تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۴۲۷۳۳۵
چند خبر از ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد؛

استخر شنای انقلاب و هتل ورزش یاسوج و مشکلات پیش رو / پیست اسکی کاکان چشم انتظار رحمت الهی

۰
استخر شنای انقلاب و هتل ورزش یاسوج و مشکلات پیش رو
کبنا ؛
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت : برای بهره برداری از پروژه های استخر انقلاب یاسوج و هتل ورزش نیازمند حمایت های مسئولین استانی و کشوری هستیم .
به گزارش کبنا نیوز؛ سید محمد تقی علوی ، مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویر احمد اظهار کرد: این پروژه در سال ۱۳۹۴با حضور وزیر وقت وزارت ورزش و جوانان کشور با وجود نواقص متعدد افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت .
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود: از سال 1395 دستگاه ورزش و جوانان استان پیگیر رفع نواقص این پروژه توسط شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور است.
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: در زلزله دو سال گذشته شهر یاسوج به قسمت هایی از پروژه آسیب وارد و موجب نشست آب از روی سکوهای تماشاگران به درون اطاق ها و سالنهای زیر جایگاه شد که خوشبختانه تعمیرات این قسمت انجام شده و امیدوارم مشکل نشست آب مرتفع شده باشد. 
علوی ریزش سقف و مشکلات تاسیسات را دلیل اصلی تعمیرات استخر شنای انقلاب یاسوج عنوان و ادامه داد: در سال 1398 مبلغ 35 میلیارد تومان از محل ماده 94 ،27 صدم ارزش افزوده برای این پروژه تخصص داده شد که فقط مبلغ 2میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار داده شد،معادل 7و نیم درصد که برای مطالبات پیمانکاران هزینه شد.

پیست اسکی کاکان چشم انتظار رحمت الهی
رئیس هیات اسکی کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی کامل پیست اسکی کاکان برای پذیرایی از ورزشکاران و اسکی باز خبر و اظهار داشت : چشم انتظار رحمت الهی هستیم و هیات اسکی استان آماده برگزاری مسابقات کشوری است .
به گزارش کبنا نیوز، زرافشان رئیس هیات اسکی کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی کامل پیست اسکی کاکان برای پذیرایی از ورزشکاران و اسکی باز خبر و اظهار داشت : چشم انتظار رحمت الهی هستیم و هیات اسکی استان آماده برگزاری مسابقات کشوری است.
حمید زرافشان، ضمن تشکر از حمایت ها و پیگیریهای علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از آماده شدن کامل پیست اسکی کاکان برای پذیرایی از ورزشکاران و مهمان و اسکی بازان خبر داد.
زرافشان، رئیس هیات اسکی استان تعمیر و راه اندازی و آماده کردن پیست برای شروع و راه اندازی در اولین برف را از مهمترین اقدامات و عملکرد این هیات برشمرد و تصریح کرد: با توجه به اقدامات و پیش بینی های انجام شده در پیست اسکی، امیدوارم امسال بتوانیم شاهد حضور گسترده ورزشکاران این رشته و گردشگران باشیم.
 
             
برگزاری آنلاین مسابقات شطرنج گرامیداشت 13 آبان ماه
دهقانی نایب رئیس هیات شطرنج استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری مسابقات انلاین شطرنج گرامیداشت 13 آبانماه خبر داد.
دهقانی،نایب رئیس هیات شطرنج استان گفت: در این دور از مسابقات 14 نفر از پسران و دختران علاقمند به این رشته شرکت داشتند و در 7 دور با هم رقابت کردند که در پایان طاها منحایی به مقام نخست رسید ، رامتین بیگدلی دوم شد و آرین عباس نژاد سوم شد.
این مسابقات زیر نظر هیات شطرنج استان برگزار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد :
استخر شنای انقلاب و هتل ورزش یاسوج نیازمند حمایت مسئولین استانی و کشوری
     
با حضور رئیس فدراسیون هندبال کشور ، مجمع انتخابات این هیات برگزار می شود
حاتمی مسئول روابط عمومی و سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت : با حضور رئیس فدراسیون هندبال کشور ،مجمع انتخابات این هیات برگزار می شود.
آرمـــان حاتــمی ،مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر افزود: مجمع انتخابات هیات هندبال کهگیلویه وبویراحمد با حضور پاک دل رئیس فدراسیون هندبال و چهار کاندید تصدی هیات هندبال استان برگزار می شود.
حاتمی ،مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان از حضورعلی ضامن آویش ،محمد سادات ،مصطفی پارسایی و اصغر نوروز نژاد چهار کاندید تصدی این هیات خبر و بیان داشت :این مجمع روز یکشنبه 18 آبانماه و از ساعت 11 صبح در محل سالن آمفی تئاتر اداره کل و با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

         
پروژه هتل ورزش یاسوج نیازمند اعتبار 3 میلیاردی
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در خصوص پروژه هتل ورزش گفت : پروژه هتل ورزش یاسوج در سال ۱۳۸۶ کلنگ زنی شد و تا سال ۱۳۹۳ روند احداث این پروژه با کندی در حال اجرا بود.
وی از پیشرفت 40 درصدی این پروژه تا سال 1393 خبر و اظهار داشت:از سال 1397 با حضور شرکت تاکش و پیگیری دستگاه ورزش و جوانان استان روند احداث این پروژه استانی و ملی قوت گرفته و همانند پروژه استخر شنای انقلاب ،متاسفانه عدم اعتبار ات لازم ،افزایش مصالح ساختمانی و تحریم ها یکی از دلایل مهم تاخیر این پروژه است .
علوی از تخصیص اعتبار ۲۰۰ میلیون تومانی جهت ادامه روند این پروژه خبر و اظهار داشت :جهت تکمیل و افتتاح این پروژه بزرگ به ۲ الی ۳ میلیارد اعتبار نیاز است .
 
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1