تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۴۲۷۴۲۸
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری؛

تاکید بر توسعه و بروز رسانی سیستم پایش تصویری در استان

۰
تاکید بر توسعه و بروز رسانی سیستم پایش تصویری در استان
کبنا ؛
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد بر توسعه و بروز رسانی سیستم پایش تصویری استان تاکید کرد و گفت: استفاده از تکنولوژی های هوشمند و بروز می تواند نقش موثری در پیشگیری از ارتکاب جرائم و نظارت بر آنها ایفا کند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج؛ احد جمالی در جلسه کارگروه پایش تصویری استان اظهار داشت: بحث پایش تصویری حاکمیتی است و در راستای امنیت مردم است و برای توسعه نیاز به نظم، امنیت و آرامش داریم و مسئله هوشمندسازی به این مسائل کمک می کند و به موفقیت همه جانبه استان می افزاید.
وی با بر شمردن اهمیت پایش تصویری و با بیان اینکه، اختلال در پایش تصویری هم نوعی اختلال در امنیت است افزود: امروزه در دنیا بحران های مختلف طبیعی، اجتماعی و ناامنی ها از طریق همین پایش تصویری پیشگیری، کنترل و مدیریت می شود.
سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: مهم ترن دستاوردهای پایش تصویری در استان افزایش ضریب امنیت، کاهش جرایم، تخلفات و سرقت، کنترل و روانسازی  ترافیک و ارتقای سطح مدیریت شهرهاست.
احد جمالی با بیان اینکه، بهره برداران سیستم پایش تصویری در استان شهرداری ها، نیروهای انتظامی و امنیتی هستند و تشخیص آنها با رئیس شورای تامین استان می باشد افزود: این دستگاه ها با هماهنگی شرکت مخابرات و زیرساخت و فرمانداری ها راهکارهای مناسب برای تقویت و بروز رسانی پایش تصویری را فراهم کنند و در این خصوص کمبودها، مشکلات و پیشنهادات لازم را به حوزه معاونت سیاسی اعلام نمایند.
وی تاکید کرد: وظایف کمیته ساماندهی هوشمند سازی از سوی شورای امنیت کشور تعریف شده است و باید براساس دستورالعمل ها اقدامات لازم صورت گیرد و هر دستگاه باید و موظف است که وظایف محوله را در این خصوص به خوبی عملی کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
1