقتصادی به شمار می‌رود و مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است، اظهار داشت: این جلسه باید با حضور مدیران ارشد و تصمیم گیرنده دستگاه‌های اجرایی برگزار شود، نه با کارشناسانی که در حقیقت تصمیم گیرنده نهایی نیستند.
صمیمی‌دوست معاون امور اقتصادی نیز خطاب به جبار کیانی‌پور گفت: اگر جلسه را قبول ندارید، می‌توانید، جلسه را ترک کنید که جبار کیانی‌پور رئیس اتاق بازرگانی یاسوج به دلیل بی‌توجهی و عدم حضور مدیران ارشد دستگاه‌های دولتی و حضور کارشناسان ادارات، جلسه را به نشانه اعتراض ترک کرد.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید حشمت الله صمیمی دوست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در این جلسه اظهار داشت: به دلیل اهمیت و تأثیر گذاری طرح‌ها و پروژه‌های جهش تولید و اقتصاد مقاومتی باید پیشتاز می‌باشند.
صمیمی دوست با بیان اینکه در این جلسه آخرین وضعیت ۱۸ پروژه اقتصاد مقاومتی استان مورد بررسی قرار گرفت، گفت: از مجموع ۱۸ پروژه اقتصاد مقاومتی بررسی شده پنج طرح مهم آن مربوط به بخش کشاورزی شامل پمپاژ آب، سدها، شبکه آبرسانی و توسعه و پرورش ماهی سردآبی است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه بویراحمد اظهار داشت: سه مورد دیگر شامل تکمیل جاده ملی پاتاوه – دهدشت، سد تنگ سرخ بویراحمد و پتروشیمی گچساران به عنوان طرح‌های اولویت دار هستند.
صمیمی دوست با بیان اینکه برخی از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی به لحاظ اعتباری تخصیص ۱۰۰ درصدی گرفته‌اند گفت: در این رابطه کمبود منابع نداریم.
وی تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و میزان اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم و مشکلات تأمین منابع اعتباری این پروژه‌ها در حوزه کشاورزی و صنعت مورد بررسی قرار گرفت.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد همچنین تصریح کرد: ۳۳ طرح جهش تولید در استان داریم که ۱۲ مورد مربوط به جهاد کشاورزی، ۹ طرح گردشگری، سه پروژه شهرک‌های صنعتی، یک پروژه آب منطقه‌ای و هشت مورد مربوط به سایر بخش‌هاست.
صمیمی دوست، میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها و پروژه‌ها را بالای ۸۵ درصد بیان کرد و گفت تا پایان سال باید همه آنها به بهره برداری برسند.
معاون اقتصادی استانداری با بیان اینکه با تکمیل پروژه‌ها و طرح‌های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید رونق تولید و اشتغال در استان شتاب می‌گیرد تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی، بانک‌های عامل و مجریان طرح با تمام توان پای کار باشند.
صمیمی دوست از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان خواست تا نسبت به زنجیره تولید و اشتغال توجه جدی داشته و بخش عمده اعتبارات و منابع بانکی را به سمت این بخش اختصاص دهند.


کد مطلب: 427677

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/427677/جبار-کیانی-شاکی-جلسه-اقتصاد-مقاومتی-ترک

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1