تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۲
کد مطلب : ۴۲۷۵۹۳
فرشاد نگین تاجی عضو شورای اسلامی شهر یاسوج می‌گوید:

قفل امن

۱۸
۰
قفل امن
کبنا ؛جلسه علنی شورای اسلامی شهر یاسوج به ریاست محمد رحیم دهراب پور در محل این شورا برگزار شد.
به گزارش کبنا، عصر روز یکشنبه (25 آبان ماه 99) جلسه علنی شورای اسلامی شهر یاسوج به ریاست محمد رحیم دهراب پور برگزار شد که به دلیل عدم حضور سه تن از اعضای شورای اسلامی [هدایت اکبری، کیوان آشنا و فرشید احمدی کیش] این جلسه از رسمیت افتاد. این چندمین جلسه شورای اسلامی شهر یاسوج است که به دلیل غیبت کردن این سه عضو شورا از رسمیت می‌افتد و کارهای مردم بر روی زمین معطل می‌ماند.
فرشاد نگین تاجی عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در این نشست، آهی کشید و اظهار داشت: دیگر کار از حرف زدن گذشته و عمق فاجعه در حوزه خدمات رسانی شهرداری یاسوج است که نابسامانی بیداد می‌کند.
وی با بیان اینکه در این سال‌ها ناتوانی‌ها را فریاد زدیم، افزود: به خاطر حمایت سه نفر از اعضای شورای اسلامی شهر [هدایت اکبری، کیوان آشنا و فرشید احمدی کیش] از شهردار یاسوج، برای شهردار حاشیه امن ایجاد کرده‌اند و شهرداری با خیال راحت، خدمات ارائه نمی‌دهد.
نگین تاجی گفت: روزهای اخیر شاهد دو روز بارندگی در شهر یاسوج بودیم که شهر قفل شد. یاسوج یک شهر کوهپایه‌ای است. احتمال بارش باران‌های سیل آسا در آن وجود دارد. گزارش هواشناسی در روزها و ماه‌های آینده حاکی از بارشهای شدید در این شهر است. باید برای مقابله با سیل و بارندگی‌های شدید چاره اندیشی دقیق داشت.
وی با بیان اینکه شهردار یاسوج توان مقابله با سیل و بحران‌های اینچنینی را ندارد، اظهار داشت: شهروندان این آمادگی را داشته باشند که شهرداری توان مقابله با آبگرفتگی ها و سیل احتمالی ندارد ومراقب خود اموالشان باشند. این در حالی است که تذکرات لازم به شهردار داده شده است، اما شهرداری و نهادهای نظارتی کاملاً به این موضوع بی توجه هستند و شهرداری و شهر را رها کرده‌اند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427593-2.jpg
فرشاد نگین تاجی عضو شورای اسلامی شهر یاسوج معتقد است که سه نفر از اعضای شورای اسلامی شهر برای شهردار حاشیه امن درست کرده‌اند و خدمات ارائه نمی‌دهد و در یک بارندگی 40 میلیمتری شهر قفل می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان اینکه شهردار یاسوج از سوی برخی از نهادهای نظارتی مورد حمایت است و برای او حاشیه امن ایجاده کرده‌اند، افزود: هر چه ما هم می‌گوئیم، فایده ندارد.
نگین تاجی گفت: برخی در پوشش کرونا خودشان را قائم کرده‌اند. سه نفر از اعضای شورای شهر یا به صورت جسته گریخته در جلسات شرکت می‌کنند و یا هم اصلاً شرکت نمی‌کنند و جلسات شورای اسلامی شهر یاسوج را از رسمیت می‌اندازند و خواسته‌های مردم روی زمین مانده است.
وی گفت: به دلیل این غیبت‌های غیرموجه خواسته‌های مردم روی زمین می‌ماند. شورای اسلامی شهر به زودی غیبت‌های اعضای شورای اسلامی شهر را برای تصمیم گیری و قضاوت مردم در اختیار رسانه‌های عمومی و فرمانداری شهرستان بویراحمد قرار می‌دهد. اگر این سه نفر [فرشید احمدی کیش، کیوان آشنا و هدایت اکبری] دلشان به حال مردم می‌سوزد. از غیبت‌های غیر موجه اجتناب کنند و در جلسات حضور داشته باشند، تا بتوانیم مشکلات مردم را با همفکری و همراهی مرتفع کنیم.
 نگین تاجی گفت: شهرداری یاسوج توانایی جمع آوری سگ‌های ولگرد را ندارد که فضای سبز این شهر جولان این سگ‌ها شده است، چه برسد که بخواهد، کاری برای عموم مردم و منافع شهر انجام بدهد.
وی در خصوص طرح تفصیلی شهر یاسوج نیز گفت: متاسفانه علی رغم تلاش‌هایی که سازمان مسکن و شهرسازی در حوزه تصویب طرح جامع شهری داشته هنوز اقدامات جدی در این زمینه انجام نشده و در حوزه معاونت عمرانی شهرداری یاسوج همکاری‌های لازم در راستای اعمال آرای کمیسیون ماده ۵ در طرح تفضیلی و در طرح جامع صورت نگرفته است.
این عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: 40 میلیمتر باران زد، شهر قفل شد. کارگر شهرداری یاسوج که شجاعانه و با این فشار اقتصادی و در شرایط کرونایی برای سلامت شهروندان تلاش می‌کنند، 4 ماه حقوق نگرفته‌اند. آن موقع شهرداری یاسوج برای فرار از پاسخگویی، فروش املاک را دست آویز سهل انگاری خود قرار داده است. چرا شهرداری یاسوج با این همه منابع درآمدی باید املاک شهرداری یاسوج را به فروش رساند. کارگر شهرداری یاسوج لباس ندارد. کفش ندارد که خدمات ارائه دهد. چرا دستگاه‌های نظارتی به این مسائل ورود نمی‌کند و کمیته حقیقت یاب تشکیل نمی‌دهد و افراد سهل انگار و کم کار را به قانون نمی‌سپارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهرت
Iran, Islamic Republic of
هروقتی آقای نگین تاجی &&یاد گرفتی بعد جقوق کارگران پرداخت می شود
شهروندیاسوجی
Iran, Islamic Republic of
احسنت خدا قوت دکتر نگین تاجی
مطلع
Iran, Islamic Republic of
عجب برادر غیبت های تو که ظرف دوسال اول بالاتر از ۵۲ جلسه بود حالا که در خدمت مردم نیستی لااقل با مردم صادق باش
سعیدی
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای حاشیه بابا بزار شهرداری کارشو بکن اون موقع که هرروز مالزی بودی باید میگفتی چرا غیبتی الآن شهرداری داره خدمات ارائه میدهد
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کنه کسایی که دنبال باج گرفتن و دنبال باج گرفتن هستن
Iran, Islamic Republic of
احسن بر ه&که دنبال یه چیزایی هستی در شورا درود بر تو که هر روز یه سازی میزنی
من و شما
Iran, Islamic Republic of
این کار &رو هیچوقت فراموش نمیکنیم که بخاطر منفعت چه حمایتی از ضعیفترین شهردار تاریخ بویراحمد کرد
کر بختیار
United States
سی همیشه تاریخ مصرفت تموم شد
یک ماه دیگه خونه بخونه دنبال رای میگردی ولی بااین عملکردت کسی دیگه روش نمیشه بهت رای بده
United States
دیشموک که افتضاح است
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
ملا فرشاد..
زور نزن/ سوز رو از غوره ی ترش میکشند!
مادوان
Iran, Islamic Republic of
نگین تاجی برای شهر چکار کرده؟؟ به مردم گزارش بدهد!
محله بختیاری ها
Iran, Islamic Republic of
سلام بر مقدم/ واقعا تحول ایجاد کردند..
فرشاد نگین تاجی فقط حرف بلده
Iran, Islamic Republic of
چع تحولی
لوداب
Iran, Islamic Republic of
حیف اون ۱۶هزار رای به فرشاد نگین تاجی...
خدایی تو شورا چکار میکنی؟؟؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
خوبی مسأله اینه زمان زیادی نمونده زود از دست لجبازی سفلی و علیای شما راحت میشیم بی شک سیاست بازترین و طیفگرا ترین شورای بویراحمد همین بود چرا که دوستانو همیشه یک دست بودند این بار مخالف اومد بینشون شروع کردن به لجبازی و بهم زدن بازی
نادر
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم کسانیکه نمی دانند شهرهایی که در منناطق کوهستانی و کوهپایه ای علی الخصوص شیب طبیعی اراضی شهر یاسوج که کمترین نگرانی را بری سیل دارد با شهر های واقع در دشت و اراضی کم شیب اشتباه می گیرند.
وای بر ما و امثال ما با رای دادنمان به اینها.
خواهشا این خبر را بردارید بقیه استا نها نبینند آبروریزی است.
بویری
Iran, Islamic Republic of
آقایان نگین تاجی و دهرابپور
ملک ها را میخوای خودتون بخرید با قیمت کف شهردار مخالف هستش و همکاری نمیکنه.مشکل شهردار پاکدست همینه. دست شما رو شده
محمدی از یاسوج
Iran, Islamic Republic of
خدایش شهردارفعلی بهترازقبلی ها کار انجام دراین شرایط کرونایی که شهرداری درامدش کم شده اصلا مردم ساخت وساز وپروانه گرفتن را از ترس کرونا رها کرده اند یقینا اقای شهردار انسان موفقی بوده که دراین شرایط دوام اورده است لطفا اعضا شورا همراهی کنند سیاه نمایی نکنید تا کار به خوبی انجام گطرد
امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

ینکه برای مردم این ادراک ساخته شود که از صندوق رای نمی‌توانند سرنوشت‌شان را عوض کنند....
اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

ضرغامی: «اصلا من اصولگرا نیستم. اشکال بزرگ ما این است که یک پوست خربزه از ابتدا زیر پای ...
پایان وهم آقای پوپولیست

پایان وهم آقای پوپولیست

 پس از 6 هفته تلاش بی وقفه و نافرجام «دونالد ترامپ» برای بی اعتبار کردن پیروزی رقیب دموکراتش،...
فایل های مرتبط
1