تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۷
کد مطلب : ۴۲۷۵۳۴
مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد:

یکشنبه کهگیلویه و بویراحمد بارانی می‌شود + جزئیات

۳
یکشنبه کهگیلویه و بویراحمد بارانی می‌شود + جزئیات
کبنا ؛مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد از ورود سامانه بارشی به جو استان طی یکشنبه خبر داد.
به گزارش کبنا، رضا کاکاوند در خصوص وضعیت جوی استان طی روزهای آینده گفت: با بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی امروز و فردا جو استان نسبتا پایدار خواهد بود.
مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از اواخر وقت روز یکشنبه و طی روز دوشنبه با گذر امواج ناپایدار از جو استان، در برخی نقاط بارش باران گاهی همراه با رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست.
 
بازگشایی راه‌های روستایی کهگیلویه و بویراحمد
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد از بازگشایی ۲۰ راه روستایی تا پایان وقت امروز خبر داد.
محمدحسین نصیری‌راد با اشاره به اینکه به جزء محور سی‌سخت_ پادنا سایر محورهای استان باز هستند گفت: این مسیر به دلیل برف و باران و کولاک مسدود شده است.
 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۲۰ جاده روستایی که اغلب در حوزه شهرستان مارگون است به دلیل بارش‌ روزهای گذشته مسدود شده که تا آخر وقت امروز بازگشایی می‌شوند.
یاسوج- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اواخر روز یکشنبه و روز دوشنبه با عبور امواج ناپایدار از جو استان، در برخی مناطق بارش باران، گاهی همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.
 ولی بهره مند روز شنبه در این باره در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی امروز و فردا جو استان نسبتاً پایدار خواهد بود.
 وی افزود: برای روز دوشنبه نیمه ابری تا ابری، بارش باران، رگبار و رعد و برق، همراه با افزایش سرعت باد خواهد بود.
 بهره مند تصریح کرد: در شبانه روز گذشته امامزاده جعفر با دمای ۲۳.۴ گرم‌ترین و سی سخت با دمای ۳.۴ سانتی گراد سردترین نقاط استان بوده‌اند. این استان یک درصد مساحت کشور را در اختیار دارد.

  https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427534-2.jpg
 
بارندگی در برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد از ۱۰۰ میلیمترفراتر رفت
 آخرین تغییرات بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد در اثر فعالیت سامانه اخیر نشان می‌دهد که میزان بارندگی در برخی مناطق این استان از یک صد میلی متر فراتر رفته است.
 سازمان هواشناسی استان اعلام کرده که بیشترین میزان بارش تا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه جمعه در منطقه منصور خانی کاکان ۱۱۹ میلیمتر گزارش شده است.
 آخرین تغییرات بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد دراثر فعالیت سامانه اخیر در مناطق تنگ سرخ ۱۰۴، ستنگان ۱۰۱.۵، سراسیاب یوسفی ۹۲، دیشموک ۹۱، قلعه دختر ۹۱
امیر آباد بابکان ۹۰، مارگون ۸۷، سی سخت ۸۴.۲، سرفاریاب ۸۳، موشمی زیلایی ۷۸، جاورده ۷۷، لنده ۷۶، یاسوج ۷۲.۱، دشتروم ۶۷، گنجه‌ای ۶۶.۵، آبده گاه ۶۶
دهدشت ۵۹.۹، چیتاب ۵۷.۱، کالوس ۵۷، دشت بز سادات محمودی ۵۷، بوستان ۵۶، باشت ۴۹، قلعه رئیسی ۴۷.۵، چرام ۴۷، لیکک ۴۳.۸، امام زاده جعفر ۳۳.۳، دوگنبدان ۳۱.۴ و خیراباد پادوک ۳۰.۵ میلیمتر بوده است.
 کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد که که آسمان استان فردا شنبه صاف تا کمی ابری خواهد بود.
 با گذشت نزدیک به دو ماه از سال زراعی جدید این نخستین بارندگی در کهگیلویه و بویراحمد بوده است. کشاورزان استان از بارش باران برای آغاز کشت پاییزه خوشحال هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

: فضای مجازی فضایی است که به‌عنوان قلمرو سایه فرض شده و به کناری گذاشته شده است. امروز ...
تصويرگراني سبد غذايي در پايان پاييز

تصويرگراني سبد غذايي در پايان پاييز

روز دوشنبه مركز آمار نرخ تورم در آذرماه را اعلام كرد كه بر اساس آن نرخ تورم ماهانه، نقطه ...
فایل های مرتبط
1