تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۲۵
کد مطلب : ۴۲۷۳۸۵
مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد تا پایان هفته بارانی می‌شود

۰
کهگیلویه و بویراحمد تا پایان هفته بارانی می‌شود
کبنا ؛مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد نسبت به ورود سامانه بارشی جدید به سطح استان هشدار و توضیح داد: این سامانه بارشی بتدریج از بعدازظهر روز سه شنبه و با تقویت آن طی روزهای چهارشنبه تا پایان هفته بارش باران، گاهی همراه با رگبار و رعد و برق، در مناطق مستعد تگرگ و وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.
به گزارش کبنا، هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد نسبت به ورود سامانه بارشی جدید و بارانی شدن هوای استان در روز سه‌شنبه هشدار داد.
در هشدار هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد آمده با ورود سامانه بارشی بتدریج از روز سه‌شنبه و تقویت آن طی روزهای چهارشنبه تا پایان هفته بارش باران، گاهی همراه با رگبار و رعد و برق، در مناطق مستعد بارش تگرگ و وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.
زمان شروع بتدریج از بعدازظهر سه‌شنبه خواهد بود و رگبار باران همراه با رعد و برق در مناطق مستعد تگرگ و وزش باد نسبتا شدید از مخاطرات این سامانه بارشی است.
هواشناسی با اعلام اینکه این سامانه بارشی همه مناطق استان به ویژه نوار شمالی و شرقی را تحت تاثیر قرار می‌دهد روز جمعه را پایان این سامانه بارشی اعلام کرد.
در هشدار هواشناسی آمده آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها، رودخانه‌های فصلی و روانآب‌های سطحی، اصابت صاعقه، اختلال در تردد جاده‌ای کاهش دید افقی به ویژه روزهای چهارشنبه تا جمعه و احتمال آسیب به محصولات زراعی و باغی از اثرات مخاطرات این سامانه بارشی است.
هواشناسی به مردم توصیه کرد از  تردد غیرضروری به ویژه در محورهای مواصلاتی اجتناب کنند، همچنین عدم صعود به ارتفاعات و انتقال محصولات برداشته شده زراعی و باغی سایر اقدامات پیشگیرانه است.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427385-2.jpg

کهگیلویه و بویراحمد تا پایان هفته بارانی می‌شود
رضا کاکاوند در خصوص آخرین وضعیت جوی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تحلیل و بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی طی ۴۸ ساعت آینده جو غالب استان افزایش ابر خواهد بود.
مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با ورود سامانه بارشی از روز سه‌شنبه به جو استان به تناوب تا پایان هفته بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
فایل های مرتبط
1