تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب : ۴۲۷۲۴۲
با حضور مسئولان کشوری و استانی؛

مدیر پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در دیشموک منصوب شد ( + تصاویر )

۲
مدیر پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در دیشموک منصوب شد ( + تصاویر )
کبنا ؛
با حضور معاون بنیاد علوی، مختاری به عنوان مدیر پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در دیشموک معرفی شد.به گزارش کبنا، با حضور قادریان معاون بنیاد علوی، راوند امام جمعه دیشموک، اتابک فرماندار شهرستان کهگیلویه، صفا حبیبی بخشدار دیشموک و اعضای شورای اداری شهر دیشموک اسفندیار مختاری به عنوان مدیر و پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در دیشموک معرفی شد.
 بخش دیشموک در استان کهگیلویه و بویراحمد دومین منطقه پیشنهادی و پایلوت بنیاد علوی جهت توسعه و محرومیت‌زدایی انتخاب شده است.
در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از بنیاد علوی که در راستای توسعه و اشتغالزایی و همچنان رفع مشکلات این منطقه قدم بر می‌دارد اظهار کرد: با همت مسوولان و نماینده مجلس و همچنین رایزنی‌های استاندار، فرماندار و دیگر مسوولان منطقه دیشموک را برای محرومیت‌زدایی انتخاب کردند.
وی عنوان کرد: مردم و مسوولان باید با بنیاد علوی همکاری و تعامل داشته باشند تا بنیاد علوی بتواند بهتر در این منطقه خدمات رسانی کند.
قادریان معاون بنیاد علوی در این نشست گفت: با انتخاب مختاری که از ایثارگران  است انتظار می‌رود با همکاری مردم و مسوولان بتوانیم زمینه خدمت بیشتر در این منطقه فراهم گردد.

جهش تولید و اشتغال پایدار در دیشموک با تکیه بر توان بنیاد علوی
فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: جهش تولید و اشتغال پایدار در دیشموک با تکیه بر توان بنیاد علوی فراهم می‌شود.
 علیرضا اتابک اظهار کرد: از بنیاد علوی و حضورشان در دیشموک برای محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی تقدیر می‌کنیم.
وی گفت: حسن نیت بنیاد علوی را در شهرستان کهگیلویه دیدیم و مدیرعامل بنیاد علوی به جهت اینکه هیئت کارشناسی به منطقه اعزام کردند قدردانی می‌کنیم.
فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: باید پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های نظام پای کار بیایند و از دردها و آلام مردم کم کنند و در مناطقی که کمتر توسعه یافته هستند بیشتر اقدام شود.
وی گفت: هر چه در این بخش داریم از خدمات نظام جمهوری اسلامی است و جزئی از کارنامه بسیار موفق نظام است که در خدمت‌رسانی به مردم همچون راه، آب، برق و مدرسه و خدمات‌های زیرساختی کارهای خوبی صورت گرفته است.
فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: زیبنده این نظام اسلامی نیست که مردم در سختی باشند و باید متعهد باشیم که از تمام ظرفیت‌هایی که نظام دارد استفاده کنیم تا بخشی از محرومیت‌هایی که از رژیم گذشته به ارث رسیده را برطرف کنیم.
وی خاطرنشان کرد: باید در بحث توسعه توازن را در نظر بگیریم مردم مناطق محروم استحقاق دارند که همه امکانات شهرهای بزرگ و استانهای توسعه یافته را برخوردار شوند.
اتابک عنوان کرد: این گامهای مثبتی است که توسط بنیاد علوی برداشته شده و باید از این ظرفیت جهت رفع محرومیت‌ها استفاده کرد.
وی ضمن تقدیر از پیگیری‌های استاندار و همچنین تلاش  نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و پیگیری‌های امام جمعه شهر و بخش افزود: باید همه دست در دست هم به اتفاق بنیاد علوی برای رفع محرومیت‌ها در دیشموک قدم برداریم.
فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: بنیاد علوی در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری توان ایجاد اشتغال برای جوانان دیشموکی را دارد.
اتابک با اشاره به جوانان متعهد و خاک حاصلخیزی که در منطقه دیشموک وجود دارد گفت: باید با ظرفیت بنیاد زمینه را برای نگهداشتن مردم در این مناطق و مهاجرت معکوس فراهم  کنیم.

سرمایه‌گذاری 7 میلیاردی بنیاد علوی در دیشموک
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427242-2.jpg

همچنین سید فرهاد قادریان معاون بنیاد علوی معاون بنیاد علوی در حاشیه معارفه مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در دیشموک اظهار کرد: مبلغ 7 میلیاردتومان در سفر مدیرعامل بنیاد علوی برای کارهای عمرانی، فرهنگی و اقتصادی در منطقه دیشموک در نظر گرفته شد این کار به عنوان اقدام اعتمادساز و زمینه ساز فعالیت‌های بنیاد علوی در این بخش است.
قادریان گفت: فرایند‌های بنیاد در دیشموک شروع خواهد شد و اولین اقدام بنیاد تشکیل ستاد پیشرفت در سطح شهرستان با حضور مسوولان و نخبگان بخش و شهرستان است.
وی عنوان کرد: پس از تشکیل ستاد کانون‌های پیشرفت در روستاها و محلات شهر دیشموک است که محور این کانونها بیشتر خود مردم و نخبگان هستند و لازم است مردم و مسؤولان همه با تعامل و همکاری با بنیاد علوی پای کار باشند.
معاون بنیاد علوی گفت: ستاد پیشرفت مستقر در بخش و کانون‌های پیشرفت روستاها و محلات اسنادی را تهیه می‌کنند که اسناد پیشرفت توسعه و آبادانی روستاها و محلات خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: از تجمیع این اسناد در سطح روستاها و محلات و اسناد بالادستی در سطح شهرستان و بخش سند جامع آبادانی و پیشرفت دیشموک تهیه خواهد شد و بند به بند و بخش به بخش در موضوعات فرهنگی، اقتصادی و عمرانی مشروط به مشارکت موثر مردم و مسوولین و بنیاد  حمایت‌های خودش را برای پیاده‌سازی مفاد آن اسناد آغاز خواهد کرد.
وی عنوان کرد: هیچ پروژه‌ای آغاز نمی‌شود و هیچ خدماتی ارائه نخواهد شد مگر اینکه مشارکت حداقل 50 درصدی مسوولان دولتی یا مردم را همراه داشته باشد.
این مسوول در بنیاد علوی ابراز امیدواری کرد با همکاری مردم و مسوولان بتوانیم زمینه خدمات رسانی به این منطقه را در راستای پیشرفت و آبادانی ثمر برسانیم.
در پایان این مراسم اسفندیار مختاری به عنوان مدیر پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در بخش دیشموک معرفی شد.













نام شما

آدرس ايميل شما

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
فایل های مرتبط
1